moet je doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog steeds geen ruzie!
Ik ga voor goud vandaag!!!
Das is mooi, ej, dan heb ik dus ook wat te vieren vandaagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja en geen visite ontvangen!
maar dank! ik vind het wel een leuke felicitatie
op naar de 2 maanden
hihi 6 weken jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das is mooi, ej, dan heb ik dus ook wat te vieren vandaag
Wat gaat de tijd toch snel zeg!quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd toch snel zeg!
Heb zin in mijn mini vakantie, jij en lynda... klinkt als een leuke dag/nacht..
hahahaha, dat is mooi!quote:
Nee hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
ow maar eigenlijk vergeet je Mr E nog
huh? Je hebt gewoon zelf wat uit je bericht geknipt hahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nu zie ik het ik maar het alleen maar erger
Ik snapte die van jou eigenlijk ook niet hahahquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
ik snap het ff niet meer
taxi is er
Dank uquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
Ongelukje, geen schadeformulier
voor crazy ff al geplaatst
Dat was ook mijn eerste reactie aangezien iedereen dit doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ben nog niet helemaal wakker hahaha
Mijn niet wakkere conslusie:
Ze zijn toch niet verplicht je er zo tussen te laten?.... dus niet goed ingeschat?
Vandaar, mijn niet wakkere reactiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie aangezien iedereen dit doet.
Alleen regel der wet is dat verkeer op de rijstrook voor gaat, ze zijn niet verplicht ruimte te maken.
vind wel dat ze de dode hoek van vrachtwagens moeten aanpakken.
Verkeerd ingeschat ... vind ik beetje dubbel op.
Van mij dat ik niet tussen kon, of van de vrachtwagen dat hij door bleef rijden.
Dus jah, beetje raar maar goed
ok drink zequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vandaar, mijn niet wakkere reactie
Ik ga eerst even een paar liter koffie drinken, dan kom ik er op terug
nah, ook werk te doenquote:
Dat lukt aardig! Mijn collega's ed. doen hier ook geen moer, er is gewoon echt geen moer te doen hier!quote:
Ik heb telefoon!quote:
Mogguh!quote:
Hi Droxz!quote:
same here,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lukt aardig! Mijn collega's ed. doen hier ook geen moer, er is gewoon echt geen moer te doen hier!
Vervelen leuk? Ik vind er anders weinig aanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hi Droxz!![]()
Vervelen is soms best leuk. je doet gewoon lekker waar je zin in hebt![]()
zoals hier rondhangen
Ik moet vanmiddag 1 pc en een printer aansluiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here,
waarschijnlijk vanmiddag wel helpen met monitoren alvast vervangen
jah ma en di is hier de grote vervanging van 120 werkplekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag 1 pc en een printer aansluiten.
Nouja, ik moet de kabels in de printer en pc stoppenMeer staat er nog niet in de planning voor vanmiddag
smokez! gaat goed dus!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Ben weer heel ffies thuis!
Na de Zwarte Cross,Le Mans, Mimizan, Monaco, Rimini en Baldolino is t weer ff thuis om thuis te zijn. Maar maak je geen zorgen, morgen ga ik weer vrolijk door naar Beekse Bergen, slaapplaats voor het weekend (Decibel Outdoor)
Hoe is t hier enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |