Haruhi!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
OVA van Lucky Star
Vampire Knight s2
Rosario+Vampire s2
38 series
10 OVA's
Das een hoop
Maar IK ZIE GEEN HARUHI??
Daar zou toch komend seizoen een nieuwe serie van starten!?!?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Quir het volgende:
Haruhi S2 cancelled, new Haruhi in the works
?
Ik zie er een paar tussen zitten die mij wel interessant lijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
OVA van Lucky Star
Vampire Knight s2
Rosario+Vampire s2
38 series
10 OVA's
Das een hoop
Maar IK ZIE GEEN HARUHI??
Daar zou toch komend seizoen een nieuwe serie van starten!?!?
Thanks, ik had zelf ook nog even gegoogled en kwam 'm later zelf tegen.. Niet op 4chan, maar oké..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 06:03 schreef wdn het volgende:
ToraDora wordt de nieuwe Loveley Complex
Bakakame: van 4chan
Is een scan uit een magazine.
Die serie vind ik ook tegenvallen, al heb ik S1 wel helemaal afgekeken...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
(vampire knight *kots*)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:02 schreef Quir het volgende:
Van de week Hellsing gekeken en vandaag Rosario + Vampire, ik vond de laatste toch wel een tegenvaller hoor.
De eerste was overigens wél goed, de muziek pastte goed en het stak goed in elkaar.
-edit, oh please
Dubbed of subbed? Want als het die eerste is, hoeft 't van mij niet hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Sh0g het volgende:
Animax!!! Een Anime TV kanaal die je daar kunt ontvangen via de satelliet en in de toekomst op de kabel. Ze zenden o.a. Eureka Seven, Last Exile, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain uit.
Hoera voor Die Heimat!
Is Aniway een nederlands anime tijdschrift ofzo? Zal het even Googelen, nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Duitsland. Duitsland is tof:
Ze hebben daar 2 magazines: de AniMania en de Koneko, beide VEEL en VEEL beter dan de Aniway. VEEEEL informatiever. Heeeel veel tekst en heeeeel veel screenshots. Daarnaast nog superveel informatie over Japanse cultuur en J-Pop en J-Rock en alles wat er nu bezig is in Japan. En er zitten 3 pagina's posters bij, dus 6 posters in totaal. Heb ook een Nana Kitade poster erbij.
Ze komen maandelijks uit en kosten respectievelijk 4,80 en 4,50 dus net iets goedkoper dan de Aniway.
Ze verkopen daar manga in boekwinkels. Veel keuze en spotgoedkoop. Gemiddeld 6 euro per boekje, maar je hebt ze ook van 5 euro. Eén nadeel natuurlijk: ze zijn in het Duits. Maar dit zegt toch wel wat. In Nederlandse winkels is de dollarprijs vaak de europrijs. Ik heb Blood+ deel 1 maar aangeschaft als souvenir.
Comic Cafés zijn de bom. Gewoon naar binnen lopen, manga uit de kast pakken, in een relaxte bank neerploffen met een colaatje en lezen maar. Ook genoeg fantasy spelletjes te spelen voor diegene die daar van houden.
Japan-dag in Düsseldorf... Helaas is hij dit jaar al geweest, maar wellicht iets voor volgend jaar. Werkelijk alles te vinden wat met Japan te maken heeft en het trekt 700.000 bezoekers. ZEVENHONDERDDUIZEND!!!
Animax!!! Een Anime TV kanaal die je daar kunt ontvangen via de satelliet en in de toekomst op de kabel. Ze zenden o.a. Eureka Seven, Last Exile, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain uit.
Hoera voor Die Heimat!
Yep. Komt 6x per jaar uit, kost 4,95 en te koop bij de meeste tijdschriftenwinkels, op het station, etc.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Is Aniway een nederlands anime tijdschrift ofzo? Zal het even Googelen, nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |