Als ik vandaag af zou rijden zou ik mijn rijbewijs pas komende woensdag op kunnen halen, dit is dus niet anders dan dat ik morgen afrij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:40 schreef jitzzzze het volgende:
Dus voorlopig heb je nog geen rijbewijs? Lijkt me een goede zaak
Dan kan je ineens wel in 6 dagen je rijbewijs ophalen, waar je er een dag eerder 7 voor nodig hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:42 schreef Placenta het volgende:
[..]
Als ik vandaag af zou rijden zou ik mijn rijbewijs pas komende woensdag op kunnen halen, dit is dus niet anders dan dat ik morgen afrij.
Woensdag is de vaste dag waarop je je rijbewijs kunt ophalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je ineens wel in 6 dagen je rijbewijs ophalen, waar je er een dag eerder 7 voor nodig hebt
TS woont in een dorpquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:48 schreef Placenta het volgende:
[..]
Woensdag is de vaste dag waarop je je rijbewijs kunt ophalen.
Zie OPquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En OT: TS kan niet met een kalender omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef Placenta het volgende:
[..]
Zie OPKutuser? Omdat ik je de waarheid vertel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe even sneu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:44 schreef Beelzebufo het volgende:
TS, het is écht beter zo. Nu zal je het nog niet begrijpen, maar de rest van de mensheid is nu al dankbaar dat je niet geslaagd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Nee, TS heef totaal geen realiteitsbesefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:49 schreef jordeeeh het volgende:
Gelukkig geeft je pc ook geen datum weer
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:55 schreef Placenta het volgende:
Ook zo voorspelbaar die reacties ook weer
quote:
Dat dus. Als je al zenuwachtig ben voor het afrijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:40 schreef jitzzzze het volgende:
Dus voorlopig heb je nog geen rijbewijs? Lijkt me een goede zaak
Tuurlijk, je bent ook ontzettend dom.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:55 schreef Placenta het volgende:
Ook zo voorspelbaar die reacties ook weer
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:00 schreef Walter81 het volgende:
Ach, je hebt nog een dagje extra om te oefenen.
Hier nog een oefenvraag:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Hey TS,
Ik las tussen neus en lippen door dat je VMBO deed
[ afbeelding ]
Mocht je de eerste keer slagen of anders de 5e keer zoals iedereen hier op Fok! dan is dit wel iets voor jou denk![]()
ik citeer:
Volkswagen Golf TOYOTA PASEO 1.5I-16V TUNED EXTRA DIK.
je weet zelluff
![]()
![]()
Als deze post niet in mijn topic stond had ik er smakelijk om kunnen lachen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Hey TS,
Ik las tussen neus en lippen door dat je VMBO deed
[ afbeelding ]
Mocht je de eerste keer slagen of anders de 5e keer zoals iedereen hier op Fok! dan is dit wel iets voor jou denk![]()
ik citeer:
Volkswagen Golf TOYOTA PASEO 1.5I-16V TUNED EXTRA DIK.
je weet zelluff
![]()
![]()
Een spongebob kalender is niet leuk voor op de wcquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Placenta het volgende:
[..]
Als deze post niet in mijn topic stond had ik er smakelijk om kunnen lachen.
Ooh ja, ik heb afgelopen jaar mijn HAVO afgerond en begin dit jaar aan een HBO-studie. En wat betreft die kalender, er staan leuke plaatjes op om in de WC te bekijken
Wat een zielige kutuser ben jij eigenlijk, je zoekt bij alles wat iemand typt iets denigrerend/grappig terug te posten, waarin je in de meeste gevallen episch faalt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een spongebob kalender is niet leuk voor op de wc
Gelukkig ben jij zo'n kwaliteits userquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Placenta het volgende:
[..]
Wat een zielige kutuser ben jij eigenlijk, je zoekt bij alles wat iemand typt iets denigrerend/grappig terug te posten, waarin je in de meeste gevallen episch faalt.
Zodra je dat hoort, ga je toch direct kijken welke dag van de week dat is. Hang je daarnaast de hele dag/week/vakantie op de bank kansloos te wezen dat je tot op de dag van tevoren niet de moeite neemt om even te bekijken of het wel de woensdag is ipv de donderdag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:38 schreef Placenta het volgende:
Ik weet dus al de hele vakantie dat ik op 14-08-08 moet afrijden.
Ik had eerder een nonchalante "nee, jij trekt volle zalen" verwacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo'n kwaliteits user
Had je me toch even mooi onderschatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef Placenta het volgende:
[..]
Ik had eerder een nonchalante "nee, jij trekt volle zalen" verwacht.
Beter idee: Fietsster ín je auto nemen....(of nóg beter: fietsster in je auto némen...quote:
Maar dat staat heul maal niet tussen de antwoorden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Beter idee: Fietsster ín je auto nemen....(of nóg beter: fietsster in je auto némen...)
Die plaatjes heb je vorig jaar toch al gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Placenta het volgende:
[..]
Als deze post niet in mijn topic stond had ik er smakelijk om kunnen lachen.
Ooh ja, ik heb afgelopen jaar mijn HAVO afgerond en begin dit jaar aan een HBO-studie. En wat betreft die kalender, er staan leuke plaatjes op om in de WC te bekijken
Dank je voor de tipsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:27 schreef BabeWatcher het volgende:succes met je examen. Laat je niet gek maken, kleed je netjes, spreek de examinator aan met U, lach om zijn niet-leuke grappen en vooral: kijk over je schouder als je van de kant wegrijdt of uitstapt.
Zo'n liniaal mee, mmm... bandenspanning 1,8, dat mag netquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:22 schreef longinus het volgende:
Loop eerst rond de auto of lle lampen het doen en zo, en trek sexy kleding aan
Jij meet bandenspanning met een liniaal?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Placenta het volgende:
Zo'n liniaal mee, mmm... bandenspanning 1,8, dat mag net
Klacht: Mensen nemen me te serieusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:12 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Jij meet bandenspanning met een liniaal?
Nee, valt wel mee, alleen vind het wel kut dat ik nu 2 dagen achter elkaar vroeg op moet, omdat ik voor 2en toch niet kan slapen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |