Leuk leuk, maar wij hebben een klant die er 1:15 mee rijdt...quote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef Cloudsurfer het volgende:
Onze nieuwe 135i (iPhone kwaliteit, sorry)
[ afbeelding ]
Dat wordt spoedig een bezoekje aan onze oosterburen. Eén tidbit: dat ding zuipt als de nete. 40 km = een kwart tank (okee, ik heb er ook niet rustig mee gereden, maar toch...)
Dan ga ik hem toch even moeten leren koesterenquote:Op maandag 8 september 2008 19:28 schreef Youp het volgende:Het is best een efficient motortje wat daar in zit hoor
Als je 1op15 met een 135i haalt had je net zo goed een 116i kunnen kopen.quote:Op maandag 8 september 2008 19:28 schreef Youp het volgende:
[..]
Leuk leuk, maar wij hebben een klant die er 1:15 mee rijdt...
Het is best een efficient motortje wat daar in zit hoor
Is die klant 80?quote:Op maandag 8 september 2008 19:28 schreef Youp het volgende:
[..]
Leuk leuk, maar wij hebben een klant die er 1:15 mee rijdt...
Jawel hoor, die motor is behoorlijk efficiënt. Natuurlijk, zodra je een beetje gas geeft dan stijgt het verbruik enorm... Een gemiddelde van 1:15 zul je ook nooit halen.quote:Op maandag 8 september 2008 22:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Is die klant 80?Zelfs al rijd je op de snelweg 120 constant haal je volgens mij de 1:15 nog niet met deze auto.
Zo'n ding trekt geen worst van tafel man... En ook de ontbrekende stabilisatorstang achter doet het onderstel niet veel goed...quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:27 schreef Cloudsurfer het volgende:
De 116i is ook geen verkeerde auto, hoor. Voordat wij er met de 135i vandoor gingen, kregen wij een 116i automaat mee voor een weekje. Lekker scheurbakje!
Misschien geen Deutsche Bratwurst, maar vast wel een paar Nederlandse Unox knakworstjes.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:49 schreef Youp het volgende:
[..]
Zo'n ding trekt geen worst van tafel man...
Maar dat is niet de standaardquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien geen Deutsche Bratwurst, maar vast wel een paar Nederlandse Unox knakworstjes.
Rijden is meer dan de rest van de auto's op straat eruit trekken. Blijft natuurlijk fantastisch om zo'n 135i te planken, maar dat maakt imo de 116i er niet minder op. Hij rijdt gewoon harstikke lekker. 122pk is overigens niet mis voor een entry-level bak.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:49 schreef Youp het volgende:
[..]
Zo'n ding trekt geen worst van tafel man... En ook de ontbrekende stabilisatorstang achter doet het onderstel niet veel goed...
Dat is dus de afwijking. En aangezien die nog onder de 10% zit is het wel netjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef junkiesietze het volgende:
met die 135i trouwens 265km/h op teller gehaald... zijn die dingen standaard ontgrenst? of wijkt de teller gewoon af en reed ik maar 250km/h?
Ik vind 'm gewoon tergend langzaam. Rijdt niet verkeerd nee, maar iets meer power en die achterste stabilisatorstang waren wel wenselijk...quote:Op woensdag 10 september 2008 08:00 schreef Cloudsurfer het volgende:
[..]
Rijden is meer dan de rest van de auto's op straat eruit trekken. Blijft natuurlijk fantastisch om zo'n 135i te planken, maar dat maakt imo de 116i er niet minder op. Hij rijdt gewoon harstikke lekker. 122pk is overigens niet mis voor een entry-level bak.
'n nieuwe M3 nietquote:Op woensdag 10 september 2008 20:47 schreef Cloudsurfer het volgende:
Vergeleken met de 135 is alles tergend langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |