FOK!forum / Klaagbaak / Rabobank
James1988dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:25
Goed, ik heb 3 weken terug 3x de verkeerde pincode ingevoerd in Rabo's Random Reader, om in te loggen op internetbankieren, toen werd mijn pas geblokkeerd. Dat is stom, ik weet het, maar ik was afgeleid en wist zeker dat mijn code XXXX was, en niet XYXX.

Goed, zo gebeurd, een paar dagen later (vrijdag 1/8) ermee naar de Rabobank gegaan, waar ik te horen kreeg dat ik een nieuwe pas zou krijgen, die een week later in de bus zou liggen, zo rond 8/8 dus. Vandaag (12/8) had ik nog steeds geen pas ontvangen, terwijl ik nu toch echt dingen heb liggen die betaald moeten worden enzo.

Dus ik erheen gefietst met mijn lollerfiets, en daar aan degene doorgegeven dat mijn kaart geblokkeerd is, dat ik dat heb doorgegeven, maar dat ik nog geen nieuwe kaart heb gehad. Wat ik hoorde schetste mijn verbazing: er was helemaal geen aanvraag in het nieuwe systeem verwerkt, terwijl mij duidelijk was toegezegd dat het hooguit een week zou duren voor ik mijn pas zou hebben.

Ik zou dus een nieuwe pas toegestuurd krijgen, binnen een week, maar als het echt dringend zou zijn zou ik de betaalopdrachten ook wel direct kunnen doorgeven, en dan zouden er *deze keer* geen kosten berekend worden (dat vind ik best netjes btw).

Ik naar buiten gegaan, even nagedacht, ik heb al veel vaker problemen gehad met de Rabobank. Ik ben terug naar binnen gegaan en heb mijn bankrekening opgezegd.

Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven, maar keurig mijn verzoek verwerkt, binnen 5 minuten was het geregeld. Nu nog wachten tot al mijn geld op mijn ABN AMRO-rekening staat.

Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
Homdeckdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:27
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
deepartdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:27
Pinnen Waar is die tijd dat je met goude ducaten kon betalen
Fhadinsdag 12 augustus 2008 @ 20:28
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Mja dat snap ik ook niet helemaal inderdaad.
morpheus_at_workdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:28
Terwijl Rabo toch nog 1 van de meest klantvriendelijke banken is.
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:28
Alles leuk en aardig, maar JIJ toetst 3x de verkeerde pincode in.

Je krijgt goddomme 3x de kans om een miezerig 4 cijferig code in te toetsen.

Je was afgeleid, stond je buurmeisje naakt in de tuin?
rottweilersfromcameroondinsdag 12 augustus 2008 @ 20:28
En als ABN AMRO hetzelfde flikt? Ga je dan naar Fortis?
morpheus_at_workdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:28
Je meldt je nu aan bij een bank die straks fortis gaat heten
MevrouwHopjes83dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:29
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
Knekwurstdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:30
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef wolferl het volgende:
Alles leuk en aardig, maar JIJ toetst 3x de verkeerde pincode in.

Je krijgt goddomme 3x de kans om een miezerig 4 cijferig code in te toetsen.

Je was afgeleid, stond je buurmeisje naakt in de tuin?



pics
poepeneesjedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:30
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Dit dus.
James1988dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:31
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Ik heb al jaren gezeik gehad met de Rabobank. Dit was voor mij de druppel.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
Dat heb ik nou nog nooit gehad
Blisteringdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:31
ABN

Rabobank Al jaren een tevreden klant .

Oh en, TS is dom om 3x de verkeerde code in te toetsen.
Ex-Lekkerlanderdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:32
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:32
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
idd schijtbank.
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:33
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:30 schreef Knekwurst het volgende:

[..]



pics
Moet je bij TS wezen, die toetste 3x zijn pincode verkeerd in, omdat ie was afgeleid door zijn naakte buurmeisje.
SuperRogierdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:33
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:31 schreef Blistering het volgende:
ABN

Rabobank Al jaren een tevreden klant .

Oh en, TS is dom om 3x de verkeerde code in te toetsen.
Hier komt het eigelijk wel op neer Rabobank ben ik ook erg tevreden over
ollie994dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:34
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
En als ABN AMRO hetzelfde flikt? Ga je dan naar Fortis?
Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:34
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
30+ jaar bij de ABN AMRO en nog nooit, maar dan ook werkelijk nooit heb ik zoiets in de bus gehad
MoChedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:35
Toen mijn pas werd ingeslikt door een fortis ATM duurde het 2 weken terwijl mevrouw aan de telefoon zei dat het iets minder dan een week zou duren
TommyGundinsdag 12 augustus 2008 @ 20:36
Geweldig
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:36
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef ollie994 het volgende:

[..]

Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
Bij de Rabo binnen 2 werkdagen.

Rabobank FTW.

De rest zjin allemaal spermabanken
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:37
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef wolferl het volgende:

[..]

Bij de Rabo binnen 2 werkdagen.

Rabobank FTW.

De rest zjin allemaal spermabanken
Nou chapeau knul.... jij wint hoor
tisauchdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:37
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef ollie994 het volgende:

[..]

Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
Dat klopt maar is in principe niet eens nodig.
Blokkeer je je chip op je bankpas voor internetbankieren bij ABN-AMRO,
dan kun je bij de bank je pas laten deblokkeren.
Een nieuwe aanvragen zoals bij de Rabo is niet nodig.
wikwakka2dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:38
Rabobank pwnt gewoon. Jammer dat het fout ging, maar toch KuDo0wZ dat je niet daar de flopbank postbank bent gegaan.
Heathen.dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:38
Dude.. er zitten alleen cijfers op je pincode en geen letters. Geen wonder dat het geblokkeerd is.
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:38
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nou chapeau knul.... jij wint hoor
Tuurlijk win ik.
MevrouwHopjes83dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:39
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

30+ jaar bij de ABN AMRO en nog nooit, maar dan ook werkelijk nooit heb ik zoiets in de bus gehad
Ik wel, en ook als je daar geld komt storten ofzo vragen ze ook of je pensioen goed is geregeld of proberen ze je andere dingen aan te smeren.

Ik zit nu bij de postbank en krijg daar ook foldertjes van alleen lang niet zoveel als van de ABN.
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:39
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:38 schreef wolferl het volgende:

[..]

Tuurlijk win ik.
Jammer dat de OP het tegendeel bewijst
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:40
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik wel, en ook als je daar geld komt storten ofzo vragen ze ook of je pensioen goed is geregeld of proberen ze je andere dingen aan te smeren.

Ik zit nu bij de postbank en krijg daar ook foldertjes van alleen lang niet zoveel als van de ABN.
Ook nog nooit meegemaakt!
Lucifer_Doosjedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:40
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven, maar keurig mijn verzoek verwerkt, binnen 5 minuten was het geregeld. Nu nog wachten tot al mijn geld op mijn ABN AMRO-rekening staat.
Denk dat ze je geld gewoon zelf houden. Jij wilt geen rekening bij de Rabo, dan jij geen geld meer
deepartdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:41
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Denk dat ze je geld gewoon zelf houden. Jij wilt geen rekening bij de Rabo, dan jij geen geld meer
Worden ze blij van.. 3 euro 25
MevrouwHopjes83dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:41
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ook nog nooit meegemaakt!
Vreemd..
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:42
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jammer dat de OP het tegendeel bewijst
De Rabo wilde gewoon van TS af, daarom laten ze hem lang wachten.
fotostarterdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:43
De Rabo schreef je met alle plezier uit.
Die hebben het liefste mensen met een hoop geld.

Succes bij ABN trouwens
Heathen.dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:43
MevrouwHopjes83 vind dit heel vreemd.
James1988dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:44
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef tisauch het volgende:

[..]

Dat klopt maar is in principe niet eens nodig.
Blokkeer je je chip op je bankpas voor internetbankieren bij ABN-AMRO,
dan kun je bij de bank je pas laten deblokkeren.
Een nieuwe aanvragen zoals bij de Rabo is niet nodig.
Dat dacht ik dus ook... maar de medewerker vertelde me toch echt dat ik een nieuwe pas moest hebben, "voor de veiligheid".
charondinsdag 12 augustus 2008 @ 20:44
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Terwijl Rabo toch nog 1 van de meest klantvriendelijke banken is.
Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
James1988dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:45
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:

[..]

Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Ik ben bij de ABN AMRO totnutoe iedere keer stukken beter behandeld dan bij de Rabobank
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:45
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Vreemd..
Ja ik weet het ook niet.

Ach ja van mij geen negatief woord over ABN.
Over de Rabobank overigens ook niet
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:46
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:

[..]

Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Ja, nou zeg, daar kreeg je een pas binnen 3 dagen en werd je gevraagd of ze verder nog iets voor je kunnen betekenen. Arrrgh de brutaliteit
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:46
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook niet.

Ach ja van mij geen negatief woord over ABN.
Over de Rabobank overigens ook niet
De reden dat ik Rabo boven ABN verkoos, was omdat bij de Rabo mijn salaris ruim 2 dagen eerder word gestort dan bij de ABN.

Laat ik het over die andere banken maar niet hebben.
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:49
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef wolferl het volgende:

[..]

De reden dat ik Rabo boven ABN verkoos, was omdat bij de Rabo mijn salaris ruim 2 dagen eerder word gestort dan bij de ABN.

Laat ik het over die andere banken maar niet hebben.
Nou daar heb ik ook geen last van.... mijn werkgever zit bij de Rabobank en ik heb het net zo snel als een Rabo klant.....

Op het moment dat mijn collega een SMS krijgt dat zijn salaris binnen is dan heb ik het er ook opstaan.
MevrouwHopjes83dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:49
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef Heathen. het volgende:
MevrouwHopjes83 vind dit heel vreemd.
Ja wel raar toch dat ze mij wel lastig vallen met hun kutfolders en anderen niet

Ik moet wel zeggen dat je bij de ABN wel snel geholpen wordt dat dan weer wel.
Heathen.dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:51
Ik zit ook bij de abn MevrouwHopjes83 en heb geen last van folders.
bierzuipertdinsdag 12 augustus 2008 @ 20:52
ik vind het echt dom dat je to drie keer toe je foute pincode weet in te toetsen op de randon reader

Daarnaast vind ik het vrij direct en impulsief om na 5 min nadenken je rekening op te zeggen
MevrouwHopjes83dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:53
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Heathen. het volgende:
Ik zit ook bij de abn MevrouwHopjes83 en heb geen last van folders.
Shit man, lijkt wel of ze dat alleen hier doen dan.
Of misschien bij een bepaalde leeftijd ofzo
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:55
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Shit man, lijkt wel of ze dat alleen hier doen dan.
Of misschien bij een bepaalde leeftijd ofzo
Lijkt me sterk...... !

* Rekkie Navraagt

Nee voor zover bekend doen ze dit niet.... je zou ze kunnen verzoeken het stop te zetten wordt me verteld!
wolferldinsdag 12 augustus 2008 @ 20:56
Bij de Rabo werken wel een stel chagerijnen.
Stuk voor stuk.
Heathen.dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:56
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Shit man, lijkt wel of ze dat alleen hier doen dan.
Of misschien bij een bepaalde leeftijd ofzo
Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.
Stevedinsdag 12 augustus 2008 @ 20:58
Ik vind de Rabobank altijd erg klantvriendelijk. Ben altijd wel goed geholpen daar.
MevrouwHopjes83dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:01
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Lijkt me sterk...... !

* Rekkie Navraagt

Nee voor zover bekend doen ze dit niet.... je zou ze kunnen verzoeken het stop te zetten wordt me verteld!
Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
MevrouwHopjes83dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:02
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nou MevrouwHopjes83 ik ben bijna net zo oud als u, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.
Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.
Ondinsdag 12 augustus 2008 @ 21:03
Wtf? Toen mijn code geblokkeert was liep ik gewoon naar binnen, toen fixte die vrouw het met een apparaatje en ik kon weer gewoon mijn pas gebruiken.
Bartleunendinsdag 12 augustus 2008 @ 21:06
Ik wist niet eens dat de reader ook je pas kon blokkeren?
Rekkiedinsdag 12 augustus 2008 @ 21:08
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik zit nu alleen nog bij de postbank dus dat hoeft niet meer.
Maar toch bedankt voor de tip
Maar u is niet de enige

Verder was het even naast mij vragen voor deze info
msnkwoensdag 13 augustus 2008 @ 10:47
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
Rekkiewoensdag 13 augustus 2008 @ 10:48
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef msnk het volgende:
Oplossing lijkt mij duidelijk. Postbank.nl
No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
msnkwoensdag 13 augustus 2008 @ 11:56
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

No thanks, daar heb ik nu echt slechte ervaringen mee
Je gaat toch ook niet internetten bij Ziggo
Ben een tevreden klant persoonlijk
Overdrivewoensdag 13 augustus 2008 @ 12:13
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef bierzuipert het volgende:
ik vind het echt dom dat je to drie keer toe je foute pincode weet in te toetsen op de randon reader
Da's inderdaad best kanp
quote:
Daarnaast vind ik het vrij direct en impulsief om na 5 min nadenken je rekening op te zeggen
Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
jordeeehwoensdag 13 augustus 2008 @ 13:16
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef wolferl het volgende:
Bij de Rabo werken wel een stel chagerijnen.
Stuk voor stuk.
Hmm, bij de vestiging waar ik zit niet hoor. Ben netjes geholpen
Catbertwoensdag 13 augustus 2008 @ 13:23
Naar de ABN gaan omdat de RABO niet klantvriendelijk is
vipergtswoensdag 13 augustus 2008 @ 14:25
Bij de rabobank hadden ze je meteen kunnen helpen met overschrijven. ze hebben zelfs eens voor me gepint toen mijn pas niet meer werkte. Het enige nadeel van de rabobank is dat je tegenwoordig niet meer van die parker pennen krijgt die schreven altijd erg goed.
morpheus_at_workwoensdag 13 augustus 2008 @ 15:07
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef charon het volgende:

[..]

Precies. Gelukkig zat je niet bij ABN-AMRO! Dan had je pas wat meegemaakt.
Ik zit nog steeds prima bij de ABN AMRO
Pollewoppiewoensdag 13 augustus 2008 @ 15:16
vroeger he, toen hadden we gewoon nog travelerscheques!! en als je daar te arm voor was ging je gewoon 1 keer per week geld van de bank halen! had je in elk geval geen gezeik met pincodes enzulks
FP128woensdag 13 augustus 2008 @ 15:18
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
< knip>

Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
s-sidderaalwoensdag 13 augustus 2008 @ 16:29
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Rekkiewoensdag 13 augustus 2008 @ 16:30
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Knap staaltje van 'over één kam scheren'

Chapeau
GGMMwoensdag 13 augustus 2008 @ 16:31
Wat een triest figuur ben jij. Er gaat 1 keer in de weet ik veel hoeveel tijd dat je klant bent iets fout en jij zegt je rekening op Natuurlijk gaat die medewerker je niet overhalen om klant te blijven. Dit soort klanten moet je niet hebben.


//edit:
Oh, en: Rabobank al meer dan 15 jaar geen enkel probleem gehad.
GGMMwoensdag 13 augustus 2008 @ 16:34
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Beetje sneu dat je reageert zonder te lezen
Hij schrijft toch dat hij al veel vaker problemen heeft gehad.

Goede keuze TS! Dat anderen zich willen laten neppen is hun keus.
Bij de Rabobank werken alleen maar paupers die je niet helpen en als je ze daar op aan spreekt met smoezen komen, geen deugelijke verklaring kunnen geven voor hun acties.
Ze liegen je glashard voor. Lef hebben ze wel. Gewoon volhouden dat ze de afgelopen week drie keer gebeld hebben, terwijl ze een uitdraai van je telefooncentrale onder hun neus hebben, waarop hun nummer en ook geen "onbekend" nummer terug te vinden is...
Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
s-sidderaalwoensdag 13 augustus 2008 @ 16:50
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
Mijn ervaring ook.
Al vraag je ze een half jaar van te voren om een verzekering te wijzigen dan doen ze dat nog te laat. Gevolg: je mag weer een jaar wachten en te veel premie betalen.
Twee verzekeringen (van mij en mijn vriendin) samenvoegen blijkt ontzettend moeilijk en een ramp te zijn.
Van woonplaats A naar B verhuizen lijkt mij niet iets wat erg zeldzaam en moeilijk is. De Rabobank heeft een jaar nodig om die verzekering met je mee te laten verhuizen.

Zelfs met het blokkeren van je rekening omdat je rood staat zijn ze traag
Tijdens diezelfde van A naar B verhuizing stond ik rood vanwege de vele aanbetalingen en aankopen voor het klussen. Kleine pech, mijn salaris kwam niet op 28 februari maar op 1 maart binnen. Tja, en de regel is dat je rekenin aangezuiverd moet worden als je in een maand rood staat. Dus werd mijn rekening netjes geblokkeerd..... in april terwijl mijn rekening allang weer een positief saldo had.
s-sidderaalwoensdag 13 augustus 2008 @ 16:51
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Iemand die z'n telefoonrekening helemaal gaat zitten opvragen/uitprinten om z'n gelijk te halen.
Hoezo? Ik had al drie jaar ellende, en een logbestandje uitprinten is een druk op de knop.

Iemand die een documentje printen een moeilijke klus vindt.
Catbertwoensdag 13 augustus 2008 @ 16:53
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:

Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
Niks mis met Fatima
Overdrivewoensdag 13 augustus 2008 @ 16:53
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef Overdrive het volgende:

[..]

Da's inderdaad best kanp knap.
[..]

Als je goed gelezen had, zag je dat TT al vaker problemen had met de R-bank...
Overigens kan die @#$#@#$bank mij niet snel genoeg failliet gaan, maar da's een persoonlijke mening.
heiden6woensdag 13 augustus 2008 @ 16:55
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef James1988 het volgende:
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven,
Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
Blisteringwoensdag 13 augustus 2008 @ 16:56
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef FP128 het volgende:

[..]

Klacht: TS die een bank iets kwalijk neemt terwijl elk normaal denkend mens zeker niet een rekening bij een Bank heeft die wordt aangesprijsd door een hockeyster..
En een meester in de rechten
heiden6woensdag 13 augustus 2008 @ 17:02
Verder vind ik je trouwens echt een zeikerd en vind ik dat de Rabobank een nette oplossing heeft geboden voor de gemaakte fout.
Chillah.Beewoensdag 13 augustus 2008 @ 17:08
Zo irritant ja, als zo'n teringmongool van een medewerker bij een bedrijf je beloofd dat er een of ander proces in gang gezet wordt, en het vervolgens gewoon totaal niet gedaan is.

Net als zo'n salarisadministratie, maken ze je geld niet over omdat er iets fout is in hun systeem met je paspoort/ID-nummer ofzo, moet je er zelf achter aan (dat is al belachelijk) en beloven ze je daarna het 'proces' in gang wordt gezet. Vervolgens weer een ander probleem, maar je even iets zeggen, ho maar... Zet GVD direct al een dubbele controle op die achterlijke procedure's.

Dergelijke dingen al meerdere keren gehad

Maar als er geld betaald/afgeschreven moet worden door je ergens, dan hebben ze daarentegen hun zaakjes altijd goed voor elkaar en werkt dat nooit in je voordeel. Dan is er altijd dubbelcheck en nog een keer dubbelcheck.
s-sidderaalwoensdag 13 augustus 2008 @ 17:09
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Knap staaltje van 'over één kam scheren'

Chapeau
Als mijn ervaringen een bepaald kantoor betrof zou ik je gelijk geven, maar ik heb ervaring met vier verschillende Rabobank kantoren. Ik was al ontevreden over voorvallen bij kantoor A. Tijdens de verhuizing werd dat alleen erger. Als er twee of meer in het spel zijn, gaan ze heel leuk naar elkaar wijzen dat je dit of dat van de ander moet hebben. Als ze dan 150 kilometer uit elkaar liggen dan maak je aardig wat kilometers om van het kastje naar de muur te gaan. Zo hadden wij met drie kantoren te maken die uit de oude woonplaats van mij, de oude woonplaats van mijn vriendin en de nieuwe woonplaats. En niemand kon de verhuizing van de rekeningen en verzekeringen regelen. Dat moest een van de anderen doen.
Toen een half jaar na mijn verhuizing mijn rekeningen en verzekeringen nog niet op orde waren een klacht bij het hoofdkantoor ingedient. Een brief met excuses gekregen van het kantoor uit m'n oude woonplaats gehad en met de belofte dat de Rabobank in de nieuwe woonplaats contact met mij zou opnemen om alles goed af te wikkelen. Het is nu 7 jaar later en ze moeten nu nog contact opnemen.
James1988zondag 24 augustus 2008 @ 16:09
Vervolgje: ik heb inmiddels een nieuwe pas binnengekregen, die men toen niet in het systeem kon vinden.

M'n saldo was nog ongewijzigd dus heb ik het zelf maar overgeheveld naar m'n rekening bij ABN Amro.
gebrokenglaszondag 24 augustus 2008 @ 16:48
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.

[ Bericht 55% gewijzigd door gebrokenglas op 24-08-2008 17:18:06 ]
James1988zondag 24 augustus 2008 @ 18:27
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Ik heb met alles wat met Rabobank te maken heeft, het vermoeden dat het misgaat.
quote:
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
Het zou me echt niet verbazen nee... Maar ik had daar een studentenrekening dus is de pas gratis
s-sidderaalmaandag 25 augustus 2008 @ 23:18
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat dat opzeggen zo eenvoudig?
Ik heb trouwens vaag het vermoeden dat hier iets mis aan het gaan is.
Er was immers een nieuwe bankpas onderweg (waarvoor nog betaald moet worden?) terwijl de rekening al is opgezegd. Zal me niet verbazen als TS over enkele maanden nog de normale kwartaalkosten moet betalen voor het hebben van de pas enzo.
rekening is opgezegd, punt.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Helemaal geen kudos, hij moet zijn best doen om jou als klant tevreden te maken en te houden. Dit getuigt totaal niet van een commerciële of oprecht klantvriendelijke instelling, maar slechts van luiheid.
Mijn ervaring is precies dezelfde, ruim acht jaar geleden. Ik had dus die rotte brief gekregen. Ik vroeg hoe dat nu in elkaar zat. Dat wisten ze niet. Nadat ik zei dat ik wel wist dat ze al m'n geld naar een andere bank konden over maken werd dat ook zonder enige discussie gedaan.

Mjn ervaring: als je een bepaalde som geld hebt kan alles en anders kunnen alleen de gewone bank handelingen. Gaat het mis, dan ben je de klos als je niet bij de 'elite' hoort.
Zenonmaandag 25 augustus 2008 @ 23:20
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef deepart het volgende:
Pinnen Waar is die tijd dat je met goude ducaten kon betalen
Die goede oude VOC tijd.
RonaldRegenmaandag 25 augustus 2008 @ 23:21
Och da's nog niks. Toen m'n pa dood was vond de Rabobank het wel een slim plan om maar meteen de bankpassen van de hele familie uit het systeem te deleten. Prutsers zijn het.
JuudjeBroekdinsdag 26 augustus 2008 @ 00:05
Najaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg! Ik vind de Rabobank echt ge-wel-dig!

Wij hebben voor onze gezamenlijke betaalrekening al tig keer 2 europassen aangevraagd ipv 1. Tóch blijven ze ons steeds vriendelijk te woord staan als we weer langskomen voor het opnieuw aanvragen van 2 passen!!

Toch maar eens switchen van bank denk ik...
RonaldRegendinsdag 26 augustus 2008 @ 02:42
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
gebrokenglasdinsdag 26 augustus 2008 @ 17:51
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 02:42 schreef RonaldRegen het volgende:
Het probleem zit hem in de software die ze gebruiken. Die is gewoon niet te begrijpen voor al die MBO-miepjes die er werken. Je kunt het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
Tsja het aanpassen van mijn normale kale betaalrekening naar iets met internetbonussparen en dan als euro totaalpakket met standaard credietmogelijkheid enzo was ook een hele exercitie. Maar na 15 minuten typen, klikken en dubbelklikken uiteindelijk toch gelukt.
MacorgaZdinsdag 26 augustus 2008 @ 17:58
Rabobank is gewoon de beste bank ooit. TS is oud wijf. Klaar.
Nobudinsdag 26 augustus 2008 @ 18:01
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef fotostarter het volgende:
De Rabo schreef je met alle plezier uit.
Die hebben het liefste mensen met een hoop geld.

Succes bij ABN trouwens
De Rabo heeft het liefst mensen met tractors zul je bedoelen.
classpcdinsdag 26 augustus 2008 @ 18:24
Rabobank? Oh Fatima