The Forbidden Kingdom lijkt me?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
"The silent monk and the drunken master."
Met een stuk of 4 genres waaronder fantasie, komedie en actie. Wij weten het (nog) niet
Wat een baggerfilm was dat zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
The Forbidden Kingdom lijkt me?
Kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
The Forbidden Kingdom lijkt me?
Ik ga ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:06 schreef Sala-adin het volgende:
Had ik al gezegd dat ik niet ga deze week?
Hoop op wanted voor volgende week, had hem al in Belgie gezien maar hij is ownend dat ik niet kan wachten om hem nog een keer te checken
Ja! vandaag schijnt The Bankjob te zijn geweest.. ben echter niet geweest...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef Sala-adin het volgende:
Eigenlijk moet er een vaste naam komen met zo een toffe banner plaatje en leuke OP vind ik
Ja ja ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef Sala-adin het volgende:
Eigenlijk moet er een vaste naam komen met zo een toffe banner plaatje en leuke OP vind ik
Of eerst een naam voordat je een banner hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ja ja!
Nou wie is hier grafisch onderlegd en fixt even zo'n hippe banner?
Naam boeit toch niet? Je kan in de banner gewoon Sneak verwerken, zonder dat je daar een vaste TT voor nodig hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of eerst een naam voordat je een banner hebt
dat [zelf in te vullen deel] is zo'n sneu 'verplicht' onderdeelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
Anders gewoon: Sneak Preview #[nummer]: [zelf in te vullen deel]
Sneak Preview #367: waar Herald wel gelijk heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:23 schreef Herald het volgende:
[..]
dat [zelf in te vullen deel] is zo'n sneu 'verplicht' onderdeel
Sneak Preview #134: waar we met zijn allen popcorn eten
Sneak Preview #267: waar we Bravebart feliciteren
Sneak Preview #389: waar we zwijmelen bij Amy Adams O+
tis soms ook net een kleuterschool hier
In utrecht hetzelfdequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Lyssa het volgende:
In Groningen was het The Forbidden Kingdom, ik vond hem te cliche, en vermakelijk maar niet meer..
Sala-adin's sneak spoilers was het leukste topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Herald het volgende:
waarom heet dit topic eigenlijk #3?
1: De sneak preview van vanavond
2: Sala-adin's sneak spoilers
3: A Sneak a week.....
4: Sneak Preview #3
Hij was dood gegaan en toen heb ik hem weer in leven geroepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef soares het volgende:
ik heb wel een goed topic gestart;)
hahahahah
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:51 schreef sjimz het volgende:
Weet iemand welke sneak er vanavond is in Pathe de Munt?
quote:
Ow ik dacht dat die nog van vorige week was maar ik was even vergeten dat een filmweek van donderdag t/m woensdag loopt.quote:
No problemoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die nog van vorige week was maar ik was even vergeten dat een filmweek van donderdag t/m woensdag loopt.
Thanks!
Is die nog niet uit hierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:33 schreef pannaking_ het volgende:
Wij hadden vandaag 3:10 to Yuma in Groningen. Echt een coole film!
Was vet iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:33 schreef pannaking_ het volgende:
Wij hadden vandaag 3:10 to Yuma in Groningen. Echt een coole film!
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga hem wel kijken denk ik, hou wel van thrillers en Hugh Jackman met Ewan Mcgregor zal vast wel leuk zijn toch
Geen idee, de sneak was wat anders dan normaalquote:Op woensdag 3 september 2008 07:40 schreef linebear het volgende:
wat is de hint voor volgende week !?
Dan ben ik op vakantiequote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef Sala-adin het volgende:
Mischien dat aankomende dinsdag Tropic Thunder draait![]()
Vetquote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef Sala-adin het volgende:
Mischien dat aankomende dinsdag Tropic Thunder draait![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan ook niet. En als je gaat mag je niet mee
Volgens IMDB is hij uit 2008 hoor..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Vluchtig gelezen, dacht dat het over eerder ging. Bank job tijd terug al gezien, hoopte op iets nieuwers. Waar zijn statham films hier altijd pas een jaar later in de bios?
Je hebt gelijkt..premiere was in februari maar dan nog..zo laat in verhouding..in deze tijd hebben de meesten hem dan al lang en breed gezien, dan wel via import dvd, dan wel via download..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens IMDB is hij uit 2008 hoor..
Inderdaad, 3:10 to Yuma zat in de voorfilmpjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:32 schreef teigan het volgende:
ik vond het wel maf, bij de voorfilmpjes in Groningen zat de sneak van vorige week of de week ervoor..
Is het nu eigenlijk ook zo dat de films die ze als voorfilmpjes vertonen een grote kans hebben om als sneak te worden gedraaid?
Da's het voordeel als je (film)journalist bent. Mocht Tropic Thunder a.s. dinsdag draaien ga ik er nog wel een keertje heen. Wat een heerlijke filmquote:
Film!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:20 schreef BabblingBrook het volgende:
TVP, ik ben benieuwd. Wie weet wat er vanavond draait?
Is 10 posts teruglezen nou zó moeilijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:20 schreef BabblingBrook het volgende:
TVP, ik ben benieuwd. Wie weet wat er vanavond draait?
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
Yes yes yes!!!!
Volgende week Trophic Thunder!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]Vooruit, voor deze keer dan:
[..]
quote:
Ik wist het lekker eerder hihiquote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
Yes yes yes!!!!
Volgende week Trophic Thunder!!!!!!!!!!!!!!!
Iddquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef Jeeh het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat hij in schouwburgplein ook draait.
Ben benieuwd
Gingquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ging jij niet altijd naar de Munt samen met DA?
Ach je weet hoe dat gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Bravebart op 16-09-2008 20:52:41 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik probeer er in de winter weer wat meer tijd voor te maken, maar goed veel aan het trainen, studeren en andere bezigheden die even meer prio hebben. Één keertje in de week naar de bios is al uniek laatste tijdquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ging jij niet altijd naar de Munt samen met DA?
daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij was ernstig slecht![]()
Maar ik heb soms wel moeten lachen
Hoeveel procent van de mensen heeft de film ook daadwerkelijk afgekeken?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik heb Disaster movie gezien in de sneak in Leeuwarden, verschrikkelijk.
70% denk ik wat dan op zich wel weer mee valt maar men kwam niet echt juichend de bios uit had ik het idee.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de mensen heeft de film ook daadwerkelijk afgekeken?
Valt me nog mee, voor een film met een nummer 1 plaats op de Bottom 100 lijst van IMDbquote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
70% denk ik wat dan op zich wel weer mee valt maar men kwam niet echt juichend de bios uit had ik het idee.
in Leeuwarden is het geen pathe of wel?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik heb Disaster movie gezien in de sneak in Leeuwarden, verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
"Kill or be killed"Ik zat eigenlijk te denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je zal wel gelijk hebben
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aanMmh, zou ook nog kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je zal wel gelijk hebbenMaar Death Race lijkt me eigenlijk waarschijnlijker, afgaand op de trailer
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aanDie zit in de Grolsch Preview Night, dus net als Wanted, komt ie niet in Sneak denk ik. En die hint zit letterlijk in de trailer van die eerste geopperdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je zal wel gelijk hebben
![]()
Nop, op zich niet erg alleen weet ik nu van te voren niet wat er in de sneak draait, is het nog een echte sneakquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef reconnect het volgende:
[..]
in Leeuwarden is het geen pathe of wel?
Ik denk het laatste, want de hint gaat wel heel erg richting Death Race. Of ze proberen ons erin te luizen door een zin letterlijk uit de trailer van de ene film te nemen, die ook op een andere film kan slaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:34 schreef Jeeh het volgende:
Ze zeiden in Schouwburgplein dat het om een soort actie / sci-fi ging, dus het zou best kunnen.
Maar misschien doen ze in R'dam weer wat anders, net als een paar weken terug.
nee daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:56 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Nop, op zich niet erg alleen weet ik nu van te voren niet wat er in de sneak draait, is het nog een echte sneak
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
"Date from hell?!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Erg ben ik hequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef Jeeh het volgende:
Damn, zit je nou in de zaal de hint te posten?![]()
Ben niet gegaan, volgende week weer
Was het ook niet. Saaie typische Vin Diesel film.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben ook maar niet gegaan, Babylon A.D. lijkt me niet echt wat aan.
Ik vond het persoonlijk een gruwelijk slechte, echte Vin Diesel film. Enige toffe vond ik de soundtrack en de routekaartquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, want de hint gaat wel heel erg richting Death Race. Of ze proberen ons erin te luizen door een zin letterlijk uit de trailer van de ene film te nemen, die ook op een andere film kan slaan
Maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk
Dat kwam cker geheel onverwachtsquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Un-X-PecteD het volgende:
What the fuck, wij kregen Bank Job voor de kiezen. Die heb ik in Maart al gezien
Dat gebeurde in Groningen ookquote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef soares het volgende:
wij hadden Babylon AD in schouwburgplein, en sorry voor de lachkick aan het einde, maar vin diesel en drama... HELL NO!!
Ik vond het een echte Vin Diesel actie film, met veel 'kijk mij eens enorm groot sterk en stoer zijn' al probeerde hij ook wel voor de verandering eens wat emotie erin te leggen wat gedoemd was te mislukken en dat ook netjes deedquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Herald het volgende:
Hoezo een echte Vin Diesel?
Maar ben het met je eens dat Babylon AD geen goede film is. De montage is te flitsend waardoor je tijdens een gevecht niets kan zien en wat nu precies het plot was weet ik ook niet.
Was jij dat?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef soares het volgende:
wij hadden Babylon AD in schouwburgplein, en sorry voor de lachkick aan het einde, maar vin diesel en drama... HELL NO!!
Maar Vin Diesel is ook enorm groot sterk en stoerquote:Op woensdag 24 september 2008 08:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik vond het een echte Vin Diesel actie film, met veel 'kijk mij eens enorm groot sterk en stoer zijn' al probeerde hij ook wel voor de verandering eens wat emotie erin te leggen wat gedoemd was te mislukken en dat ook netjes deed
Klopt, maar hij gedraagt zich er ook in elke film naar, dan is het toch een echte Vin Diesel film? Als hij nou in een romkom gaat spelen of in een film waar hij een schaaktalent is, dan moet hij van zn stereotype afwijken, maar ik vond dit echt weer een standaard Vin Diesel film...quote:Op woensdag 24 september 2008 10:10 schreef Herald het volgende:
[..]
Maar Vin Diesel is ook enorm groot sterk en stoerDat het einde lachwekkend is komt meer omdat je eerst anderhalf uur naar de stoerste huurling op aarde kijkt en in de laatste tien minuten is ie een emotiodiertje dat helemaal verkikkerd is op een meisje uit het klooster. Vind ik niet de schuld van Vin Diesel.
that was me!! hahahah, vond het te lachwekkendquote:Op woensdag 24 september 2008 08:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond het een echte Vin Diesel actie film, met veel 'kijk mij eens enorm groot sterk en stoer zijn' al probeerde hij ook wel voor de verandering eens wat emotie erin te leggen wat gedoemd was te mislukken en dat ook netjes deed
[..]
Was jij dat?
Bwhehequote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef soares het volgende:
[..]
that was me!! hahahah, vond het te lachwekkend
HAHAHAH nee die was ik niet... die was wel heeerlijk!!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BwheheWas jij ook die van het 'date from hell' incident?
Iddquote:Op woensdag 24 september 2008 11:11 schreef soares het volgende:
[..]
HAHAHAH nee die was ik niet... die was wel heeerlijk!!
Mmh, ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:26 schreef soares het volgende:
uhmmm als je de zaal binneloopt rechts en dan vierde van boven...
we waren met zen drieen 2 meisjes 1 jongen... en jij?
iemand had ook een lachkick in het midden van de film, ben benieuwd wie dat was..was na het stukje:quote:Op woensdag 24 september 2008 08:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Was jij dat?
Haha ja. Vanaf het moment dat het publiek begon te participeren was het eigenlijk wel weer vermakelijk. Vooral op het moment dat het konijn in beeld kwam en iedereen ging klappen toen die het loodje legdequote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef teigan het volgende:
Babylon A.D. was inderdaad slecht...
ik weet nou nog steeds niet wat ze wilden bereiken met die film, de lachsalvo's en het gekreun bij de voorspelbare emo-scenes was niet van de lucht in Groningen..
Ah gelukkig, nu wel goedquote:Op woensdag 24 september 2008 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
Volgende week is het My best friend's girl
Welke bios was je geweest dan, dat de sneak op vrijdag was?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Hadden gisteren een Franse film over het leven schrijfster Francoise Sagan. Weet alleen de titel niet: de eerste paar minuten van de film was de tuup die het projecteerde aan `t slapen en konden we alleen maar de helft van het beeld zien
Ik neem mn snoepzak wel mee, dan krijgen ze een snoepje als ze braaf zijnquote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
Het is morgen trouwens ook suikerfeest hoop dat iedereen een rustig avondje meemaakt, maar ik hou mijn hart vast
Wehehehe.quote:Op maandag 29 september 2008 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neem mn snoepzak wel mee, dan krijgen ze een snoepje als ze braaf zijn
En Yessequote:
Schouwburgplein dusquote:
*mutsmodus aan*quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
Het is morgen trouwens ook suikerfeest hoop dat iedereen een rustig avondje meemaakt, maar ik hou mijn hart vast
Tot vanavondquote:
Hij bedoelt welke bios natuurlijkquote:
Mja, het viel me op dat het hele ramadanvolk naar Babylon enzo gingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:06 schreef tinoburg het volgende:
nou, de hele sneak avond verneukt bij schouwburgplein,
geen bingo, geen miss sneak, helemaal niets.
terwijl de zaal relatief rustig was, heb het anders meegemaakt tijdens suikerfeest voorgaande jaren.
Plus waren we de eerste in de zaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het viel me op dat het hele ramadanvolk naar Babylon enzo gingHet sneak publiek was weinig anders dan normaal
Hé bah hoop niet dat het Sex Drive wordtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iets met een weg en een miss.. Maar verder weet ik het niet meer
Ik vond de trailer van sex drive wel grappig...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hé bah hoop niet dat het Sex Drive wordt
Dus toch?quote:
quote:
quote:
ik vond hem best leuk eigenlijk. Kan films met dat soort maffe odysseeën altijd wel waarderen. Dat ie uiteindelijk met Felicia de koffer in dook was vanaf het eerste moment wel duidelijk, maar dat zo'n vadsige homo de player bleek te zijn was wel een verrassing. Seth Green was erg goedquote:
Uuhm, uuhmquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:13 schreef tinoburg het volgende:
sexdrive was best grappig.
gaat de sneak overal stoppen of alleen in achtergestelde gebieden in reserve duitsland?
Ik weet alleen nog die met de hand geschreven was.. Maar ik geloof niet dat het echt een hint was...quote:
Als het goed is kan ik het vanavonn al weten hihiiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:06 schreef soares het volgende:
hmmm... dan maar wachten op de almachtige sala...
quote:
Care.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef teigan het volgende:
[..]![]()
volgens mij heb ik daar toch niet zulke goed recensies over gelezen...
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerOndanks dat het een best goeie film blijkt te zijn, ik denk niet dat ik ga
En dan op mij commentaar hebben dat ik dinsdag niet wildequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerOndanks dat het een best goeie film blijkt te zijn, ik denk niet dat ik ga
Wat is je punt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan op mij commentaar hebben dat ik dinsdag niet wilde![]()
Er is geen punt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is je punt?Deze film lijkt me gewoon niks, that's all
Ook gisteren gehad. Man man man wat een BAGGER was datquote:
Ok nu hoef ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook gisteren gehad. Man man man wat een BAGGER was dat![]()
![]()
![]()
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aanquote:
en waarom niet? behalve dat ie bagger was..kan je ook vertellen waaromquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aan
In de kuip draait hij zeker en Sala heeft het ook 99% van de keren goed, dus hij zal wel draaienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aan
omdat de laatste twee films van Guy Ritchie ook van die meesterwerkjes waren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zou deze gewoon kijken,hij kan gewoon niet mis zijn
Juist, en hij krijgt een 7,3 op IMDB dat moet toch genoeg zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat de laatste twee films van Guy Ritchie ook van die meesterwerkjes waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:10 schreef Schuttingbeer het volgende:
RocknRolla, op zich wel prima film....
Een echte Guy Ritchie zou je kunnen zeggen!
Die trailer maakt de film niet aantrekkelijk nee. Maar ik ga lekker tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef soares het volgende:
ik vond het een kut trailer...
dus ik twijfel
Je gaat maar gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef soares het volgende:
ik vond het een kut trailer...
dus ik twijfel
Nee, dat is engquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef soares het volgende:
hahahaha, gaan we nog een code afspreken bart?
Het wordt een ware Schouwburgplein-sneak-meetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:45 schreef Jeeh het volgende:
Nou, ik ben er in de schouwburg in elk geval bij ^_^
Als iemand een 20 jarige knaap met dat (<---) hoofd en een dikke smile vol verwachting ziet zitten, dan ben ik het
Amsterdamquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:58 schreef Bravebart het volgende:
Duurt wel langMaar dat is wel tof idee
Moeten we alleen ff kijken waar we dat in Nederland willen gaan doen
Dit is eigenlijk nummer 4 nog 5 topics te gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Herald het volgende:
waarom heet dit topic eigenlijk #3?
1: De sneak preview van vanavond
2: Sala-adin's sneak spoilers
3: A Sneak a week.....
4: Sneak Preview #3
Pathé Rembrand is niet eens een denderende bioscoop zo te zien ze draaien iets van 8 voorstellingen per dag, lijkt mij een klein mini biosquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef soares het volgende:
ik denk dat den haag dan in het midden van het land is... of utrecht mensen
Pf met zen amsterdam...
Spui is wel ok toch? Alleen is dat voor de Groningen mensen wat ver. Maarja, voor hun is heel het land verquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Pathé Rembrand is niet eens een denderende bioscoop zo te zien ze draaien iets van 8 voorstellingen per dag, lijkt mij een klein mini bios
Spui lijkt me wel okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spui is wel ok toch? Alleen is dat voor de Groningen mensen wat ver. Maarja, voor hun is heel het land ver
Ok, houden we het daar voorlopig even opquote:
[zieligmode] Ja en jullie vergeten altijd mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het wordt een ware Schouwburgplein-sneak-meet
Een meet in een sneak gaat toch nog steeds over de sneaks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Mike het volgende:
Mochten jullie een meet gaan houden, regel dat dan in een apart topic...dan blijft dit topic gewoon voor de sneaks.
Het was ook alleen maar even een ingevingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Mike het volgende:
Mochten jullie een meet gaan houden, regel dat dan in een apart topic...dan blijft dit topic gewoon voor de sneaks.
Die duurt 190 minuten zie ik netquote:
Vaag, op de Pathé site staat dat hij 190 minuten duurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |