Ik kan er echt niet bij hoe je met helemaal niets doen een jaarlijks bedrag met vijf of zes cijfers mogen bijschrijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Knekwurst het volgende:
En waarom dan wel? Als je het niet boeit kijk je het toch gewoon niet?
Ik geil op Vicky.
En op die chick van de belspelletjes.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Niconigger het volgende:
Ik kijk sowieso geen GTST, telt dat ook ?
Omdat ik toen nog net leerde lopen en praten en andere voorgangers het lef niet namen deze kruistocht te starten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Dude... ik heb het in 1991 3 keer gezien en sindsdien nooit meer.
What the fuck took you so long
Inderdaad, same here.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef santax het volgende:
De nieuwste Fortis-reclame, i sabi tog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef santax het volgende:
En trouwens... mensen die het woord 'curve' gebruiken
Mja... je voorgangers zijn inmiddels allemaal gehuwd en die vinden het wel fijn eigenlijk dat hun wijf dagelijk een half uur d'r bek dicht heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog net leerde lopen en praten en andere voorgangers het lef niet namen deze kruistocht te starten.
maar dat kan veranderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Het_hupt het volgende:
De top-mod van FOK! heet anders wel LudoSanders
Toen ik die uitspraak hoorde gingen de haren me in de nek staan. Later kwam ik diezelfde spot in het engels tegen. Daar past het woord 'curve' natuurlijk een stuk beter. Gewoon 1 op 1 vertaald die zooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De nieuwste Fortis-reclame, i sabi tog?
Eerste dag dat ik dat spotje zag, namen de Fortis-aandelen een duikvlucht van 20% op de Europese beurzen.
Ja, lekker DWDD kijken en vervolgens DoND.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Beter zou zijn GTST naar een andere zender ofzo te switchen. Achter een decoder. En toevallig geeft diezelfde decoder dan ook toegang tot het playboy-kanaal ofzo. Daar hebben we als mannen veel meer aan
Ik kan ze wel opnoemen, maar mag dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:04 schreef Bartleunen het volgende:
Ik heb het al minstens 2 jaar niet meer gezien. Denk dat ik het nu niet meer kan volgen. Wie van de oude garde (hierbij denk ik aan robbert jef etc.) zitten er nog in?
Van wie mag dat nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan ze wel opnoemen, maar mag dat niet.
Wie? God? Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
God blijft gewoon kijken hoor.
Denk dat hij het over zichzelf heeft. Veel fokkers aanbidden de admin als godenquote:
Wie is dat van die belspelletjes dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Knekwurst het volgende:
En waarom dan wel? Als je het niet boeit kijk je het toch gewoon niet?
Ik geil op Vicky.
En op die chick van de belspelletjes.
Gigi Ravelli, zal wel weer anders heten in GTST.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wie is dat van die belspelletjes dan?
Gedwongen of vrijwillig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:10 schreef Strani het volgende:
Ik kan niet tegen die actrice die Nina speelt dus ik ben helaas genoodzaakt niet te kijken.
Ik kijk sowieso niet meer sinds de verhaallijnen zich voor de 34e keer zijn gaan herhalen.
Ja, vroeger keek ik wel..sorry.
OMG Ludo als admin...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:10 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Denk dat hij het over zichzelf heeft. Veel fokkers aanbidden de admin als goden
Ik denk dat ik wel weet wie dat is, die blonde, beetje sletterige vrouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gigi Ravelli, zal wel weer anders heten in GTST.
Eigenlijk zouden de belspeldellen allemaal massaal aan de WW moeten zitten, ze zijn letterlijk kans- en inhoudsloos.
Nou dan heb je in die 17 jaar niks gemist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Deels vrijwillig, deels gedwongen. Soms was het wel vermakelijk voor een tijdje maar dan raak je er altijd wel weer op uitgekeken. Maar tegenwoordig is het volgens mij echt niet meer dan een kinderclubje daar bij GTST.quote:
mwah jij bent toch ook mod geworden?quote:
En dan moet ze in de navolgende jaren van het predicaat 'soapie' proberen af te komen. Ultimate sadness.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie dat is, die blonde, beetje sletterige vrouw.
Zij lijkt me er wel dom genoeg voor in ieder geval.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan moet ze in de navolgende jaren van het predicaat 'soapie' proberen af te komen. Ultimate sadness.
Gigi en al die andere belspelpresentatrices verdienen het gewoon hun hele leven lang kersen te plukken. Als ze de concurrentiestrijd met de Polen aankunnen tenminste.
Ik heb ook wel eens gezien dat ze aan de verkeerde kant hartmassage gaven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag nog gelezen hoe fake de hartaanvallen gesimuleerd worden.
De medici lachen zich letterlijk een breuk als ze een ziekenhuisserie opzetten.
Ludo is coolquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb Erik Vogel wel eens gezien op Schiphol. Dat is trouwens wel meteen de beste acteur van de serie in mijn opinie, de enige die het nog de moeite waard maakte.
Goed, als mensen mij willen aanraken dan kun je een PM sturen.
Drommels gekkie, ik boycot al tijden.quote:
Ludo sluit vaak topics waar nog best in geouwehoert kan worden!quote:
Laat die PM maar achterwege.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb Erik Vogel wel eens gezien op Schiphol. Dat is trouwens wel meteen de beste acteur van de serie in mijn opinie, de enige die het nog de moeite waard maakte.
Ludo stuurt mij regelmatig een PMquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Strani het volgende:
Je moet dan ook Deal Or No Deal kijken of De Wereld Draait Door. Dan tel je pas echt mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:38 schreef Countess het volgende:
Ik vond het vroeger verschrikkelijk.
Ik vind het nu verschrikkelijk.
Een tijd heb ik passief gekeken puur omdat ik op CSI zat te wachten, maar ik vind die flutterige verhaallijnen zo suf ::
Oh, dus jij bent ervan overtuigd dat je een flikker bent?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ga een beetje mijn favoriete programma boycotten omdat er TS niet zeker is over zijn geaardheid.
Deal or No Dealquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet dan ook Deal Or No Deal kijken of De Wereld Draait Door. Dan tel je pas echt mee.
Ja maar IK zie Ludo als admin wel zitten JIJ mij als mod NIET...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah jij bent toch ook mod geworden?
Wat is dat nou voor een valse aanname?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ga een beetje mijn favoriete programma boycotten omdat er TS niet zeker is over zijn geaardheid.
Als RTL Nederland aan de verhaallijnen blijft kloten, wat ik zeer apprecieer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef Fortitudo het volgende:
binnen twee jaar is het van de buis
Heej niets tegen kersenplukkers he!! Ik pluk al jaren kersen en mag altijd een emmertje gratis mee naar huis nemen!! Ik heb het hier niet over gewone kersen maar SPEK kersen!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een valse aanname?
Ga kersen plukken!
hmm als het een beetje meezit nog een seizoen...en dan de stekker eruit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als RTL Nederland aan de verhaallijnen blijft kloten, wat ik zeer apprecieer.![]()
Ik heb niets tegen kersenplukkers met alle respect naar jou. De kreet "Ga kersen plukken" is gewoon een advies van wielrenner Stuart O'Grady aan dopingzondaars.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Heej niets tegen kersenplukkers he!! Ik pluk al jaren kersen en mag altijd een emmertje gratis mee naar huis nemen!! Ik heb het hier niet over gewone kersen maar SPEK kersen!!
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef RobDrop het volgende:
Ehhh, ik heb nog nooit hiernaar gekeken, dus ik kan er niet over meelullen.....
Kut-programmaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Niconigger het volgende:
Ik kijk sowieso geen GTST
De vergelijking tussen mij en God is helemaal geen rare, alleen had deze opmerking te maken met de overbodige u in hoofdletters.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:10 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Denk dat hij het over zichzelf heeft. Veel fokkers aanbidden de admin als goden
Ik ook, ik masturbeer wel eens terwijl ik over mezelf zit te fantaseren.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, ik masturbeer wel eens terwijl ik over mezelf zit te fantaseren.
Lol ik zag je net nog voorbij komen bij flodder op Veronica. Je was zo'n verwend rijke luis kindjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, ik masturbeer wel eens terwijl ik over mezelf zit te fantaseren.
Ze mogen al in de herfst de stekker eruit trekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:23 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
hmm als het een beetje meezit nog een seizoen...en dan de stekker eruit.
Dat is de echte, niet de LudoSanders van dit forum.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:54 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol ik zag je net nog voorbij komen bij flodder op Veronica. Je was zo'n verwend rijke luis kindje
Kunnen we het eindelijk eens zijn over iets.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mensen die GTST kijken hebben een hersentumor
,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef pietkanarie het volgende:
heb het altijd al geboycot, geldt voor alle soaps. Die mensen maken in drie dagen meer mee dan ik in twintig jaar... zo vaak als zij ruzie hebben, scheiden, trouwen, verliefd worden... erg nep!! Heeft niks weg van het echte leven.
Nee, je bent niet de enige. Volgens mij zijn er genoeg mensen die GTST leuk vinden ondanks dat het niet realistisch is (oke, daar is het ook een soap voor) maar zelf vind ik het niet wat... al kan ik me denk ik wel voorstellen wat GTST kijkers leuk vinden aan de soap.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:20 schreef fiekster het volgende:
[..]
,
en ik maar denken dat ik de enige was met een saai leven, is het allemaal nep!![]()
![]()
Jaja als Matthijs niet zo drammerig-vervelend doet dan is DWDD goed te doenquote:
Helaas bestaat het nog.quote:
Fortis reclame??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef santax het volgende:
En trouwens... mensen die het woord 'curve' gebruiken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Volgens mij zijn er genoeg mensen die GTST leuk vinden ondanks dat het niet realistisch is (oke, daar is het ook een soap voor) maar zelf vind ik het niet wat... al kan ik me denk ik wel voorstellen wat GTST kijkers leuk vinden aan de soap.
Er gebeurt genoeg en het zijn voor mensen wel herkenbare situaties.
Vietnamveteranen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Thealexfiles het volgende:
Het script wordt, zo vernam ik, geschreven door 12 (dementerende) Vietnamveteranen in de bergen van Kentucky. In elk seizoen moeten minstens 4 verkrachtingen zitten, 2 doden, 1,5 abortus en minstens 3 verminkte negers. Voor de rest staan ze vrij.
Wat denk je waarom ik bij GTST altijd het volgende beeld heb. Van die 30/40/50 jarige kansloze huisvrouwen. Die smiddags na het huis afgestoft te hebben op de bank zitten, met een sjekkie op de lip naar de ( HERHALINGquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:39 schreef Daniane het volgende:
GTST is echt stom... kijk ik al jaren niet meer, altijd gebeurt er weer hetzelfde.
En wanneer is de laatste aflevering herhaling, of is die al geweest?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Reminder: Morgen begint GTST weer. Denk aan Ofyles2 en boycot die troep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |