abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_61162625
leuk voor vitesse, die krijgen een vliegende mascotte, of mocht ik dat nog niet verklappen ?
dan heb ik niks gezegt
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_61163999
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk voor vitesse, die krijgen een vliegende mascotte, of mocht ik dat nog niet verklappen ?
dan heb ik niks gezegt
Een tweekoppige adelaar zeker?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:02:31 #178
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61165359
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een tweekoppige adelaar zeker?
Dan moeten ze 'm wel geel-zwart spuiten/lakken, anders is het weer zo'n net-niet actie
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61166461
NEC geinteresseerd in Zomer, aldus de Tubantia. Zou me niets verbazen aangezien er nog steeds getrokken wordt aan Olsson.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:43:48 #180
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61167705
Lijkt me een goede vervanger
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61167973
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
FC Den Bosch ( TerroRobbie ) ook weer blij die dan weer een beetje geld krijgt.
Ben benieuwd hoeveel doorverkoop percentage er in het contract staat.
pi_61178232
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoeveel doorverkoop percentage er in het contract staat.
opleidingskosten en of er meer in zit denk ik niet maar ik ken het contract nie
pi_61178287
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
opleidingskosten en of er meer in zit denk ik niet maar ik ken het contract nie
Wij hebben hem niet opgeleid he PSV
pi_61178322
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wij hebben hem niet opgeleid he PSV
Waar heb je het Danny Koevermans gerucht vandaan?
pi_61179633
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wij hebben hem niet opgeleid he PSV
ja dat weet ik idd , daarna ging ie naar AGOVV en toen naar FC Den Bosch.
Jullie hebben in iedergeval het laatste stukje gedaan ( maar zat even te zoeken en jullie zullen idd net buiten de boot vallen aangezien die al 24 was toen die bij FC den Bosch kwam ) dacht even dat ie toen jonger was.

En ben idd wel benieuwd waar je Koevermans vandaan haalt. toch niet gebaseerd op het filmpje van vitesse.nl
pi_61180924
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
Schijnt dus allemaal een grap te zijn, meldt De Telegraaf. Lullig voor de Vitesse-supporters!
Ik zou als Vitesse-supporter God op mijn blote knieen danken dat het een grap is. Eindelijk uit de financiele problemen en dan meteen een 'topper' aantrekken. Zo kun je over een paar jaar weer bij de gemeente aanbellen natuurlijk
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_61181252
Stephen Appiah (Fenerbahçe) » Racing Santander / Juventus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 augustus 2008 @ 00:27:19 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61181791
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

ja dat weet ik idd , daarna ging ie naar AGOVV en toen naar FC Den Bosch.
Jullie hebben in iedergeval het laatste stukje gedaan ( maar zat even te zoeken en jullie zullen idd net buiten de boot vallen aangezien die al 24 was toen die bij FC den Bosch kwam ) dacht even dat ie toen jonger was.

En ben idd wel benieuwd waar je Koevermans vandaan haalt. toch niet gebaseerd op het filmpje van vitesse.nl
hij heeft wel een mooie stijgende carriere zo, zou mooi zijn als hij alsnog bij PSV terug komt als hij zover is!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61184013
quote:
Elia in beeld bij Espanyol

AMSTERDAM - FC Twente loopt het risico om na Karim El Ahmadi, Orlando Engelaar en Luke Wilkshire ook Eljero Elia kwijt te raken. De jeugdige aanvaller is in beeld bij Espanyol.

Technisch directeur Paco Herrera en trainer Bartolomé Marquez waren gisteren in Londen bij het Champions Leagueduel tussen FC Twente en Arsenal om Elia aan het werk te zien. De tweede club van Barcelona staat op het punt om Albert Riera, vorig seizoen op het verlanglijstje van Ajax, te verkopen aan Liverpool. Na de verkoop van Riera wil Espanyol zich direct weer versterken en daarvoor is Elia een kandidaat.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61184688
quote:
Wenger in for £12m Guzman

ARSENAL are poised to land Feyenoord’s Jonathan De Guzman for £12million.

Gunners boss Arsene Wenger has made his move for the tough-tackling midfielder, 20, who is known as the Dutch version of Owen Hargreaves.

Canadian-born De Guzman has been on Arsenal’s radar for the past two years and now Wenger wants him to be Cesc Fabregas’ minder.

And the player is keen on the deal despite rival interest from Everton.

De Guzman, whose older brother Julian plays for Deportivo La Coruna in Spain, acquired Dutch citizenship in January.

And he snubbed the chance to play for Canada in order to make his debut for Holland’s Under-21 team in March.

He recently claimed: “My dream clubs are Arsenal and Barcelona. If clubs of that stature are interested in you then you cannot say no.

“I’m certainly open to interest from Arsenal and from what I hear Feyenoord are happy to hear from them as well.”
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:10:55 #191
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61186074
FM2008-talent Bogdan Stancu voor vijf miljoen euro naar Feyenoord (bron en bron).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:15:41 #192
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61186167
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef Doekje het volgende:
Welke "hoogvlieger" naar Vitesse?
quote:
'Hoogvlieger' Vitesse blijkt Afrikaanse vechtarend

Vitesse-directeur Marc van Hintum heeft zich deze week van zijn lolligste kant laten zien. Eerder deze week kondigde hij met een vreemd filmpje op de website van Vitesse aan dat zijn ploeg 'een echte hoogvlieger' hoopte binnen te halen. Fans rekenden zich vervolgens rijk een hoopten op de komst van een topspeler, maar inmiddels is duidelijk dat deze 'hoogvlieger' een Afrikaanse vechtarend betreft.

"Het idee achter deze actie is dat deze vogel het nieuwe Vitesse gaat belichamen. Want ook al is het nog een kuiken, hij staat voor kracht, schoonheid en dominantie. Allemaal eigenschappen die op termijn hopelijk ook gelden voor het voetbal van ons eerste elftal, en wie weet zelfs onze jeugdteams", stelt Vitesse donderdag.

"Met een spanwijdte van 2.70 meter vliegt er straks voor iedere thuiswedstrijd een imposant, levend symbool van onze club door Gelredome! En daarin schuilt de symboliek van deze nieuwe aankoop. De kracht en sterkte van de vogel moet straks synoniem zijn voor de kracht en sterkte van het elftal", aldus de club in een verklaring.

Komende vrijdagavond, in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen, maakt de Afrikaanse vechtarend zijn debuut in het Gelredome. Vitesse treedt met de komst van de arend in de voetsporen van de Portugese topclub Benfica, waar bij iedere thuiswedstrijd ook een imposante vogel door het stadion vliegt.
pi_61187057
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef ursel het volgende:

[..]


[..]


Bevestigde transfers #24
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:19:56 #194
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61187518
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:01 schreef Happel het volgende:

[..]
Voor 18 miljoen euro meteen doen! Daar haal je 3 goede spelers voor waar je meer aan hebt dan 1 DeGuzman (die redelijk vaak geblesseerd is, of lijkt dat maar zo?)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61187579
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Voor 18 miljoen euro meteen doen! Daar haal je 3 goede spelers voor waar je meer aan hebt dan 1 DeGuzman (die redelijk vaak geblesseerd is, of lijkt dat maar zo?)
12 miljoen pond is ongeveer 15 miljoen euro.
Daar gaat nog 25% vanaf vanwege de talentenpool.
Dus Feyenoord zal dan effectief 11.25 miljoen euro overhouden.
pi_61187826
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Voor 18 miljoen euro meteen doen! Daar haal je 3 goede spelers voor waar je meer aan hebt dan 1 DeGuzman (die redelijk vaak geblesseerd is, of lijkt dat maar zo?)
2005/06 Feyenoord 29 4 Eredivisie
2006/07 Feyenoord 32 7 Eredivisie
2007/08 Feyenoord 33 9 Eredivisie

Valt wel mee toch?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_61188022
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef ursel het volgende:

[..]


[..]

Zat ik toch goed met mijn arend. Beetje copycat-actie van Benfica als je het mij vraagt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:58:48 #198
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61188542
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef Strooper het volgende:

[..]

2005/06 Feyenoord 29 4 Eredivisie
2006/07 Feyenoord 32 7 Eredivisie
2007/08 Feyenoord 33 9 Eredivisie

Valt wel mee toch?
Oh valt inderdaad erg mee. Maar dan nog denk ik dat je met 10/11/12 miljoen echt wel een paar goede spelers kan halen die het elftal sterker zullen maken.

Over die copy-cat actie: ja beetje wel, maar de arend past wel echt bij Vitesse en Arnhem, aangezien het plaats/huis van de Arend betekent.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61189024
quote:
Spurs won't let Berbatov join United on the cheap

Spurs last night insisted the £12million purchase of Roman Pavlyuchenko does not mean Dimitar Berbatov will be sold on the cheap. Spartak Moscow boss Valery Karpin yesterday confirmed they had accepted a bid for the Russia striker. He said: "If Roman agrees a contract then we are ready to let him go." Spurs insist Pavlyuchenko will be a replacement for Robbie Keane, not Berbatov. They want £32m for Berbatov but Manchester United have so far only offered £25m.
Neil McLeman, The Mirror

The Independent says Tottenham will not sell Berbatov unless they sign a second striker before the transfer deadline, with Pavlyuchenko's countryman Andrei Arshavin top of the Londoners' wish-list.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 augustus 2008 @ 20:52:51 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61202657
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

12 miljoen pond is ongeveer 15 miljoen euro.
Daar gaat nog 25% vanaf vanwege de talentenpool.
Dus Feyenoord zal dan effectief 11.25 miljoen euro overhouden.
nog genoeg om wat leuke voetballers te halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')