quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:07 schreef RRGJL het volgende:Late we even niet uit het oog verliezen dat het bij jou per definitie om perceptie gaat en ik zelf een man
ben 
Dat mijn mening over mannen dus per definitie beter onderbouwd is lijkt me niet iets om aan te twijfelen.
Ik heb geen zin om overal op in te gaan, vooral omdat je mijn mening denkt te kunnen weerleggen met iets wat net zo goed gewoon een mening is.
Maar dit gedeelte vind ik echt je reinste bullshit. Als je het over jezelf hebt gaat het net zo goed om perceptie, alleen dan om zelfperceptie. Je kunt heel makkelijk een blinde vlek hebben voor eigenschappen die je aan jezelf niet leuk vind, dus dat per definitie is wel vreselijk hoog van de toren.
Wat probeer je nou eigenlijk te bewijzen? Jij bent een man dus jij weet meer van mannen... Zelfs als dat zo is, wat dan nog? Het gaat om een vergelijking tussen mannen en vrouwen. Tenzij je hermafrodieten wil meetellen hebben meningen van mannen en vrouwen daarover evenveel waarde. Immers, zelfs al ken jij mannen beter, dan ken ik vrouwen beter. En weten we dus evenveel.
En nu ben ik dr klaar mee, want zoals zijdemeneer al opmerkt, je zit te zeiken om het zeiken.