quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
zo, dat was weer paar uurtjes de gezellige, en nu weer iets minder
dan geef ik jou de hand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:13 schreef draculettetje het volgende:
ik snap het geloof ik echt niet
lekker!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
zo dan, heb gewoon even 10 uur geslapen!
De reden er achter is wat minder, maar heb alsnog best lekker geslapen!quote:
Nou snap ik nog niet helemaal wat je precies bedoeld met "opvangen"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
en toen was door 1 bericht alweer de complete dag kut
keuzes maken ... soms moeilijk, soms makkelijk,
stel, er gebeurt iets en daardoor zijn er 2 mensen die je moet opvangen.
door de gebeurtenis word er gevraagd om er 1 op te vangen omdat de ander naar een ander kan uitwijken, maar je wilt beide doen ....
moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
door de komende tijd te helpen. Over situatie praten, en zorgen dat diegene er goed door heen komen en ook nog wat plezier houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou snap ik nog niet helemaal wat je precies bedoeld met "opvangen"
Natuurlijk wil je dan zoveel mogelijk mensen kunnen helpen, maar je moet ook aan jezelf denken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
door de komende tijd te helpen. Over situatie praten, en zorgen dat diegene er goed door heen komen en ook nog wat plezier houden
Ik krijg alleen telefoontjes van problemen die zijn ontstaan door mijn kut collega,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zowaar nog even aan het werk
bij die 2 kan ik alles. langskomen, bellen, smsen, msnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je dan zoveel mogelijk mensen kunnen helpen, maar je moet ook aan jezelf denken!
Is het geen mogelijkheid om mensen b.v via internet te spreken?
je mag best hier komen hoor!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg alleen telefoontjes van problemen die zijn ontstaan door mijn kut collega,
ik print ze uit, en pleur ze op zijn buroIk heb voor de rest echt geen moer te doen...
Ben ik eens actief, en genoeg geslapen... heb ik niets te doen hier
Als je er 1 prive kan helpden, en de ander via b.v internet kan spreken kan je die gene dus ook wel wat helpen toch? Nou weet ik natuurlijk niet waar het allemaal over gaat, dus ik probeer ook maar mijn best te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij die 2 kan ik alles. langskomen, bellen, smsen, msnen
Mogguh Leanne!quote:
Als dat zou kunnen had ik gelijk de trein gepakt hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je mag best hier komen hoor!
true,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je er 1 prive kan helpden, en de ander via b.v internet kan spreken kan je die gene dus ook wel wat helpen toch? Nou weet ik natuurlijk niet waar het allemaal over gaat, dus ik probeer ook maar mijn best te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |