WTF is dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten en drinken we vandaag?? Deel 110
[ afbeelding ]
^ dat dus
Water met limoen natuurlijk.quote:
Waarom waarschuwt niemand mij even dat dat recept voldoende is voor een weeshuis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Water met limoen natuurlijk.![]()
Even in de herhaling: wij eten pappa al pomodoro.![]()
Wat minderquote:
Dat ziet er echt goed uit!quote:
Als je het makkelijk wilt maken zijn er een soort van boemboe's voor te koop bij praktisch iedere supermarkt. Wil je het zelf maken dan staat hier een recept.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:32 schreef Simsfan88 het volgende:
(uit het vorige topic: )
[..]
Dat ziet er echt goed uit!Hoe en waarmee maak je het? Volgens Google in ieder geval met kip, en wat nog meer?
Het is een klein kopje pappa al pomodoro geworden en overgebleven nachos con todos voor de Mr.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
We zouden geroerbakte paksoi eten met knof, gember, een pepertje, sesamzaadjes en sojasaus maar ik heb er helemaal geen zin aan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef DarkElf het volgende:
uit eten geweest bij Gauchos en een überverrukkelijke flinke ossenhaas gegeten,... men ik houd van vlees wat gewoon echt super is
erbij gegrilde groene asperges met knoflook en gegrilde champignons..
een lekkere chardonnay erbij gedronken en toe kaas met vijgen
Ik heb het wel eens op en ik was er niet kapot van.quote:
Woei, Vivi op de gezonde toerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Vivi het volgende:
Boomstam? Klinkt onsmakelijk ....
OT: Heb net 4 sushi's op een een salade van zeewier, straks pepesan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |