Goed hoor, lekker weekend gehad... weer een jaartje ouderquote:
He nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker weekend gehad... weer een jaartje ouder
En met u?
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:14 schreef Leanne het volgende:
[..]
He nog gefeliciteerd!Weer een jaartje ouder
* Leanne is onlangs ook een kwartje geworden
Volgens de theorie ga ik nu aftakelen...ik voel nog niks
ik vind dit eigenlijk wel een relaxte leeftijdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Een kwartje geworden, toch geen 25?
Ik merk toch wel dat ik geen 18 meer ben hoor hahahaha
Dacht altijd dat jij ouder was, blijk ik ouder te zijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind dit eigenlijk wel een relaxte leeftijd
18 is nog zooo...piep
Uitgeslapen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:49 schreef Sgele het volgende:
morgenik ben nog onderweg maar mijn werk enzo
Jij bent toch niet veel ouder dan ik?quote:
Anders ik wel, met een jonge dame naast mequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef Sgele het volgende:
kuttelefoon... Poging 4...
Ik voel me soms wel heul oud
Succes Sgele, spreek je snel!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
lucky bastard
Ben zo op de zaak... Spreek je later
* Dr.Droxz zet een 6pack redbull neer voor Sgelequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:37 schreef Sgele het volgende:
Eet smakelijk
Ik ga even een emmer of 6 koffie halen
Je had dat wel nodig, vooral na het weekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:41 schreef lynda het volgende:
Zo.. dat was even keihard uitslapen!
kai lekker broodje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
en dat was even een kai lekker broodje
belegde italiaanse brrodjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kai lekker broodje?
Net maar weer even bij de IKEA gegeten, best triest
Maar dan heb ik tijd genoeg over om even te roken! hahaha
En na 2 ochtenden om 6 uur werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je had dat wel nodig, vooral na het weekend
Dat klinkt niet verkeerd!quote:
Die combi is niet goed hoor! Vandaar, volgende keer zaterdag/zondag geen afspraken meer maken hahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef lynda het volgende:
[..]
En na 2 ochtenden om 6 uur werken
Fucking hell het gaat hier helemaal los met het weer
Onweer.. Hagel.. Keiharde regen
Die combi is niet goed hoor! Vandaar, volgende keer zaterdag/zondag geen afspraken meer maken hahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef lynda het volgende:
[..]
En na 2 ochtenden om 6 uur werken
Fucking hell het gaat hier helemaal los met het weer
Onweer.. Hagel.. Keiharde regen
Beller is er niet, dus ga jij maar vergaderen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
Het is niet eerlijk
Weer een vergadering.. *zucht*
Nou tot later maar weer he![]()
![]()
bakker bart om de hoekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Kom ik aan met mijn hotdog en voorpakt broodjegevaldinges
Ze hebben hier ook geen broodjeszaak, zit hier echt in de middle of fusking ergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |