wie zijn die 'veel mensen'...? zijn dat enkel mannen of heb je het nu weer over een andere groep waar je kennelijk problemen mee hebt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:31 schreef Dipkip het volgende:
[..] Dat veel mensen dat belachelijk vinden dat je als vrouw anno 2008 huisvrouw zou willen zijn ... (..)
Zie je? Het blijft er ingebakken... Leer er maar mee levenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh oeps. Ik bedoelde het laatste
Nee, mijn vriendinnen zijn geen mannen. In ieder geval niet allemaal. Nee gewoon van alles, mannen en vrouwen, oud en jong. Wel meer vrouwen dan mannen trouwens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:35 schreef RM-rf het volgende:
wie zijn die 'veel mensen'...? zijn dat enkel mannen of heb je het nu weer over een andere groep waar je kennelijk problemen mee hebt?
Waar zeg ik dat er een probleem is of dat ik het me aantrek? Het is gewoon iets wat me opvalt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:35 schreef RM-rf het volgende:
en waarom zou jij een probleem hebben met wat andere mensen wel of niet 'belachelijk vinden'... het is toch jouw leven en het zijn jouw keuzes (* en dat van je vriend)? waarom je dan zoveel aantrekken van wat anderen al-dan-niet vinden?
Och och wat zijn we weer licht ontvlambaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
(ex)vriendjes, familie, studiegenoten, huisgenoten, vriendjes van vriendinnen, gewone vrienden, collega's... Hoezo moet je iemand enorm goed kennen om dit te kunnen merken? Vind ik niet. En al zijn het er 50 ipv 100, jij had het enkel over jezelf en vroeg vervolgens waar ik mijn mening over mannen wel niet op baseer![]()
Ik wil best de OP veranderen hoor, maar ik ben geen mod en ik ben ook niet de TS, helder licht.
Wie weetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:37 schreef Silk_dude het volgende:
Ik als man vind Dipkip's model van 'de gemiddelde man' een stuk beter aansluiten dan die van jou hoor RRGJL. Zo 'gevoelig' gedraagt de gemiddelde Nederlandse man zich niet.
Vind dat jullie nu een beetje aan het zeuren zijn om het zeuren, RRGJL en RM-rf.
Ik heb geen zin om overal op in te gaan, vooral omdat je mijn mening denkt te kunnen weerleggen met iets wat net zo goed gewoon een mening is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:07 schreef RRGJL het volgende:
Late we even niet uit het oog verliezen dat het bij jou per definitie om perceptie gaat en ik zelf een man benDat mijn mening over mannen dus per definitie beter onderbouwd is lijkt me niet iets om aan te twijfelen.
Holy shit. Dit is 'm dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen oplossingen willen voor problemen maar alleen even willen zeuren.
Als ze zich te duidelijk uitdrukken dan kom jij meteen met de oplossing aanzetten en daar gaat het dus niet om.
eindelijk een duidelijke vrouw!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef PartyAmber het volgende:
Er moet gewoon minder gezeurd worden en meer gesext !
Kijk, iemand die 'm snaptquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
eindelijk een duidelijke vrouw!
En waarom gebeurt dat dan niet meer, hmm?? Dan zouden er ook minder oorlogen zijn op deze wereld!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef PartyAmber het volgende:
Er moet gewoon minder gezeurd worden en meer gesext !
je komt tekort bij Party?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:32 schreef Demophon het volgende:
[..]
En waarom gebeurt dat dan niet meer, hmm?? Dan zouden er ook minder oorlogen zijn op deze wereld!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |