quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Maar Rotown is altijd gezellig, leuke mensen, leuke sfeer, lekker dichtbij.
Ben heeeeel benieuwd naar Watt!
Vraag me wat dat betreft af hoe het dan verder gaat met Waterfront en of zij dan niet weer in de problemen gaan komen ... zeker na de uitbreiding van het café ...quote:Club: Van donderdag tot en met zondag programmering van diverse clubavonden. Club WATT zal de nieuwe ambitie van dance in de stad gaan vertalen in een wekelijks divers clubaanbod. Op de donderdagavond gaan we weer pit in het Rotterdamse uitgaans- en studentenleven brengen! Op de vrijdagavond gaat WATT met een aantal vooruitstrevende en vooral verschillende externe promotors werken. Zo zal je verschillende soorten dance varianten tegenkomen van echte Techno tot House en van Hip-Hop tot Drum&Bass feesten! Op de zaterdagavond wil Dancegoeroe Ted Langenbach met WATT een echte club zijn, een thuishaven voor elke individu en community met verse ideeën.
Café: Het café is zeven dagen per week vanaf 15.00 uur open. Een smeltkroes waar iedereen samenkomt, zakelijke afspraken, een biertje met vrienden voordat het concert begint, koffie met kokostaart met oma. Op de kaart staan authentieke gerechten voor borrel en klein diner. Vanaf zomer 2009 beschikt WATT, aan de kant van het park, ook over een uitgebreid terras
Ja, denk het wel. Het is nu overigens niet veel beter, ondanks dat ik vrij goed geslapen heb. Het zal dan wel niet of weinig met slaap te maken hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je eerst een uur gaan sporten, dan ben je daarna volledig knock out
Is het levensgevaar al over?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef Isegrim het volgende:
PM gestuurd, en nu moet ik de computer afgeven aan mijn lief.iMac is in ziekenhuis.
Je moet dan opeens zelf werken, koken etc.?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is meer uit eigenbelang, want dat wordt mijn dood.
Dat laatste vind ik erg meevallen (Zolang je er niet hoeft te wonen).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar ben ik vanavond maar weer eens resoluut langs gelopen. En Utrecht is zoooo over-rated en vooral over-priced.
Tofquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. even het programma daargelaten ben ik juist beniewd wat WATT verder gaat brengen voor het dagelijkse spul. De dansavonden (ik neem aan de PRSPCT wel in Waterfront blijft nu, gezien de goede samenwerking) en het café. Het oude café was altijd wel leuk, zeker met de kleinere optredens (damn!!! die vrieskou nacht met Brian, Remi & Jonah!!!).
De keuken mag van mij verder wel dicht of ze moeten die echt flink verbeteren.
edit: of toch niet ...:
[..]
Vraag me wat dat betreft af hoe het dan verder gaat met Waterfront en of zij dan niet weer in de problemen gaan komen ... zeker na de uitbreiding van het café ...
of gaat Watt de kleine zaal niet meer gebruiken?
hehe, same herequote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Het is nu overigens niet veel beter, ondanks dat ik vrij goed geslapen heb. Het zal dan wel niet of weinig met slaap te maken hebben.
Oh, goedemorgen allemaal!
* Alicey licht aandoet
Utrecht is ook om te wonen helemaal niet duur, zolang je maar opzoek gaat naar een écht huis en niet met een aantal mensen die je niet kent de badkamer en keuken wilt gaan delen - dan betaal je per vierkante meter veels te veel. De "wat duurdere" woningen zijn in verhouding lang zo duur niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik erg meevallen (Zolang je er niet hoeft te wonen).
Dan zal het vast alsnog meevallen, al vraag ik me af of het uiteindelijk vergelijkbaar is met Rotterdam. Dat denk ik dan nl. weer niet..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Utrecht is ook om te wonen helemaal niet duur, zolang je maar opzoek gaat naar een écht huis en niet met een aantal mensen die je niet kent de badkamer en keuken wilt gaan delen - dan betaal je per vierkante meter veels te veel. De "wat duurdere" woningen zijn in verhouding lang zo duur niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Utrecht is ook om te wonen helemaal niet duur, zolang je maar opzoek gaat naar een écht huis en niet met een aantal mensen die je niet kent de badkamer en keuken wilt gaan delen - dan betaal je per vierkante meter veels te veel. De "wat duurdere" woningen zijn in verhouding lang zo duur niet.
Voor < anderhalve ton een huis kopen kan alleen in Rotterdam, Friesland, Drenthe en Limburg. Het rijtjeshuis waar mn ouders in wonen zit op ca. 360.000 euro (nabij Amersfoort).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef _Boo_ het volgende:
[..]Utrecht is gewoon hartstikke duur. Ben de afgelopen maanden op zoek gegaan naar een huis en heb zowel in Rotterdam als Utrecht gekeken. Hier kan je in het centrum voor 1,5 ton best een leuk huis kopen en dat lukt je daar dus echt niet (voor zover er uberhaupt wat te koop staat in het centrum).
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef _Boo_ het volgende:
[..]Utrecht is gewoon hartstikke duur. Ben de afgelopen maanden op zoek gegaan naar een huis en heb zowel in Rotterdam als Utrecht gekeken. Hier kan je in het centrum voor 1,5 ton best een leuk huis kopen en dat lukt je daar dus echt niet (voor zover er uberhaupt wat te koop staat in het centrum).
Als jij nog een beetje eetcafé in Utrecht kent waar je - net als in Rotterdam - voor onder de 20 euro wat kan eten en drinken ... ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:03 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste vind ik erg meevallen (Zolang je er niet hoeft te wonen).
En das best een leuk huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef Isegrim het volgende:Ons huis is midden in het centrum en kostte ook maar anderhalve ton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |