quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:36 schreef Quir het volgende:
Kent iemand Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora?Ik ken hem niet, maar klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik binnenkort ook maar eens kijken dus.
Oh, zijn hier trouwens toevallig nog mensen die Japans studeren in Leiden? In septemer begin ik ermee.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:36 schreef Quir het volgende:
Kent iemand Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora?Ja, meer dan 2 jaar geleden gezien. Vond het een prachtige animé, maar zou niet meer weten wat er per aflevering gebeurde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt: "vakantie binnenkort dus ik ga veel anime kijken"?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:20 schreef Quir het volgende:
Ik ga wel zelf een cursus volgen binnenkort (thuis).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Neenee, dat doe ik al lang.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bedoelt: "vakantie binnenkort dus ik ga veel anime kijken"?
Ziet er goed uit, zal ik ook maar even op mijn plan to watch lijstje knallen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb nu 2 films van de Kara no Kyoukai reeks gezien en ik moet zeggen, op het gebied van animatie: WOW!! Echt schitterende animatie. Het verhaal is echter wel lastig te begrijpen, maar toch zeer boeiend en ik wil het ook graag begrijpen. Meestal haak ik af als ik er geen zak meer van snap. Zeker een aanrader voor fans van duistere animé vol moord, drama en fantasy.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef Quir het volgende:
Nou, ik vroeg me af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Omdat mensen in dat soort series altijd dood gaan nadat ze iemand de liefde verklaren en alto nog ff mee moetquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:10 schreef Quir het volgende:
Ik heb net School Days gekeken...
*major spoilers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:10 schreef Quir het volgende:
Ik heb net School Days gekeken...
*major spoilers*ach school days had ook z'n relletje. de laatste ep werd niet uitgezonden door sommige stations in japanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Karas is zeer goed! Gevechten zijn zeker mooi uitgebeeld. Verhaal zit wel goed en er zit zelfs gore inquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Quir het volgende:
Haruhi Suzumiya is een aanrader.
Ik heb trouwens gisteren ook Angel Sanctuary gezien en ben begonnen aan Karas en Chrno Crusade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |