abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60809614
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]

OVA van Lucky Star
Vampire Knight s2
Rosario+Vampire s2

38 series
10 OVA's
Das een hoop

Maar IK ZIE GEEN HARUHI??

Daar zou toch komend seizoen een nieuwe serie van starten!?!?
Haruhi!

Waar heb je 't plaatje vandaan?
pi_60809707
Laten we hopen dat Haruhi toch aan het eind van het jaar nog komt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60809760
oooh nodame
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_60810391
pi_60810653
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ietwat overdreven maar dat is DE anime waar ik echt al lang op wacht.

Dan maar zien te redden met Clannad, Gundam 00 en andere die goede ratings krijgen
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60813743
Nog niet echt wat bijzonders gezien voor het herfst seizoen. Gelukkig hebben we Gundam 00 nog.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 06:03:40 #37
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60817136
ToraDora wordt de nieuwe Loveley Complex

Bakakame: van 4chan
Is een scan uit een magazine.

[ Bericht 19% gewijzigd door wdn op 14-08-2008 06:29:27 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:40:01 #38
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60819979
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]

OVA van Lucky Star
Vampire Knight s2
Rosario+Vampire s2

38 series
10 OVA's
Das een hoop

Maar IK ZIE GEEN HARUHI??

Daar zou toch komend seizoen een nieuwe serie van starten!?!?
Ik zie er een paar tussen zitten die mij wel interessant lijken.

Ik heb eindelijk ook die RSS downloader van uTorrent aan de praat gekregen...
Nu worden al mijn geselecteerde anime eps automatisch naar binnen gehengeld wanneer ze in de RSS verschijnen.

Zeer handig voor wanneer je op vakantie oid gaat.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_60822155
Aaaaaaaah, tvp.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60822593
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 06:03 schreef wdn het volgende:
ToraDora wordt de nieuwe Loveley Complex

Bakakame: van 4chan
Is een scan uit een magazine.
Thanks, ik had zelf ook nog even gegoogled en kwam 'm later zelf tegen.. Niet op 4chan, maar oké..

Gundam 00
pi_60835969

(Club to Death Angel) Dokuro-chan of hoe het ook mag heten waar die pipiru piru piru pi piru pi! vandaan komt net gekeken... ik lag helemaal in een deuk!! Echt veel bloed en wat seksueel getinte scenes maar het is zo grappig! xD degenen die deze anime gemaakt hebben hadden echt een borreltje te veel op ofzo.. en dat zeg ik al na 2 afleveringen gezien te hebben XD

Geweldig

On a side note, ik kreeg vandaag gelukkig de twee manga's binnen die ik besteld had voor een verjaardag. Zat echt te duimen of ze binnen zouden komen. 1 dag na de bestelling (op Archonia, kennen jullie die site?) stond er bij een boekje opeens 2-3 weken en toen m'n betaling binnen was was ie al helemaal niet meer te krijgen! Gelukkig net op tijd geweest dus
pi_60835991
Oeps dubbel gepost >_< kan ik deze verwijderen? Sorry
pi_60838207
Hehe ja, echt een maffe serie.
pi_60849821

Dit is gewoon te schattig om niet te posten

Edit: doet ie het nu wel?

[ Bericht 25% gewijzigd door Desunoto op 15-08-2008 15:58:37 ]
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:32:53 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60854541
die 'niet hotlinken' foto of wat er had moeten staan?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60858386
Hij doet het.
pi_60861568
Lucky Star OVA
Jammer dat dat plaatje niet wat groter is, nu kan ik net de beschrijvingen niet lezen bij sommige series
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:33:04 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60862252
van wdn mag ik dit topic een tvp geven
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60862382
Wist niet dat je daar toestemming voor nodig had
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:13:33 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_60863031
Gundam 00 begint zeker de week nadag code geass is afgelopen, wel mooi zo volgt de ene goede serie de andere op.

Verder weet ik nog nie wat ik van de meeste series moet denken, van de meeste die een S2 krijgen ben ik ergens tijdens S1 al afgehaakt . (vampire knight *kots*) En ik hoop dat die "tales of" anime beter is dan die van symphonia en niet kapt op 1/3e van het verhaal. Wat ben ik ook een pessimist ^^, eerst maar eens de discriptions van de nieuwe series leze
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:10:27 #51
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60869357
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
(vampire knight *kots*)
Die serie vind ik ook tegenvallen, al heb ik S1 wel helemaal afgekeken...
Ik laat S2 ook maar aan mij voorbij gaan.

Jigoku Shoujo S3 ga ik zeker proberen, ik hoop alleen dat het niet 'meer van hetzelfde' is en dat er wat nieuws gaat komen om het interessant te houden. Want anders had te koek op mogen zijn voor mij wat dit verhaal betreft.

ToraDora lijkt mij ook wel interessant.
Natuurlijk Gundam 00 S2. Code Geass vind ik minder vergeleken met deze serie.

Clannad S2, ik vermaak mij altijd wel met de series die van deze maker komen dus deze ga ik ook binnen hengelen.

EF - a tale of melodies, de eerste (EF - a tale of memories) reeks vond ik wel oké.. ..kijken wat deze serie inhoudt. Het ziet er naar uit dat dit een nieuw verhaal is aangezien de eerste serie zover ik mij herinner afgesloten was.

Rosario & Vampire vond ik niet bepaald een hoogstandje, maar voor dom vermaak is hij uitstekend.

Een leuke (vind ik) uit de lijst is wel 'Today in class 5-2', eindelijk een serie van deze gekke OVA. Ik hoop dat deze serie mij net zoveel vermaakt als de OVA's dat deden.

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxiTitan op 17-08-2008 11:27:34 ]
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_60889061
Van de week Hellsing gekeken en vandaag Rosario + Vampire, ik vond de laatste toch wel een tegenvaller hoor.
De eerste was overigens wél goed, de muziek pastte goed en het stak goed in elkaar.

-edit, oh please

[ Bericht 25% gewijzigd door Quir op 17-08-2008 00:01:03 ]
pi_60890891
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:02 schreef Quir het volgende:
Van de week Hellsing gekeken en vandaag Rosario + Vampire, ik vond de laatste toch wel een tegenvaller hoor.
De eerste was overigens wél goed, de muziek pastte goed en het stak goed in elkaar.

-edit, oh please
gnagnagna
pi_60891030
Die serie word echt assraped.

Zou er ook ooit een nederlandse dub komen?
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:01:23 #55
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60910868
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Duitsland. Duitsland is tof:

Ze hebben daar 2 magazines: de AniMania en de Koneko, beide VEEL en VEEL beter dan de Aniway. VEEEEL informatiever. Heeeel veel tekst en heeeeel veel screenshots. Daarnaast nog superveel informatie over Japanse cultuur en J-Pop en J-Rock en alles wat er nu bezig is in Japan. En er zitten 3 pagina's posters bij, dus 6 posters in totaal. Heb ook een Nana Kitade poster erbij.
Ze komen maandelijks uit en kosten respectievelijk 4,80 en 4,50 dus net iets goedkoper dan de Aniway.

Ze verkopen daar manga in boekwinkels. Veel keuze en spotgoedkoop. Gemiddeld 6 euro per boekje, maar je hebt ze ook van 5 euro. Eén nadeel natuurlijk: ze zijn in het Duits. Maar dit zegt toch wel wat. In Nederlandse winkels is de dollarprijs vaak de europrijs. Ik heb Blood+ deel 1 maar aangeschaft als souvenir.

Comic Cafés zijn de bom. Gewoon naar binnen lopen, manga uit de kast pakken, in een relaxte bank neerploffen met een colaatje en lezen maar. Ook genoeg fantasy spelletjes te spelen voor diegene die daar van houden.

Japan-dag in Düsseldorf... Helaas is hij dit jaar al geweest, maar wellicht iets voor volgend jaar. Werkelijk alles te vinden wat met Japan te maken heeft en het trekt 700.000 bezoekers. ZEVENHONDERDDUIZEND!!!

Animax!!! Een Anime TV kanaal die je daar kunt ontvangen via de satelliet en in de toekomst op de kabel. Ze zenden o.a. Eureka Seven, Last Exile, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain uit.

Hoera voor Die Heimat!
pi_60911035
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Sh0g het volgende:
Animax!!! Een Anime TV kanaal die je daar kunt ontvangen via de satelliet en in de toekomst op de kabel. Ze zenden o.a. Eureka Seven, Last Exile, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain uit.

Hoera voor Die Heimat!
Dubbed of subbed? Want als het die eerste is, hoeft 't van mij niet hoor
pi_60911069
Verder erg tof natuurlijk
Al is m'n Duits ook niet je-van-het, dus voor mij hebben de manga's en tijdschriften daar niet zo heel veel waarde
pi_60911360
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Duitsland. Duitsland is tof:

Ze hebben daar 2 magazines: de AniMania en de Koneko, beide VEEL en VEEL beter dan de Aniway. VEEEEL informatiever. Heeeel veel tekst en heeeeel veel screenshots. Daarnaast nog superveel informatie over Japanse cultuur en J-Pop en J-Rock en alles wat er nu bezig is in Japan. En er zitten 3 pagina's posters bij, dus 6 posters in totaal. Heb ook een Nana Kitade poster erbij.
Ze komen maandelijks uit en kosten respectievelijk 4,80 en 4,50 dus net iets goedkoper dan de Aniway.

Ze verkopen daar manga in boekwinkels. Veel keuze en spotgoedkoop. Gemiddeld 6 euro per boekje, maar je hebt ze ook van 5 euro. Eén nadeel natuurlijk: ze zijn in het Duits. Maar dit zegt toch wel wat. In Nederlandse winkels is de dollarprijs vaak de europrijs. Ik heb Blood+ deel 1 maar aangeschaft als souvenir.

Comic Cafés zijn de bom. Gewoon naar binnen lopen, manga uit de kast pakken, in een relaxte bank neerploffen met een colaatje en lezen maar. Ook genoeg fantasy spelletjes te spelen voor diegene die daar van houden.

Japan-dag in Düsseldorf... Helaas is hij dit jaar al geweest, maar wellicht iets voor volgend jaar. Werkelijk alles te vinden wat met Japan te maken heeft en het trekt 700.000 bezoekers. ZEVENHONDERDDUIZEND!!!

Hoera voor Die Heimat!
Is Aniway een nederlands anime tijdschrift ofzo? Zal het even Googelen, nog nooit van gehoord.

Ik ben vandaag begonnen aan Vampire Knight trouwens, de eerste aflevering was niet echt je van het (voor mij). Morgen eens aflevering twee proberen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:20:18 #59
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60911526
Ik ben bang dat het dubbed is. Ik ben daar ook geen voorstander van natuurlijk, maar het geeft aan dat anime toch heel er leeft in Duitsland.

Overigens kun je in de meeste boekenwinkels GRATIS een 100 pagina tellend Manga Preview boekje meenemen waarin je previews kunt lezen van nieuwe releases in een maand. Ook in het Duits natuurlijk, maar het is wel handig om je te oriënteren op leuke manga. Dan maakt de taal niets uit.

Ik herinner me ook ineens dat ze er het blad DAISUKI verkopen. Ook een manga georienteerd preview en review magazine met net wat meer informatie, ook van releases in Japan.
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:23:51 #60
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60911658
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef Quir het volgende:

[..]

Is Aniway een nederlands anime tijdschrift ofzo? Zal het even Googelen, nog nooit van gehoord.
Yep. Komt 6x per jaar uit, kost 4,95 en te koop bij de meeste tijdschriftenwinkels, op het station, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')