The Forbidden Kingdom lijkt me?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
"The silent monk and the drunken master."
Met een stuk of 4 genres waaronder fantasie, komedie en actie. Wij weten het (nog) niet
Wat een baggerfilm was dat zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
The Forbidden Kingdom lijkt me?
Kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
The Forbidden Kingdom lijkt me?
Ik ga ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:06 schreef Sala-adin het volgende:
Had ik al gezegd dat ik niet ga deze week?
Hoop op wanted voor volgende week, had hem al in Belgie gezien maar hij is ownend dat ik niet kan wachten om hem nog een keer te checken
Ja! vandaag schijnt The Bankjob te zijn geweest.. ben echter niet geweest...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef Sala-adin het volgende:
Eigenlijk moet er een vaste naam komen met zo een toffe banner plaatje en leuke OP vind ik
Ja ja ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef Sala-adin het volgende:
Eigenlijk moet er een vaste naam komen met zo een toffe banner plaatje en leuke OP vind ik
Of eerst een naam voordat je een banner hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ja ja!
Nou wie is hier grafisch onderlegd en fixt even zo'n hippe banner?
Naam boeit toch niet? Je kan in de banner gewoon Sneak verwerken, zonder dat je daar een vaste TT voor nodig hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of eerst een naam voordat je een banner hebt
dat [zelf in te vullen deel] is zo'n sneu 'verplicht' onderdeelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
Anders gewoon: Sneak Preview #[nummer]: [zelf in te vullen deel]
Sneak Preview #367: waar Herald wel gelijk heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:23 schreef Herald het volgende:
[..]
dat [zelf in te vullen deel] is zo'n sneu 'verplicht' onderdeel
Sneak Preview #134: waar we met zijn allen popcorn eten
Sneak Preview #267: waar we Bravebart feliciteren
Sneak Preview #389: waar we zwijmelen bij Amy Adams O+
tis soms ook net een kleuterschool hier
In utrecht hetzelfdequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Lyssa het volgende:
In Groningen was het The Forbidden Kingdom, ik vond hem te cliche, en vermakelijk maar niet meer..
Sala-adin's sneak spoilers was het leukste topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Herald het volgende:
waarom heet dit topic eigenlijk #3?
1: De sneak preview van vanavond
2: Sala-adin's sneak spoilers
3: A Sneak a week.....
4: Sneak Preview #3
Hij was dood gegaan en toen heb ik hem weer in leven geroepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef soares het volgende:
ik heb wel een goed topic gestart;)
hahahahah
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:51 schreef sjimz het volgende:
Weet iemand welke sneak er vanavond is in Pathe de Munt?
quote:
Ow ik dacht dat die nog van vorige week was maar ik was even vergeten dat een filmweek van donderdag t/m woensdag loopt.quote:
No problemoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die nog van vorige week was maar ik was even vergeten dat een filmweek van donderdag t/m woensdag loopt.
Thanks!
Is die nog niet uit hierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:33 schreef pannaking_ het volgende:
Wij hadden vandaag 3:10 to Yuma in Groningen. Echt een coole film!
Was vet iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:33 schreef pannaking_ het volgende:
Wij hadden vandaag 3:10 to Yuma in Groningen. Echt een coole film!
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga hem wel kijken denk ik, hou wel van thrillers en Hugh Jackman met Ewan Mcgregor zal vast wel leuk zijn toch
Geen idee, de sneak was wat anders dan normaalquote:Op woensdag 3 september 2008 07:40 schreef linebear het volgende:
wat is de hint voor volgende week !?
Dan ben ik op vakantiequote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef Sala-adin het volgende:
Mischien dat aankomende dinsdag Tropic Thunder draait![]()
Vetquote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef Sala-adin het volgende:
Mischien dat aankomende dinsdag Tropic Thunder draait![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan ook niet. En als je gaat mag je niet mee
Volgens IMDB is hij uit 2008 hoor..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Vluchtig gelezen, dacht dat het over eerder ging. Bank job tijd terug al gezien, hoopte op iets nieuwers. Waar zijn statham films hier altijd pas een jaar later in de bios?
Je hebt gelijkt..premiere was in februari maar dan nog..zo laat in verhouding..in deze tijd hebben de meesten hem dan al lang en breed gezien, dan wel via import dvd, dan wel via download..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens IMDB is hij uit 2008 hoor..
Inderdaad, 3:10 to Yuma zat in de voorfilmpjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:32 schreef teigan het volgende:
ik vond het wel maf, bij de voorfilmpjes in Groningen zat de sneak van vorige week of de week ervoor..
Is het nu eigenlijk ook zo dat de films die ze als voorfilmpjes vertonen een grote kans hebben om als sneak te worden gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |