true,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je er 1 prive kan helpden, en de ander via b.v internet kan spreken kan je die gene dus ook wel wat helpen toch? Nou weet ik natuurlijk niet waar het allemaal over gaat, dus ik probeer ook maar mijn best te doen.
Goed hoor, lekker weekend gehad... weer een jaartje ouderquote:
He nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker weekend gehad... weer een jaartje ouder
En met u?
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:14 schreef Leanne het volgende:
[..]
He nog gefeliciteerd!Weer een jaartje ouder
* Leanne is onlangs ook een kwartje geworden
Volgens de theorie ga ik nu aftakelen...ik voel nog niks
ik vind dit eigenlijk wel een relaxte leeftijdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Een kwartje geworden, toch geen 25?
Ik merk toch wel dat ik geen 18 meer ben hoor hahahaha
Dacht altijd dat jij ouder was, blijk ik ouder te zijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind dit eigenlijk wel een relaxte leeftijd
18 is nog zooo...piep
Uitgeslapen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:49 schreef Sgele het volgende:
morgenik ben nog onderweg maar mijn werk enzo
Jij bent toch niet veel ouder dan ik?quote:
Anders ik wel, met een jonge dame naast mequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef Sgele het volgende:
kuttelefoon... Poging 4...
Ik voel me soms wel heul oud
Succes Sgele, spreek je snel!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
lucky bastard
Ben zo op de zaak... Spreek je later
* Dr.Droxz zet een 6pack redbull neer voor Sgelequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:37 schreef Sgele het volgende:
Eet smakelijk
Ik ga even een emmer of 6 koffie halen
Je had dat wel nodig, vooral na het weekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:41 schreef lynda het volgende:
Zo.. dat was even keihard uitslapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |