abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:00:42 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60775905
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Direkt Uitzendbureau.

Waar zit jij dan?
SPARQ
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_60776204
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:59 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als je goed zoekt bij Direkt Alexander int archief kan je mij wellicht nog vinden gozer!

Daar hadden ze in der tijd wel mooie chicks werken btw

Wat heb je daar gedaan?
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

SPARQ
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:11:09 #78
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60776299
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jullie wonen thv. het oude station Hofplein Dat water zal ongetwijfeld de binnenrotte zijn, dus de huidige markt @ Blaak zeg maar...
Op jouw foto staat het Hofpleinstation er al, dat betekent daar ook het luchtspoor er al is (want dat was er veel eerder dan de Hofpleinlijn). De Binnenrotte is gedempt voor het luchtspoor, dus het water zal niet de Binnenrotte zijn.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:11:24 #79
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60776314
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgens mij heb ik ooit wel eens gehospiteerd in de buurt van waar Public_NME woont....
Vanwaar de ....?

The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_60776361
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Vanwaar de ....?

Omdat ik het niet zeker weet .
Borgesiusstraat was het.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:12:45 #81
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60776373
Trouwens echt te grappig, hebben net even wat grofvuil buiten gezet. En binnen 5min (!) was de bedbodem (gaarrr) al weg. Bureaustoel binnen 10 min, en verder zijn er nog 2 andere wagens langsgeweest. Straks moeten we het grofvuil afbellen

Al die mensen die op Woensdagavond op strooptocht gaan met hun busjes
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:14:21 #82
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60776440
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Omdat ik het niet zeker weet .
Borgesiusstraat was het.
Ja dat klopt wel ongeveer, is hemelsbreed een meter of 400 denk ik. Ik woon vlakbij de correct aan de Mountainroad.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:14:31 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60776450
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tja, maar goed, dat spoor is onlangs nog helemaal aangepast voor die lightrail, dus om dat nu authentiek te noemen.
Nah, valt wel mee, d'r is eigenlijk niet zoveel aan gewijzigd.

Het oude station op de oude plek terugzetten gaat ook niet, want na de oorlog hebben ze het nieuwe Hofplein een stukje verderop gelegd. Waar vroeger het oude station stond, ligt nu de ingang van de Willemsspoortunnel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60776511
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens echt te grappig, hebben net even wat grofvuil buiten gezet. En binnen 5min (!) was de bedbodem (gaarrr) al weg. Bureaustoel binnen 10 min, en verder zijn er nog 2 andere wagens langsgeweest. Straks moeten we het grofvuil afbellen

hier staat ook af en toe de hele portiek vol troep als het weer een roteb dag moet worden de volgende dag
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_60776537
quote:
Straks moeten we het grofvuil afbellen

Beveiliging inhuren voor je afval
pi_60776538
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

Op jouw foto staat het Hofpleinstation er al, dat betekent daar ook het luchtspoor er al is (want dat was er veel eerder dan de Hofpleinlijn). De Binnenrotte is gedempt voor het luchtspoor, dus het water zal niet de Binnenrotte zijn.
Dat zal dan wel niet nee Ik dacht dat het hofplein station wel al eerder gebouwd was?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_60776542
quote:

Zo gaat dat hier ook altijd . We hadden een compleet beschimmelde koelkast buitengezet, 3 compleet afgeragde fietsen die op alle fronten doorgeroest waren, een kapotte broodrooster en een winkelwagentje dat van ver weg kwam buiten gezet en dit alles was binnen 30 minuten weg . Veel plezier ermee...
pi_60776573
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:16 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Zo gaat dat hier ook altijd . We hadden een compleet beschimmelde koelkast buitengezet, 3 compleet afgeragde fietsen die op alle fronten doorgeroest waren, een kapotte broodrooster en een winkelwagentje dat van ver weg kwam buiten gezet en dit alles was binnen 30 minuten weg . Veel plezier ermee...
Wat voor mensen halen dat toch weg?
pi_60776633
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:14 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nah, valt wel mee, d'r is eigenlijk niet zoveel aan gewijzigd.

Het oude station op de oude plek terugzetten gaat ook niet, want na de oorlog hebben ze het nieuwe Hofplein een stukje verderop gelegd. Waar vroeger het oude station stond, ligt nu de ingang van de Willemsspoortunnel.
Het oude station stond toch grofweg tussen het huidige station Hofplein en Heliport complex in?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_60776650
Van die mensen die heel hun huis vol hebben staan met alles wat verzameld KAN worden en nooit wat weggooien. Je weet wel, van die shock docs die je wel eens ziet op TV .

Die mensen zijn op verzamelgebied nooit geevolueerd ofzo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:19:54 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60776681
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat voor mensen halen dat toch weg?
Polen

Zo verdwenen ook onze oude tv, vies matras, gore bank, bureaustoel, bureau, div meuk, in een busje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_60776732
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Van die mensen die heel hun huis vol hebben staan met alles wat verzameld KAN worden en nooit wat weggooien. Je weet wel, van die shock docs die je wel eens ziet op TV .

Die mensen zijn op verzamelgebied nooit geevolueerd ofzo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jager-verzamelaar
pi_60776801
ja of Turken... Die heb ik weleens tegenover me zooi zien weghalen

Zie je eerst smiddags iemand voorbij lopen, komt ie savond terug met een "handlanger" en wit afgeragt busje.
Zag zelfs een keer een zwervertype op de fiets erbij stoppen, en es flink neuzen. Ging nog weg met een kassie ook...

[ Bericht 0% gewijzigd door Romanov op 12-08-2008 22:24:47 (dyslectische toevoeging gedaan) ]
pi_60776841
Als ze beschimmelde koelkasten meenemen dan ook m'n bankje wel Al moet ie dan nog wel 4 trappen af en woon ik waarschijnlijk nog 2 jaar hier.

In een krantje (nee, niet de straatkrant) stond iets over een man die zn woonkamer ingericht van gratis spullen van achtergebleven dingen van rommelmarkten en ook van de straat. Het kon best aardig, inclusief huilende zigeunerjongetjes aan de muur enzo .
Het mooi kotsende meisje.
pi_60776901
bankje ondergekost?
pi_60776952
Is wel echt genieten om die mensen er op af zien te komen Ben toen ook echt naar de 3e verdieping gegaan en heb met wat huisgenoten heel hard staan lachen om al die mensen .
pi_60776961
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Romanov het volgende:
bankje ondergekost?
Nee maar hij is ontiegelijk lelijk
Het mooi kotsende meisje.
pi_60776978
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is wel echt genieten om die mensen er op af zien te komen Ben toen ook echt naar de 3e verdieping gegaan en heb met wat huisgenoten heel hard staan lachen om al die mensen .
Link naar het youtube-filmpje?
pi_60777039
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Of met stenen (voor de mindere sadisten onder ons: eieren) gooien en roepen: "Afblijven, het is nog van mij!!!"

Zal ze leren, de vlegels

dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:40:23 #100
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60777452
rechtstechnisch gezien is het niet meer van jou ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')