abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:41:01 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60973986
Where law ends, tyrrany begins.
pi_60974332
Andiry Shevchenko terug naar AC Milan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:00:46 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60974399
Albert Riera (Espanyol) of Stewart Downing (Middlesbrough) moet nieuwe linkshalf van LFC worden (The Sun).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60975290
quote:
Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.

De eventuele transfer lijkt in veel opzichten op de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.

De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa (Valencia) zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.

Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.

Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dimitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.

Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_60975302
Huntelaar of Diego Milito naar Real Madrid
bron

Volgens Sport zit er een cluasule in Huntelaars contract, 25 miljoen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60978908
Zou het echt (die clausule)? Op zich geen raar bedrag natuurlijk, hij werd voor een 10 miljoen (+ doorverkoopclausules) van ons gekocht, dus dan houd je een prima rendement over. En het kan zijn dat het Huntelaar-kamp daar op heeft aangedrongen, bijvoorbeeld om te voorkomen dat Ajax moeilijk zou kunnen gaan doen bij eventuele interesse van de Europese top.

Misschien één der Ajacieden die iets meer over een mogelijke clausule weet?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60979066
Hoeveel krijgt Heerenveen eigenlijk bij een doorverkoop (van 25 miljoen)?
pi_60979365
Als ik me niet vergis was het 1 miljoen bij verkoop en 25% van alles boven de 10 miljoen. Bij 25 miljoen zou dat dan 1 + 0,25*15mln = 4,75 miljoen moeten zijn..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60979540
dus dan heeft Heerenveen per saldo ongeveer evenveel verdiend aan Huntelaar dan Ajax :p
pi_60979944
Ik weet het niet met die geloofwaardigheid van 25 miljoenclausule. Zoveel winst vind ik niet dat ze dan maken.
Dat zou wel betekenen dat Ajax dus altijd rekening zou hebben moeten houden met een vertrek van Huntelaar en ze dus al een opvolger op het oog moeten hebben. Of zouden ze daarom Cvtanich al hebben aangetrokken?
pi_60981563
Jonas Olsson (NEC) --> WBA
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_60981704
Tom de Mul van Sevilla naar Malaga, Valladolid, Hertha BSC, Bayer Leverkusen of terug naar Ajax
[football365.fr]
pi_60981762
Terug naar Ajax
Nou ja met de nieuwe kleurtjes in de kleedkamer kan de sfeer ook wel zachter geworden zijn.
pi_60981971
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:50 schreef sjimz het volgende:
Terug naar Ajax
Nou ja met de nieuwe kleurtjes in de kleedkamer kan de sfeer ook wel zachter geworden zijn.
Misschien scheelt het ook dat schreeuwlelijk Gekke Henkie weg is.
pi_61000369
quote:
Vertrek Wilkshire domper voor Twente

ROTTERDAM - FC Twente raakt Luke Wilkshire kwijt aan Dynamo Moskou. De 25-jarige rechtsback tekent een dezer dagen een meerjarige verbintenis bij de huidige nummer twee van de Russische competitie.

Wilkshire, 26-voudig international voor Australië, verlengde zijn contract bij FC Twente onlangs tot 2012, maar door een gelimiteerde afkoopsom wandelt hij voor een relatief laag bedrag de deur uit.

Het vertrek van Wilkshire is een fikse tegenvaller voor de club uit Enschede, die nog voor het begin van de nieuwe competitie een vervanger hoopt aan te trekken.

AD
pi_61000747
Weer iemand die voor de centen gaat.
pi_61001935
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
ADO Den Haag doet bod op Caracciolo
NEC en Willem II hebben ook interesse
pi_61005560
Eindhoven is wat dat betreft toch wel een aardige springplank. Kijk ook naar spelers als Demouge en Bakkal.
pi_61011074
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Eindhoven is wat dat betreft toch wel een aardige springplank. Kijk ook naar spelers als Demouge en Bakkal.
Demouge is living the dream ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61011139
Zomer >> Vitesse ( zou dan om huur gaan hopelijk zit er dan ook een optie tot koop bij )
pi_61011547
Vincent Kompany van HSV naar Manchester City. Is al rond.
pi_61014818
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Demouge is living the dream ja
Nou ja, toch via kelder eerste divisie naar top eerste divisie en vervolgens kelder eredivisie. Neergaande spiraal wel volledig omgebogen in Eindhoven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61016711
quote:
SC Heerenveen geïnteresseerd in spits RC Genk
LC | Gepubliceerd op 21 augustus 2008, 14:19
LEEUWARDEN SC Heerenveen heeft serieus belangstelling voor de 26-jarige Israëlische spits Elyaniv Barda van het Belgische RC Genk. De aanvaller, die ook in de belangstelling staat of stond van PSV, Borussia Dortmund, Lille en Nice, imponeerde in het onderlinge oefenduel van vorige week in Genk (2-2).

Barda is zesvoudig international (hij scoorde twee keer) voor zijn land en kreeg van de Genkse supporters als beste speler van het afgelopen seizoen de 'gouden schoen' uitgereikt. Volgens dagblad de Gazet van Antwerpen is de kans klein dat Genk aan een transfer meewerkt. De Belgen beschouwen Barda, een publiekslieveling, als steunpilaar van het elftal en gaan binnenkort met hem om tafel zitten in een poging zijn contract open te breken. Barda zou enkele miljoenen euro's moeten kosten.
pi_61017739
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:57 schreef venomsnake het volgende:
Andiry Shevchenko terug naar AC Milan.
quote:
Transfer Shevchenko naar Milan van de baan

Andriy Shevchenko gaat niet naar AC Milan. Zijn huidige club Chelsea is toch niet bereid om de spits te verhuren en de Italianen willen de voormalige ster niet terugkopen voor twintig miljoen euro.

Slechts enkele details scheidden Shevchenko van een terugkeer in het tenue van de Rossoneri. In Milan liet men al weten dat er niet veel meer hoefde te gebeuren eer de Oekraïner zou tekenen. De weigering van Chelsea om de speler te verhuren zorgt er echter voor dat de tachtigvoudig international een nieuw seizoen in Londen tegemoet gaat.

De vraagprijs van de Londenaren, twintig miljoen euro, is voor de Italianen te gortig. Voor Shevchenko lijkt het daarom een erg moeilijk seizoen te worden. Coach Luiz Felipe Scolari is geen fan van de 31-jarige aanvaller. Hij liet hem afgelopen weekend in het competitietreffen met Southampton al buiten de selectie. De Portugees liet zo ruimte voor de jonge Franco di Santo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 augustus 2008 @ 19:47:10 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61017997
ach die soap wordt nog wel een paar keer opgerakeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')