Ligt het voor het eerst sinds maanden eens niet aan XS4allquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
ligt/lag aan fok
Mogguh! Ook zo brak?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:05 schreef Sgele het volgende:
* Sgele mompelt iets in de trand van 'goedemorgen'
![]()
Ik mag me nog even vervelen tot half 5....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mogge Sgele Dr.Droxz Crazy-M draculettetje en de evt rest :p
nog 8 uurtjes en dan weekend _0_![]()
Aansteker bijhoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag me nog even vervelen tot half 5....
p.s
Nog steeds last van mijn maag van dat wokken
Brandschoon!quote:
"Cube" zegt me niets, maar niemand heeft dus je oude fiets gevonden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
morgen mijn nieuwe fiets ophalen
weer een cube mountainbike
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag me nog even vervelen tot half 5....
p.s
Nog steeds last van mijn maag van dat wokken
Was opzich wel lekker, vooral de heetste saus die ze hadden...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet mokke lekker wokke(was te verwachten hea)
morgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Cube" zegt me niets, maar niemand heeft dus je oude fiets gevonden?
Hebbie foto's van je nieuwe fiets?
Humor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
kan gewoon de belangrijkste accounts (nog belangrijker dan de admin accounts) niet meer vinden in de AD
Heb ook een Cubequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
morgen mijn nieuwe fiets ophalen
weer een cube mountainbike
aha, ik dacht, vast wel een foto online te vinden van die fiets... vandaarquote:
gevindquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
kan gewoon de belangrijkste accounts (nog belangrijker dan de admin accounts) niet meer vinden in de AD
inderdaad,quote:
Das toch wel een handige plek om te kijken jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gevind
zaten verstopt in een usercontainer waar ik net overheen keek
Rofl,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Humor!
Gisteren gelachen, collega's in het buitenland hadden de hele OU van dat land (stad) gedelete in AD![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad,
weet het type even niet meer uit mijn hoofd
had hiervoor ook ee ncube, maar werd gejat.
Daarvoor had ik ook een mountainbike, binnen jaar 3 keer versnellingen na de klote
rampenbestrijding accountsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das toch wel een handige plek om te kijken ja
(wat voor account is het dan?)
Stickers plakken hahahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rofl,
ik ga zo eerst is backup tapes verwisselen en dan mag ik de dag doorbrengen met stickers maken
De inlognaam + email adres op sticker zetten voor die pc`s.
WTF, dat is best een brute fiets man!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betaal je wel wat voor, maar dan heb je ook watGebruik 'm dus niet om even een avondje te gaan stappen enzo
Voor wat voor bedrijf werk jij dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rampenbestrijding accounts
Dus bij opschaling worden er met die accounts gecommuniceerd. Komen er ook mensen van buiten de brandweer hier en die moeten dan op die accounts.
Voor lange mensen (zoals jij ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, dat is best een brute fiets man!
Zal wel duur zijn?
lijkt wel wat op die van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betaal je wel wat voor, maar dan heb je ook watGebruik 'm dus niet om even een avondje te gaan stappen enzo
Als ie maar fietst hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt wel wat op die van mij
maar denk niet zo duur was als die van jou
ik inclusief accesoires.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor lange mensen (zoals jij ook) moet een fiets wel degelijk zijn natuurlijk
![]()
Heb er zo'n 900 euro voor betaald
ICT at firedepratment Eindhoven Centrumquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor wat voor bedrijf werk jij dan als ik vragen mag?
Klinkt idd wel als een "boeiend" account ja! hahahaha
vorige:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ie maar fietst heDaar gaat het uiteindelijk om. En koop er een heul dik slot voor enzo...alhoewel ik me afvraag of dat in Tilburg wel uitmaakt
Maakt eigenlijk allemaal geen hol uit...als ze 'm mee willen nemen doen ze het toch natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vorige:
Level 5 abus slot, + kettingslot om een andere fiets.
Alsnog weggehaald.
Nu level 10 slot
quote:
idd,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk allemaal geen hol uit...als ze 'm mee willen nemen doen ze het toch natuurlijk
Ja da's ook weer zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
ik zo tegen die verkoper:
ach voor 10 euro meer die level 10?
dan doe die maar, heb ik in elk geval voor de verzekering mn best gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |