quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:14 schreef Chriz2k het volgende:!
Het is echt tergend om te zien hoe sommige users keer op keer de mist ingaan bij het interpreteren van een post, waardoor hele discussies vastlopen en ik gedesillusioneerd word achtergelaten met een slappe penis en een bedroefd gezichtje [ afbeelding ]!
Ik zal daarom nog één keer de emoties die bij elke PI horen uitleggen voor al jullie onwetende bitches:
nee.
De subtiliteit van correct en kordaat PI-gebruik is aan jou niet besteed blijkbaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef McKillem het volgende:
[ afbeelding ] = Ik concentreer me op de post en het schrijven zodat de interpretatie er van juist zal vallen in plaats van dat ik zo'n kut icoontje plaats die toch niemand leest.
De rest = Voor lutsers.
Ik zie er nu pas dat er mensen zijn die die dingen echt serieus nemen.
Ik mag toch aannemen dat de gemiddelde Nederlander zonder post-icoon wel zijn schrijven kan formulieren op een manier dat iedereen weet hoe je het bedoeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De subtiliteit van correct en kordaat PI-gebruik is aan jou niet besteed blijkbaar.
Geeft niks, je hebt vast andere kwaliteiten..
Dat is juist het mooie van PI's, die kunnen je post net even verduidelijken, danwel ontkrachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef McKillem het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de gemiddelde Nederlander zonder post-icoon wel zijn schrijven kan formulieren op een manier dat iedereen weet hoe je het bedoeld.
Ik lees die post icoonen echt nooit. Ik kijk er volledig langsheen. Onbewust ook, ik zit ze iig niet bewust te vermijden.
Neen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:45 schreef right_turn het volgende:
PI's zijn voor linguïstische autisten die niet in staat zijn om hun gedachten door middel van woorden vorm te geven en daarom hun toevlucht zoeken tot imbeciele icoontjes![]()
Nu drijf je het doorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van PI's, die kunnen je post net even verduidelijken, danwel ontkrachten.
Alleen een échte conaisseur kan dan de impliciete boodschap van de post blootleggen.
Idem dito voor smilies.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:45 schreef right_turn het volgende:
PI's zijn voor linguïstische autisten die niet in staat zijn om hun gedachten door middel van woorden vorm te geven en daarom hun toevlucht zoeken tot imbeciele icoontjes![]()
In de keiharde essentie wel ja, maar smileys (itt tot PI's) geven een post wel een extra dementie. (mits strategisch gebruikt)quote:
I rest my case.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
In de keiharde essentie wel ja, maar smileys (itt tot PI's) geven een post wel een extra dementie. (mits strategisch gebruikt)
Dat slaat nergens op, een PI geeft een post juist een extra dimensie, terwijl een smiley slechts een verlengstuk is van de post.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
In de keiharde essentie wel ja, maar smileys (itt tot PI's) geven een post wel een extra dementie. (mits strategisch gebruikt)
Elke keer weer barst ik in lachen uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Nog beter is om je post met een afbeelding bij te staan.
Zoals:
I Lol'd !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Zoals:
I Lol'd !
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Zoals:
I Lol'd !
[ afbeelding ]
De nieuwe KLB SC heldquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Potentiële chick!
Dude wtfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Zoals:
I Lol'd !
[ afbeelding ]
Dit is en kwaliteitstopic.quote:
Bestaat deze persoon echt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:22 schreef Paramnesia het volgende:
Dit topic is voor mij een:
[ afbeelding ]
Ja ik moest hem nog 1x spammen, hij is baaaaws.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |