abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:20:57 #1
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60766131
Hopelijk komt het Olympisch elftal snel weer terug met een ongeschonden Makaay en De Guzman.

Tevens tvp.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:24:10 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60766165
Mja, of De Guzman ff zijn best gaat doen om zijn waarde op te schroeven..
pi_60766198
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef ursel het volgende:
Mja, of De Guzman ff zijn best gaat doen om zijn waarde op te schroeven..
Zenit heeft geld zat.
pi_60766439
Waarom zou De Guzman in hemelsnaam naar Zenith willen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60766480
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zou De Guzman in hemelsnaam naar Zenith willen?
geld?
pi_60766513
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

geld?
Denk niet dat we hier met een type Quincy Owusu-Abeye te maken hebben.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60766665
Feyenoord

Wat was eigenlijk de bron van het Waterman-bericht?
of heb ik zitten slapen en stond het erbij
pi_60766738
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet.
Maar zou een goede transfer voor Feyenoord zijn.
pi_60767561
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Iedereeen is vatbaar voor een grote zak met geld!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:24:21 #11
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60767770
TerugVindPlaat:

Ontopic;
Denk dat we tegenwoordig wel kunnen stellen dat het Russische voetbal enorm in de lift zit, zeker kijkende naar de Europese resultaten van de Russische clubs en Nationale 11?
pi_60768028
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:24 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Wow .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60768664
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wow .
Nou .
pi_60769597
Ik zou nu liever bij Zenit dan Fey zitten eerlijk gezegd als subtopper
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:23:30 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_60770732
Guzman gaat echt niet voor de centen in Rusland spelen, die wacht op zijn kans richting Engeland of Spanje....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_60770978
Ik zag een paar keer het woord "tussenjaar" staan.
Ik denk niet dat je nog van een tussenjaar kan spreken bij Feyenoord. Als je realistisch bent is Feyenoord de aansluiting kwijt met de top2. De potentie om daar weer bij aan te sluiten is er zeker maar dat zal nog wel even duren.
Met Verbeek en zijn visie kunnen we met mindere voetballers misschien op kracht en uithoudingsvermogen toch nog leuk meedoen om eerste te worden van de subtop.
Vergeet niet dat we spitsen hebben van echt topniveau voor de NL comp.
En iedereen loopt wel te huilen over de defensie, maar vorig seizoen hebben wij minder tegengoals gekregen dan Ajax. Vlaar is terug en ik denk dat Bahia onder Verbeek alleen maar beter kan worden, slechter zal niet kunnen.

Het blijft natuurlijk wel de zwakke plek, zeker de rechtsbackpositie, maar ik kan niet begrijpen dat zogenaamde supporters nu al zo pessimistisch doen over komend seizoen. Er zijn geen (misschien dus de Guzman) vaste krachten weg en er zijn er 2 bij gekomen. Spelers als Wijnaldum, Fer, Bruins, Vlaar en de Guzman worden alleen maar beter.

Ik denk dat dit seizoen zeker een 3de plek mogelijk is, maar onder voorbehoud van transfers en blessures.
The only thing I fear is my MoM
pi_60772162
Het zal toch niet dat Waterman komt hè .
Ik support gevallen topclubs!
pi_60774339
Mwa. Als je vorig jaar even buiten beschouwing laat is het een talentvolle keeper. Als hij op zijn niveau keept beter dan Timmer.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:26:13 #19
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60774540
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef Juk het volgende:
Ik denk niet dat je nog van een tussenjaar kan spreken bij Feyenoord. Als je realistisch bent is Feyenoord de aansluiting kwijt met de top2. De potentie om daar weer bij aan te sluiten is er zeker maar dat zal nog wel even duren.
"Tussenjaar" is een leuk gevonden woordje om de supporters gerust te stellen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:26:46 #20
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60774562
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef Sloggi het volgende:
Mwa. Als je vorig jaar even buiten beschouwing laat is het een talentvolle keeper. Als hij op zijn niveau keept beter dan Timmer.
Talentvol hebben we niets aan, zeker niet als keeper.
pi_60774668
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Talentvol hebben we niets aan, zeker niet als keeper.
Als 'ie nu beter is dan wat we hebben en bovendien talentvol lijkt me het een goede optie.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:37:45 #22
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60774983
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als 'ie nu beter is dan wat we hebben en bovendien talentvol lijkt me het een goede optie.
Is'ie niet en talentvol hebben we zat.
De Kuip is geen opslagruimte
pi_60775154
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef Juk het volgende:
Precies. Lijken mensen niet te kunnen begrijpen. De aansluiting zijn we al tijden kwijt en het is nu zaak om met het huidige bestuur en de selectie te werken aan een betere toekomst. En ik ben er van overtuigt dat het ze gaat lukken. Dat zal alleen niet zonder slag en stoot gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:31:55 #24
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60777145
quote:
André Bahia legt critici zwijgen op
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Van de 900 minuten die Feyenoord deze zomer onder leiding van Gertjan Verbeek speelde, stond André Bahia er maar liefst 720 in het veld.
afbeelding vergroten André Bahia oefent tegen Celtic. Hij overleefde in de Kuip al vier trainers. FOTO REUTERS
Nummer twee op de lijst, Denny Landzaat, volgt met 628 minuten op bescheiden afstand. Hij mocht net iets langer opdraven dan Serginho Greene, deze voorbereiding de vaste partner van Bahia in het centrum van de defensie.

Natuurlijk heeft de ‘basisplaats’ van de Braziliaanse linkspoot alles te maken met het feit dat Kevin Hofland door zijn enkelblessure nog maar één helftje mee kon doen. Toch is het niet alleen toeval dat Bahia zo veel speelt. ,,Hij is onze stille kracht,’’ zegt technisch directeur Peter Bosz over de verdediger die in Rotterdam-Zuid al vele stormen doorstond. ,,Bahia is een speler die behoorlijk wat kritiek krijgt, maar altijd aan zijn wedstrijden komt. Hij is een linker centrale verdediger en daar zijn er niet zo veel van. Bovendien is hij nog redelijk jong.’’

Genoeg reden voor Feyenoord om het contract van Bahia (24) deze zomer open te breken en te verlengen tot 2012, al is de lengte van die nieuwe verbintenis niet alleen een blijk van waardering en vertrouwen. ,,In het moderne voetbal heeft het bijna geen zin meer om een contract met twee jaar te verlengen,’’ zegt Bosz. ,,Als je dat doet, zit je na één jaar al weer in een moeilijke situatie. We willen voorkomen dat spelers transfervrij de deur uitgaan.’’

Conform dat beleid is Feyenoord ook in gesprek met Serginho Greene, die in de Kuip aan zijn laatste contractjaar is begonnen. Bosz wil over die onderhandelingen nog niets kwijt. ,,Dat vind ik niet netjes en ik wil in alle rust werken. We voeren op dit moment wel meer gesprekken.’’

Waar de kans bestaat dat Greene voor het einde van deze maand alsnog vertrekt, weet de evenmin onomstreden Bahia waar hij aan toe is. De zoon van een oud-bokskampioen uit de staat Rio is een speler bij wie het glas de ene keer halfvol is en dan weer halfleeg.

Het voordeel van de linkspoot is dat hij op meerdere plaatsen inzetbaar is. Behalve links centraal kan hij ook linksback en rechts in het centrum spelen. Zijn grootste manco is dat hij niet altijd lijkt te beseffen dat hij heel aardig kan voetballen. Met zijn beresterke lichaam zou hij meer angst moeten inboezemen.

Bert van Marwijk hamerde er vorig seizoen geregeld op dat Bahia nadrukkelijker aanwezig moest zijn. Want áls de verdediger met zijn grote passen de middenlijn overstak, gebeurde er wat, zo vond de voorganger van Verbeek. Omdat de nieuwe trainer gruwt van tikjes terug en breed, zal de Braziliaan dit seizoen nog vaker de schroom van zich moeten afwerpen om ook straks als de competitie begint een serieuze kans op een basisplaats te maken.

Verbeek is na Ruud Gullit, Erwin Koeman en Bert van Marwijk al weer de vierde trainer die Bahia in de Kuip tegenkomt. Ook dat kan geen Feyenoord-speler hem navertellen. ,,Hij is van de huidige selectie de speler met de meeste wedstrijden achter zijn naam,’’ weet Bosz.

Bahia werd in de winterstop van het seizoen 2004-2005 overgenomen van Flamengo. Ook toen moest hij zich als huurling eerst bewijzen. Op 13 maart 2005 maakte hij zijn debuut voor Feyenoord tegen Roda JC (4-1) in een exotische defensie die verder bestond uit de Zweed Alexander Östlund, de Amerikaan Cory Gibbs en de Portugees Bruno Basto. Dat trio was snel weer vertrokken uit de Kuip.

De opvallend onopvallende Bahia liet zich niet zo makkelijk uit het veld slaan. Na vijf duels in zijn eerste seizoen, kwam hij in de afgelopen drie jaar tot respectievelijk 34, 29 en 29 competitiewedstrijden in Feyenoord 1. Niet zo slecht voor een speler die door toenmalig technisch directeur Mark Wotte werd gehaald ‘voor de breedte’ en zich jaarlijks weer opnieuw moet bewijzen.
pi_60778731
quote:
André Bahia legt critici zwijgen op

Bij gebrek aan beter...
Ook dit seizoen zullen we wel weer een aantal keer onnodig verliezen door persoonlijke fouten van Bahia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')