Een soort koek met een laagje erin; cholade of iets van een mixquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:58 schreef Ewelina het volgende:
Wat is dat?
Net overgebleven kippevleugeltjes op, bij wijze van verlate lunch
Een enorme bak sla!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
iemand enige inspiratie voor iets simpels met veel groente wat ik bij de kippenbouten met piri pirikruiden kan eten?
lekkere lunsj zegquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Hoe ga je het maken, DE?
Mijn smoothie staat te ontdooien, en als lunch heb ik vandaag twee kleine pizza's met tomaat, rode ui, olijf, en tonijn.
het wordt inderdaad een slalade met daarbij krieltjes in de schil met rozemarijn en olijfoliequote:
Yesquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je 'm gepureerd, DE?
Ik heb voor vanmiddag nog een tweede pizzatje en een smoothie van yoghurt en aardbeien.
Nu alquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wit wijntje.
ja had ze door je mie kunnen doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Eiermie met een kerriesaus, peultjes, prei en kipfilet. Oo.. ik heb 3 kg vers geroosterde cashewnoten gekregen van mn werk vandaag.. heeft iemand tips wat ik daarmee kan doen naast borrelen? Zou welkom zijn, thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |