Kan ik beter aan jou vragen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ben weer heel ffies thuis!
Na de Zwarte Bukkake Cross,Le Moeder, Mimitarzan, Monaco, Rimmen en Baldolino is t weer ff thuis om thuis te plompzakken. Maar maak je geen zorgen, morgen ga ik weer vrolijk door naar de IT, slaapplaats voor het weekend (Decibel Swaffel Outdoor)
Hoe is t hier enzo?
Zo dan, je hebt dus gewoon echt wat te doen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ma en di is hier de grote vervanging van 120 werkplekken
Anders ik wel... jij hebt tenminste "iets" te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:31 schreef Sgele het volgende:
Zo ik heb me een partij geen zin meer he... vanmiddag nog 2 x een meeting
Vooral koffie drinken en tegen de voorgedragen 'ideeen' aanschoppenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel... jij hebt tenminste "iets" te doen
Vooral dat laatste, daar ben ik goed in!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vooral koffie drinken en tegen de voorgedragen 'ideeen' aanschoppen
denk jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan, je hebt dus gewoon echt wat te doen!
Dank u! Was wee "lekker", vanavond maar even wokkenquote:
Zo zit ik dus ook... maar wachten op mail en telefoontjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk je
we hebben 4 extern ingehuurd, dan 2 van de afdeling.
Ik kan wachten op mijn plek tot er storingen binnenkomen
Iemand moet het zware werk doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo zit ik dus ook... maar wachten op mail en telefoontjes
Moet wachten tot 18:00, dan gaan we eten met de afdeling... WOKKEN!!!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iemand moet het zware werk doen
Lekker geslapen?quote:
Ik ben vandaag te lui, sorry.quote:
Ja ben ook te lui, maar dat krijg je dus als de tijgermug je steekt. Maar hij stak denk ik mis want anders was k nu niet hierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben vandaag te lui, sorry.
"Q-koorts" ?
Ligt het voor het eerst sinds maanden eens niet aan XS4allquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
ligt/lag aan fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |