Als ik vandaag af zou rijden zou ik mijn rijbewijs pas komende woensdag op kunnen halen, dit is dus niet anders dan dat ik morgen afrij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:40 schreef jitzzzze het volgende:
Dus voorlopig heb je nog geen rijbewijs? Lijkt me een goede zaak
Dan kan je ineens wel in 6 dagen je rijbewijs ophalen, waar je er een dag eerder 7 voor nodig hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:42 schreef Placenta het volgende:
[..]
Als ik vandaag af zou rijden zou ik mijn rijbewijs pas komende woensdag op kunnen halen, dit is dus niet anders dan dat ik morgen afrij.
Woensdag is de vaste dag waarop je je rijbewijs kunt ophalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je ineens wel in 6 dagen je rijbewijs ophalen, waar je er een dag eerder 7 voor nodig hebt
TS woont in een dorpquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:48 schreef Placenta het volgende:
[..]
Woensdag is de vaste dag waarop je je rijbewijs kunt ophalen.
Zie OPquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En OT: TS kan niet met een kalender omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef Placenta het volgende:
[..]
Zie OPKutuser? Omdat ik je de waarheid vertel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe even sneu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:44 schreef Beelzebufo het volgende:
TS, het is écht beter zo. Nu zal je het nog niet begrijpen, maar de rest van de mensheid is nu al dankbaar dat je niet geslaagd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Nee, TS heef totaal geen realiteitsbesefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:49 schreef jordeeeh het volgende:
Gelukkig geeft je pc ook geen datum weer
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:55 schreef Placenta het volgende:
Ook zo voorspelbaar die reacties ook weer
quote:
Dat dus. Als je al zenuwachtig ben voor het afrijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:40 schreef jitzzzze het volgende:
Dus voorlopig heb je nog geen rijbewijs? Lijkt me een goede zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |