Die serie vind ik ook tegenvallen, al heb ik S1 wel helemaal afgekeken...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
(vampire knight *kots*)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:02 schreef Quir het volgende:
Van de week Hellsing gekeken en vandaag Rosario + Vampire, ik vond de laatste toch wel een tegenvaller hoor.
De eerste was overigens wél goed, de muziek pastte goed en het stak goed in elkaar.
-edit, oh please
Dubbed of subbed? Want als het die eerste is, hoeft 't van mij niet hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Sh0g het volgende:
Animax!!! Een Anime TV kanaal die je daar kunt ontvangen via de satelliet en in de toekomst op de kabel. Ze zenden o.a. Eureka Seven, Last Exile, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain uit.
Hoera voor Die Heimat!
Is Aniway een nederlands anime tijdschrift ofzo? Zal het even Googelen, nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Duitsland. Duitsland is tof:
Ze hebben daar 2 magazines: de AniMania en de Koneko, beide VEEL en VEEL beter dan de Aniway. VEEEEL informatiever. Heeeel veel tekst en heeeeel veel screenshots. Daarnaast nog superveel informatie over Japanse cultuur en J-Pop en J-Rock en alles wat er nu bezig is in Japan. En er zitten 3 pagina's posters bij, dus 6 posters in totaal. Heb ook een Nana Kitade poster erbij.
Ze komen maandelijks uit en kosten respectievelijk 4,80 en 4,50 dus net iets goedkoper dan de Aniway.
Ze verkopen daar manga in boekwinkels. Veel keuze en spotgoedkoop. Gemiddeld 6 euro per boekje, maar je hebt ze ook van 5 euro. Eén nadeel natuurlijk: ze zijn in het Duits. Maar dit zegt toch wel wat. In Nederlandse winkels is de dollarprijs vaak de europrijs. Ik heb Blood+ deel 1 maar aangeschaft als souvenir.
Comic Cafés zijn de bom. Gewoon naar binnen lopen, manga uit de kast pakken, in een relaxte bank neerploffen met een colaatje en lezen maar. Ook genoeg fantasy spelletjes te spelen voor diegene die daar van houden.
Japan-dag in Düsseldorf... Helaas is hij dit jaar al geweest, maar wellicht iets voor volgend jaar. Werkelijk alles te vinden wat met Japan te maken heeft en het trekt 700.000 bezoekers. ZEVENHONDERDDUIZEND!!!
Animax!!! Een Anime TV kanaal die je daar kunt ontvangen via de satelliet en in de toekomst op de kabel. Ze zenden o.a. Eureka Seven, Last Exile, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain uit.
Hoera voor Die Heimat!
Yep. Komt 6x per jaar uit, kost 4,95 en te koop bij de meeste tijdschriftenwinkels, op het station, etc.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Is Aniway een nederlands anime tijdschrift ofzo? Zal het even Googelen, nog nooit van gehoord.
Volgens mij dubben Duitsers alles wat ze in hun handen krijgen, dus of je daaraan kunt zien of iets leeft of niet....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben bang dat het dubbed is. Ik ben daar ook geen voorstander van natuurlijk, maar het geeft aan dat anime toch heel er leeft in Duitsland.
Ja, had net de site gevonden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Yep. Komt 6x per jaar uit, kost 4,95 en te koop bij de meeste tijdschriftenwinkels, op het station, etc.
niet volgens mij....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij dubben Duitsers alles wat ze in hun handen krijgen, dus of je daaraan kunt zien of iets leeft of niet....
Hm, dat doet me denken aan ene wereldoorlogsfilm die ooit op de duitse tv was ... niet alleen de duitse soldaten spraken duits... maar de amerikanen en alle anderen ook! o.O;quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
niet volgens mij....
dat is gewoon een feit, ik heb daar nog nooit een engels iets gezien... alles was na gesynchroniseerd
Dat is in elk land behalve Nederland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
niet volgens mij....
dat is gewoon een feit, ik heb daar nog nooit een engels iets gezien... alles was na gesynchroniseerd
Volgens mij leeft het in Belgie, Frankrijk en Duitsland veel meer dan hier al zie je het hier ook steeds populairder worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:02 schreef Desunoto het volgende:
Maar wel vet om te horen dat anime ook leeft in duitsland, misschien wel meer dan hier. Als ik een manga wil kopen moet ik helemaal naar amsterdam of via internet bestellen. In duitsland hebben ze dus blijkbaar best veel liggen ook in andere boekenwinkels (wel duits maar toch...)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft trouwens Naruto een 7.44 en Naruto Shippuuden een 7.45 op anidb.info en al die pedofiele anime's over bijvoorbeeld kinderen (wat grappig is?) die naar school gaan zo hoge rating?
Zie
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4777
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5101
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3651
Heb je ook een antwoord waarom mensen dat zo geweldig vinden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:53 schreef wdn het volgende:
Wow. Lucky Star, Clannad en Suzumiya Haruhi no Yuuutsu.
Dat pak je er wel 3 geweldige series uit zegHaruhi zal op de meeste plekken wel een 10 uit 10 krijgen denk ik
Op zich niets verkeerds met de cijfers van deze 3 animes hoor; dat jij 'slice of life' en 'school life' niet leuk vind wil niet zeggen dat het slechte anime zijn he
Grootste probleem van Naruto zijn de tig f i l l e r s. Als puntje bij plaatje komt kent Naruto meer fillers dan echte afleveringen. Lijkt me wel 2 punten aftrek waard.
Omdat 't overgrote deel van de animekijkende mensen een slechte smaak hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zal het hier ook maar vragen want ik snap er helemaal niets van
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |