abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60953055
meike

dag Anna
mama van 3 kids!
pi_60953348
Ik weet niet of je dit nog leest Kersjes, maar ik wil je toch nog een fijne vakantie wensen!

Anna (en Yppy) tot over een tijdje en ook een dikke voor jou.

Meike!

Marit succes met die fase! Hopelijk wordt ze ook snel wat later wakker in de ochtend.

Chris weer een tandje bij.

Hier zitten we momenteel ook in een hele gezellige fase. Meneer heeft tegenwoordig hele serieuze driftbuien die rustig een half uur lang duren.

Nog even een vraag. Damian loopt met zijn voetjes naar binnen. Is dat normaal op deze leeftijd of zou dat eigenlijk niet moeten?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:57:12 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60953650
Appelsap, ik weetr niet of het normaal is, maar ik weet wel dat mijn podotherapeut vertelde dat kinderen beginnen met lopen met de voetjes naar binnen en daarna naar buiten, alvorens 'goed' te gaan lopen.
Of andersom, maar in elk geval zit er tijdelijk iets scheef in de loop.

Ikzelf heb een 'verkeerde' loop, ik heb dit gemeld bij het CB en zij letten extra op, omdat het erfelijk kan zijn. Ook ga ik jaarlijks op controle en neem Simon mee, de podotherapeute kijkt dan zelf ook even.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:05:52 #104
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60953950
Fijne vakantie Kersjes, geniet ervan!

Tot in het volgende topic Anna

Hier niets bijzonders te melden eigenlijk, Ethan is nog steeds de liefste, leukste en mooiste zoon die een moeder zich kan wensen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:07:52 #105
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60954008
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:05 schreef jellyrose het volgende:
Fijne vakantie Kersjes, geniet ervan!

Tot in het volgende topic Anna

Hier niets bijzonders te melden eigenlijk, Ethan is nog steeds de liefste, leukste en mooiste zoon die een moeder zich kan wensen
pi_60955659
hihi, Jellyrose..dat zijn erg leuke zinnetjes om te lezen !!

ik ontdekte vandaag: één nieuwe ondertand en één nieuwe kies
kies nr1 trouwens!

dit zal haar nieuwe fase wel verklaren he ?
pi_60957549
tsja, marit, dan is er hoop dat de fase snel over is. Tenminste als die tand&kies een beetje opschieten met doorkomen

Jelly, dat klinkt lief

Appelsap, driftbuien van een halfuur, klinkt erg gezellig... En dan ook nog om helemaal niks?
pi_60963613
Och Appelsap, herkenbaar

Als meike haar zin niet krijgt....oeh dan berg je maar
Ze gaat inmiddels plat op de grond liggen.....
Op vakantie nog, ze was op de schommel geweest, en toen moesten we eten, dus terug naar de caravan. Madam wou niet mee. In een stukje van 40 meter is ze wel 10 keer gaan liggen van kwaadheid...
O mama loopt door...zal ik toch maar meegaan??? ah nee toch niet.....

Kersjes, fijne vakantie!
Marit, dat zou wel een logische verklaring zijn he, die tandjes.... wat is het toch ook een barbaars gebeuren, dat tandjes krijgen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_60963636
Trouwens, hoe zit het bij jullie met het cb bezoek van 1,5 jaar.
Ik heb een afspraak op het CB staan, maar normaal zou dit een huisbezoek moeten zijn???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:02:29 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60963686
Hm, ikgeloof dat wij (vooralsnog!) mazzel hebben qua aan-/afwezigheid van driftbuien...
Hij wordt wel boos als hij zijn zin niet krijgt, maar is ook weer snel gewoon gezellig.

*klopt heul snel af!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_60964875
karin de 18 maanden check is toch gewoon op het cb? hier wel dan heb je hier voor het eerst het peuterbureau.
huisbezoek krijgen wij altijd na de kraamweek en daarna niet meer.

driftbuien als madam hier gaat piepen zodat je oorpijn krijgt doet mama gewoon mee.
appelsap klinkt heftig.
mama van 3 kids!
pi_60966269
Dankje PM-girl, ik denk dat ik het binnenkort op het CB maar eens ga navragen.

18 maandencheck is hier een huisbezoek hoor Karin!

Damian had voorheen ook helemaal geen driftbuien. Af en toe wat gemopper als hij iets niet mocht maar daar bleef het dan bij. Krijsen, schreeuwen, stampen met de voeten, de kat mishandelen en heel zielig op de grond gaan liggen drammen inderdaad. Ik probeer het maar te negeren en laat hem uitrazen. Zodra je ook maar een woord tegen hem zegt wordt het allemaal nog erger. Dan is het huis dus echt te klein. Hij doet het als hij iets niet mag, als iets niet naar zijn zin gaat of als iets niet lukt.
Gelukkig kan hij ook heel erg lief zijn. Hij is gek op kusjes geven en krijgen. Dat maakt het dan weer helemaal goed.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:40:58 #113
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60966895
dag lieve annaen yppy, tot in het volgende topic! je bent nu echt een grote meid! wat een lieve post ook.

en wat typt dat klote op een blackberry...nog steeds geen internet thuis...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:49:06 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60968751
Oops het kan nog net!

Yppy! Wat doe je met onze Anna!!? Tot gauw
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:53:50 #115
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60968866
Oh help.. die voorbeeldige zoon van me gaat dat ook allemaal doen? Ik moet wel zeggen dat hij de afgelopen weken het miepen wel heeft ontdekt.. zo gauw je 'm aankijkt als hij in de box zit snerpt ie en als je dan wegkijkt of wegloopt stopt ie ermee en zodra er weer oogcontact is gaat z'n mondje al open om te piepen. Ik vind het (nu nog) wel aandoenlijk en geef dus ook (nog) niet toe aan z'n gemiep

Ah, hoe herkenbaar Memmel.. in outlook gaat het retesnel met m'n blackberry, maar in browser is het echt tragisch, zeker met het nieuwe model met half qwerty keypad
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:12:40 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60973434
DIngdong!

***Mijlpaal***

Storm kan bij de klink en maakt nu zelf deuren open!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:17:47 #117
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60973524
Sugar, die mijlpaal hebben we hier ook vorige week bereikt, opletten want regelmatig zit ze ineens op de gang, of staat ze bijna buiten.
Lotte kan nu bruin, roze, geel, rood en paars benoemen (af en toe gaat er nog 1 mis)
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 09:31:51 #118
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60973826
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Trouwens, hoe zit het bij jullie met het cb bezoek van 1,5 jaar.
Ik heb een afspraak op het CB staan, maar normaal zou dit een huisbezoek moeten zijn???
Wij hebben die afspraak a.s. donderdag, maar ook gewoon op het CB hoor.

Yppy wat een ontzettend lieve "afscheids en tot ziens" post
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:53:08 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60974239
Ik krijg de uitnodiging ook van het cb om op het cb te komen (over een maand of 3 pas hoor...)
Anna heeft gisteren haar uitgestelde BMR prikken gekregen en we hebben haar eerste echte paar schoenen gekocht. Bruin leer, met lak en lintjes als veters. Dan kan ze lekker rondstappen!

Volgende week op vakantie en ik zie best op tegen het vliegen met Anna. Hoe zou dat gaan, ze blijft normaal al niet langer dan 1 minuut op mijn schoot zitten, laat staan 2,5 uur...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 12:01:07 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60977397
Memmel ik leef met je mee. Ik kijk ook best op tegen de vliegreis met Milo. Hopelijk is er nog een plaatsje over in het vliegtuig, dan kun je haar daar lekker laten prutsen (tussen het stijgen en landen in dan). Misschien kun je een nieuw speelgoedje meenemen voor in het vliegtuig? Vaak zijn ze langer bezig met nieuwe dingen en dat scheelt dan al weer.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60977613
Pff Memmel suc6!! Idd zoals slaapmeisje zegt en nieuw speelgoedje, of wellicht boekjes om voor te lezen.

Alle mama's met driftkikkertjes sterkte!!

Het grote spookje hier is van alles aan het leren.
Alles met met zwart witte vlekken of beest is "hmmmmmmmmmo" oftewel MMMOOOE van wat doet de koe.
De ben & jerry's stand op lowlands met alle koeien vond hij dus ook helemaal geweldig.
En maar wijzen met dat vingertje
Verder kan hij sinds een weekje zelf zijn stapeltoren met van die ringen opbouwen. En daar kan hij echt even zoet mee zijn. En dan heel enthousiast klappen als hij de toren compleet heeft . Eindelijk iets waar hij zelf mee speelt... We hebben meer een ontdek en rondbanjer kind dan een speelkind meestal.
Hij gaat steeds meer nadoen, en communiceren. Boekjes zijn nog steeds het favoriete speelgoed. En 5 dikkiedik verhaaltjes of 2 andere boekjes luisterd ie met gemak uit. Dat is dan ook meteen het ENIGE waarbij hij langer dan 10 seconde stil blijft zitten.
Ik vind het echt zo leuk nu , alleen wel lastig om te zien dat hij het er soms best moeilijk mee heeft dat ik veel weg ben. En dat word de komende tijd alleen maar meer
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:20:20 #122
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60979331
P_iglet, waar las ik nou laatst dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit? Als je er bent, ben je er ook echt voor hem en dat zal hij zeker waarderen!
Nou, ik hoop dat boekjes op Anna dan hetzelfde effect hebben als ze op Pepijn hebben. Ze is nl ook altijd maar bezig en lopen en doen. Ik zal idd wat nieuwe dingetjes kopen, dan kan ze daar mee bezig. Een liga doet haar ook wel stilzitten, maar dan moet ik vijf pakken meenemen voor de hele vliegreis Met een kotsend kind als resultaat
pi_60979767
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 08:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier nog wel 2 slaapjes per dag.. En die zijn ook wel nodig
Hmm, tikte ik gisteren vroeg nog dat Chris 2 slaapjes nodig heeft?
De wet van fok is ingetreden Gisteren heeft hij zijn eindmiddagslaap geweigerd, en vandaag zijn ochtendslaap. Hij ligt nu wel lekker in bed, heb hem niet meer gehoord nadat ik de deur heb dicht gedaan.
Eens kijken of dit nou blijvend is, of nog wat tandjesperikelen. Ik heb het idee dat nr8 ook gelijk meekomt..
pi_60984812
Jeetje wat is er weer veel geschreven zeg! Ik had een paar dagen last van een computervirus en dat maakte surfen echt niet leuk dus weinig online geweest.

Dag Yppy en Anna

Driftbuien kunnen we hier helaas al over meepraten Als er iets is wat Linde niet wil of als iets niet lukt, zoek dan maar dekking. Gillen, gooien, plat op de grond liggen en dan met je voeten op de grond stampen, met je hoofd ergens tegenaan beuken en dat voor zo'n 30 minuten Tot nu toe werkt het het beste om maar gewoon te negeren.

P_iglet zo'n stapeltoren heeft Linde ook en ze vindt het zo leuk om mee te spelen. Ze kan er inderdaad ook een hele tijd zoet mee spelen. Helaas vindt ze het ook erg leuk om alle houten rondjes een voor een hard uit de box te gooien

Chris lees je stiekem mee? Wat goed zeg nog maar een slaapje! Hier nog steeds een slaapkopje met 2 slaapjes.

En iedereen die binnenkort gaat vliegen met een dreumes: veel succes! Hopelijk valt het allemaal erg mee

Linde probeert nu als ze staat over te stappen naar iets anders en dat gaat steeds beter. En ze heeft ontdekt dat je buiten heel veel aandacht krijgt als je naar toeristen handkusjes blaast. Ik was gisteren de stad in en heb nog nooit zoveel reacties gehad. Er zijn zelfs al een paar keer toeristen geweest die vroegen of ze een foto van haar mochten maken
pi_60986301
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:59 schreef YPPY het volgende:
Een hoop kusjes
Wat lief
Van harte gefliciteerd jullie
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')