abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60802541
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:

[..]

er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Zo'n lange afstand zegt natuurlijk niks. Een spits moet snel zijn op korte afstanden en dat is Huntelaar helaas niet .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60802552
quote:

[..]

er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Als het om de 100 meter sprint zou gaan wel ja. Als jij 20 rondjes moet lopen gaat het meer om je uithoudingsvermogen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:26:26 #203
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_60802671
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het wat over Huntelaar zegt, die zijn snelheid heeft weten te verbeteren, en niet over de sprintsnelheid van de rest van de selectie.
Allemaal de snelheid van Sjaakie Swart
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_60802760
quote:

[..]

Snel zijn gaat hand in hand met uithoudingsvermogen.
pi_60802962
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Snel zijn gaat hand in hand met uithoudingsvermogen.
Vind ik persoonlijk niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60803039
Nou ja, afhankelijk van de lengte van de sprint of oefening natuurlijk, maar uiteindelijk kun je nog zo hard rennen als je geen uithoudingsvermogen hebt kom je nergens.
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2008 @ 19:42:10 #207
35723 crew  GGMM
pi_60803104
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Nee, hij geeft nergens aan dat hij het over de nederlandse competitie heeft. Hij heeft het over dat een goede clubkeeper nog geen goede international is. Zonder naar het land te kijken is dat gewoon een kul-uitspraak.

Anyway, Derksen -> laat maar
Goed punt, maar dat bedoelt hij (denk ik) wel.

Anyway, Derksen is een held.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60803354
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou ja, afhankelijk van de lengte van de sprint of oefening natuurlijk, maar uiteindelijk kun je nog zo hard rennen als je geen uithoudingsvermogen hebt kom je nergens.
Oh, op die manier. Mag hopen dat dat bij Ajax toch wel in orde is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 19:52:10 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60803392
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik

Einstein eist entree geld van AT terug.
Ik zag het die gast vreselijk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60803692
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Die Kostas Peristerides is wel een beer zeg
Mwah, hij is lang maar niet echt breed

Wel indrukwekkend voor een zeventien-jarige though.
pi_60804483
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Devz het volgende:

[..]

Mwah, hij is lang maar niet echt breed

Wel indrukwekkend voor een zeventien-jarige though.
Wanna do him?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60804531
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wanna do him?
we zijn niet allemaal fuckbuddies.
pi_60804630
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef toma het volgende:

[..]

we zijn niet allemaal fuckbuddies.
Jealous stoma
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60805035
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Jealous stoma
op een AZ supporter?!
pi_60810160
Wielaert...

Maakte een wat vermoeide indruk op mij.
pi_60810639
Wielaert zei net na afloop van Twente - Arsenal dat het nog niet helemaal zeker is dat hij bij Twente blijft. Hij zei dat de clubs onderhandelen, hij onttrekt zich helemaal van de onderhandelingen dus hij weet zelf ook niet hoe het er voor staat. Als de clubs er uit zijn moet hij er ook nog uitkomen met Ajax.

Ik denk dat de kans heeeeeeeel klein is dat hij nog komt.
pi_60810778
Ik denk dat je als Ajax zijnde beter kunt houden wat je nu hebt of een echte topper binnen moet halen. Ik zie in Wielaert niet die echte versterking die de verdediging nodig heeft.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:14:18 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60811753
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef toma het volgende:
Hij zei dat de clubs onderhandelen, hij onttrekt zich helemaal van de onderhandelingen dus hij weet zelf ook niet hoe het er voor staat.
Hij wist zelfs niet eens of er momenteel uberhaupt onderhandelt wordt..
pi_60812212
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hij wist zelfs niet eens of er momenteel uberhaupt onderhandelt wordt..
Dat klopt. (vergeten erbij te zetten )
pi_60812377
Overigens is Wielaert nu minder interessant voor Ajax omdat hij Europees niet meer mag uitkomen voor Ajax.
Dit doet zijn waarde gelijk verminderen.(Angstgegner )
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:40:09 #221
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60812583
Ajax kan beter verder zoeken dan Wielaert. Hij is te duur en mag niet europees meer spelen.
#FreeHat
pi_60812725
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:33 schreef patrickt37 het volgende:
Overigens is Wielaert nu minder interessant voor Ajax omdat hij Europees niet meer mag uitkomen voor Ajax.
Dit doet zijn waarde gelijk verminderen.(Angstgegner )
Maar aangezien de kans vrij groot is dat Twente geen CL gaat spelen zullen ze misschien Wielaert willen verkopen om dat financieel verlies toch te compenseren.
pi_60812853
Ik vind dat Ajax maar even niemand meer moet kopen, zie eerst maar eens wat spelers kwijt te raken.

Met Oleguer, Van der Wiel en eventueel Alderweireld of Anita heeft Ajax wel genoeg opties om het het seizoen te beginnen op die positie.
pi_60812930
Beter bieden ze gewoon veel op Fellaini. Wat was die gast weer goed vandaag zeg.
pi_60812958
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter bieden ze gewoon veel op Fellaini. Wat was die gast weer goed vandaag zeg.
Dat hele middenveld van Standard is een klasse beter dan dat van Ajax.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:54:19 #226
166976 DuvelDuvel
pi_60813000
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef toma het volgende:

[..]

Maar aangezien de kans vrij groot is dat Twente geen CL gaat spelen zullen ze misschien Wielaert willen verkopen om dat financieel verlies toch te compenseren.
Twente heeft de begroting echt niet op CL voetbal. Dus die hoeven echt niks te verkopen. Ik denk dat het voor alle partijen beter is als Wielaert maar gewoon in Twente blijft. De selectie is inprincipe wel goed op peil. Voor weinig geld was hij welkom geweest maar nu doen we het gewoon met de jeugd. Heb wel vertrouwen in Oleguer-Vermaelen.

Vertonghen was trouwens erg sterk op het middenveld bij Belgie. Misschien maar een linksback kopen anders en Vertonghen doorschuiven.
#FreeHat
pi_60813064
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:49 schreef Radegast het volgende:
Ik vind dat Ajax maar even niemand meer moet kopen, zie eerst maar eens wat spelers kwijt te raken.

Met Oleguer, Van der Wiel en eventueel Alderweireld of Anita heeft Ajax wel genoeg opties om het het seizoen te beginnen op die positie.
Dat vind ik ook je vergeet Vito ook nog. En nu ik Emanuelson heb zien spelen op de OS hoeft er van mij ook geen verdedigende middenvelder meer bij.

basis:
-------------------Stekelenburg---------------
Silva---Oleguer--Vermaelen--Vertonghen
------------Gabri--------Lindgren---------
--------------------Aissati---------------------
Suarez-------Huntelaar----Sulejmani

schaduw:
-------------Gentenaar/Vermeer--------------
Ogararu--vd Wiel------Anita---Slijngard
--------vd Heijden---Emanuelson----------
------------------de Jong--------------------
Martina--------Cvitanich--------Leonardo

en dan hebben we nog:
Kennedy, Rommedahl, Sarpong, Schilder, Alderweireld en Wormgoor.

Keus genoeg lijkt me, en aangezien je dit seizoen geen CL speelt lijkt het me ook niet noodzakelijk om een goede verdediger erbij te hebben.
pi_60813077
Ben veel meer gecharmeerd van Douglas dan van Wielaert. Douglas kan tot een echte topper uitgroeien, Wielaert is meer een lapmiddel voor dit seizoen. Niet dat het makkelijk zal zijn om Douglas te halen maar daar zal je meer plezier aan gaan beleven dan aan Wielaert.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_60813308
Ow ja Angsgegner

Je held Douglas zat er leker bij bij de 2-0.
pi_60813485
quote:
Lindenbergh verruilt het veld voor de zaal
Geschreven op woensdag, 13 augustus om 23:47

Olaf Lindenbergh verruilt voorlopig het veld voor de zaal. De 34-jarige middenvelder kwam volgens AD/Sportwereld tot deze keuze nadat hij van Sparta te horen kreeg dat hij niet in aanmerking komt voor een nieuw contract. De Noord-Hollander gaat nu verder als futsaller bij eredivisionist Desko. Hier kan echter verandering in komen als er zich alsnog een profclub voor de speler meldt. In deze situatie zal Lindenbergh de rubberen zool weer innruilen voor de lange pinnen.

Het voormalige selectielid van De Graafschap, AZ en Ajax speelde in totaal 342 wedstrijden in de Eredivisie. In 2005 prijkte Lindenbergh nog in de voorselectie van toenmalig bondscoach Marco van Basten.
nog wat nieuws over onze Olaf.
pi_60813679
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 00:16 schreef toma het volgende:

[..]

Elke keer wanneer ik wat over hem lees denk ik weer aan die zaakwaarnemer die 3 ton overhield om Olaf te transferren
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 01:13:57 #232
166976 DuvelDuvel
pi_60814480
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef toma het volgende:

[..]

Dat vind ik ook je vergeet Vito ook nog. En nu ik Emanuelson heb zien spelen op de OS hoeft er van mij ook geen verdedigende middenvelder meer bij.

basis:
-------------------Stekelenburg---------------
Silva---Oleguer--Vermaelen--Vertonghen
------------Gabri--------Lindgren---------
--------------------Aissati---------------------
Suarez-------Huntelaar----Sulejmani

schaduw:
-------------Gentenaar/Vermeer--------------
Ogararu--vd Wiel------Anita---Slijngard
--------vd Heijden---Emanuelson----------
------------------de Jong--------------------
Martina--------Cvitanich--------Leonardo

en dan hebben we nog:
Kennedy, Rommedahl, Sarpong, Schilder, Alderweireld en Wormgoor.

Keus genoeg lijkt me, en aangezien je dit seizoen geen CL speelt lijkt het me ook niet noodzakelijk om een goede verdediger erbij te hebben.

Selectie is goed genoeg voor de titel. Het ligt in Marco z'n handen
#FreeHat
  donderdag 14 augustus 2008 @ 01:31:16 #233
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60814756
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 00:16 schreef toma het volgende:

[..]

Hehe die Olaf toch.

[ Bericht 3% gewijzigd door MisterJ.Lo op 14-08-2008 03:35:55 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60814828
Grappig, bijna iedereen liep een maand geleden te schreeuwen om twee verdedigers, nu vinden sommige het met één erbij al goed. Even los van het feit of er nu kwalitatief een goede verdediging is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60814851
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, bijna iedereen liep een maand geleden te schreeuwen om twee verdedigers, nu vinden sommige het met één erbij al goed. Even los van het feit of er nu kwalitatief een goede verdediging is.
Overdrijven is ook een kunst..
pi_60816241
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo jij denkt mee in Ajax' belang..
pi_60816428
quote:
We hebben Anita er toch bij gekregen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60819184
quote:
We hebben Presas erbij en met nog een erbij ben ik tevreden.
Met niks erbij voorspel ik wederom een probleem in de loop van het seizoen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60819481
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 03:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

We hebben Anita er toch bij gekregen
Die zie ik liever op de plek van Lindgren en andersom. Zoals hier laatst werd geopperd.
pi_60819581
quote:
Brand in de mailbox! Onze columnist Dorus van den Berg is woest en schreef een vlammend betoog. Dorus heeft 't een beetje gehad met Lucas Böke. Lucas wie? Nou, Lucas is zaterdag samen met zijn dochter naar Ajax geweest en eist zijn geld terug. Hij was zelfs bereid om zijn verhaal voor de camera's van AT5 te vertellen. Na het zien van het filmpje pakte onze columnist zijn pen en reageerde zich af. Zijn betoog bevat goed nieuws voor de heer Böke. Dorus is namelijk in tegenstelling tot Ajax bereid de ontevreden klant zijn geld terug te geven. Op twee voorwaarden...

Dorus, brand maar los:

Vuilnisman, mag deze zak óók mee?

Het zal jullie niet verbazen, maar ik ben een enorme Ajax fan. Zo eentje van het soort dat moppert als het slecht gaat (jaja, niks menselijks is mij vreemd) maar vooral blij is als het goed gaat en hard juicht als er gescoord wordt. Die trots is op het allermooiste shirt ter wereld en eigenlijk alles wat Ajax zo mooi maakt. Ik hou oprecht van Ajax. Zielsveel. En zo zijn er vast nog velen onder jullie die hetzelfde voelen.

Echter, er zijn ook zich Ajax-supporter noemende lieden onder ons bij wie de liefde bij lange na niet zo diep zit. Het is je haast niet voor te stellen. Toch is het waar. En zo'n nepsupporter luistert naar de naam Lucas Böke.

Ik zal je vertellen waarom ik voor hem de pek en veren al heb klaar staan: woensdag 13 augustus surf ik aan het eind van de middag een rondje langs mijn vaste route Ajax-websites. Op één van die sites valt mijn oog op een berichtje over dit sujet. Een aangekoppelde link stuurt mij door naar de beelden van een nieuwsitem op AT5.

In het item klaagt deze blaag over het afgelopen 'Ajax Tournament'. En dan vooral over het feit dat hij 110 euro heeft betaald voor kaartjes en dit geld terug wil. Deze 'Ajacied' slist dat hij elk jaar naar het tournament gaat. Samen met zijn dochter. Zo ook dit jaar.

Hij heeft kaartjes weten te bemachtigen voor de tweede dag en treft de wedstrijd tegen Inter. De match waarin Marco van Basten veelal jong talent opstelde. Meneertje Böke rept over een C-elftal dat de wei wordt ingestuurd, dat het niet om aan te zien was, dat de ploeg werd overlopen en dit en dat. Kortom, alles wat lelijk is, heeft hij gezien. Hij stelt zelfs dat de opponent zich kapot gelachen moet hebben en mede daardoor een aantal opgelegde kansen heeft gemist.

Wat deze 'supporter' niet gezien heeft is een heel jong Ajax elftal dat na een onwennige en matige start zich goed herpakte en een naar omstandigheden redelijke partij op de mat legde en daarbij goed weerstand bood. Deze 'Ajacied' is boos en verontwaardigd. Hij eist in een vier kantjes tellende brief zijn geld terug. Iets waar Ajax mijns inziens geheel terecht niet aan begint.

Beste ArenA bezoeker Böke:
Je bent het niet waard Ajacied of Ajax-supporter genoemd te worden. Je bent totaal het tegenovergestelde als je het mij vraagt. Je bent een nepsupporter en een gloriehunter. Helaas ben je er een van velen, maar dat terzijde. Het bezoeken van een Ajax wedstrijd moet een feest zijn. Eender welk elftal er speelt. Door gespuis als jij wordt het feest danig verpest omdat échte Ajacieden er door jouw aanwezigheid niet bij kunnen zijn.

Je wilt je geld terug? 110 euro was het toch?
Ik ben bereid u die flappen terug te betalen. Serieus.
Neemt u maar contact op met de redactie van deze website, zij zullen u wel naar mij dirigeren. Krijgt u fijn van mij uw centjes terug. Euro voor euro.
Op twee voorwaarden: 1. Vertoon je nooit meer bij een wedstrijd van Ajax. 2. Waag het niet jezelf ooit nog Ajax-supporter te noemen.

Lucas Böke: Ga weg en kom nooit meer terug. Vuilnisman, mag deze zak óók mee?

Dorus van den Berg
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60819599
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:57 schreef Pedroso het volgende:
Ben veel meer gecharmeerd van Douglas dan van Wielaert. Douglas kan tot een echte topper uitgroeien, Wielaert is meer een lapmiddel voor dit seizoen. Niet dat het makkelijk zal zijn om Douglas te halen maar daar zal je meer plezier aan gaan beleven dan aan Wielaert.
Helemaal mee eens. Douglas was gisteren veel beter dan Wielaert.
Ik vond Wielaert gisteren een van de mindere spelers van Twente
pi_60820185
Voordeel van Wielaert is dat hij Nederlands kent en zo voor meer eenheid in het team kan zorgen.
Goede communicatie achterin is wel handig.

Maar uitiendelijk heeft Douglas wel meer talent ja.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:53:09 #243
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60820280
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef Pritt het volgende:
Voordeel van Wielaert is dat hij Nederlands kent en zo voor meer eenheid in het team kan zorgen.

Wordt er nog wel Nederlands gecommuniceerd en moet je dat willen?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60820567
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef Pritt het volgende:

Dat maakt bij Ajax geen ruk uit, daar kan je momenteel beter Spaans spreken dan Nederlands...
De Boer is als tolk bij de technische staf gekomen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:13:25 #245
51286 w00h00
Digital man!
pi_60820768
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:05 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dat maakt bij Ajax geen ruk uit, daar kan je momenteel beter Spaans spreken dan Nederlands...
De Boer is als tolk bij de technische staf gekomen.
Maar daar heb je niet veel aan tijdens een wedstrijd, al hoor je die stem van De Boer in een volle Arena nog.
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 11:36:04 #246
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_60821374
'Real bereidt bod op Huntelaar voor'

Real Madrid gaat opnieuw werk maken van Klaas-Jan Huntelaar. De Spaanse grootmacht bereidt volgens Sky Sports een bod van ruim 25 miljoen euro voor op de spits van Ajax.

Real Madrid-trainer Bernd Schuster wil graag voor de start van de Spaanse Liga BBVA zijn voorhoede versterken met een extra spits. Naar verluidt heeft de Duitse oefenmeester zijn zinnen gezet op de 25-jarige Huntelaar.

De Nederlandse international wordt al geruime tijd in verband gebracht met verschillende Europese topclubs. Zo zou ook Manchester United geïnformeerd hebben naar de diensten van de Ajax-aanvaller.

Het zal toch niet he......... Al moet je hem voor 25 miljoen de deur uit doen.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_60821391
Heel Ajax eindigt bij Madrid. Opbokken.
pi_60821509
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:36 schreef Fathom het volgende:
'Real bereidt bod op Huntelaar voor'

Real Madrid gaat opnieuw werk maken van Klaas-Jan Huntelaar. De Spaanse grootmacht bereidt volgens Sky Sports een bod van ruim 25 miljoen euro voor op de spits van Ajax.

Real Madrid-trainer Bernd Schuster wil graag voor de start van de Spaanse Liga BBVA zijn voorhoede versterken met een extra spits. Naar verluidt heeft de Duitse oefenmeester zijn zinnen gezet op de 25-jarige Huntelaar.

De Nederlandse international wordt al geruime tijd in verband gebracht met verschillende Europese topclubs. Zo zou ook Manchester United geïnformeerd hebben naar de diensten van de Ajax-aanvaller.

Het zal toch niet he......... Al moet je hem voor 25 miljoen de deur uit doen.
Ach die geruchten allemaal.. ik zie wel wat er gebeurd..
Ik vind dat Ajax best eens hard nee mag zeggen hoor, ook al betalen ze 25+ miljoen.
pi_60821561
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.

Zegt al weer genoeg als ze dit eronder zetten.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:44:43 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60821567
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:13 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Maar daar heb je niet veel aan tijdens een wedstrijd, al hoor je die stem van De Boer in een volle Arena nog.
"Ja euheuh, Suarez euheuh"
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:53:32 #251
51286 w00h00
Digital man!
pi_60821747
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.

Zegt al weer genoeg als ze dit eronder zetten.
klik naar skysport

Ik weet niet hoe de betrouwbaarheid van sky sports is doorgaans.
pi_60821806
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:37 schreef kevin6188 het volgende:
Heel Ajax eindigt bij Madrid. Opbokken.
En heel Groningen bij Ajax.
Zal Berg wel naar Ajax gaan, dan is de cirkel weer rond.

Sportweek meldt het trouwens ook.
quote:
'Huntelaar wordt de nieuwe 'punta' van Real Madrid'

Michael Phelps en Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto) sieren donderdag de voorpagina van Marca, een van de grootste sportkranten van Spanje. De een grossiert in medailles in Beijing, de ander dankt zijn prominente plaats aan de hernieuwde interesse van Real Madrid.

De tijd dringt voor De Koninklijke om nog voor het einde van de transferperiode (31 augustus) een nieuwe aanvaller aan te trekken. Volgens Marca heeft trainer Bernd Schuster de toezegging van het bestuur gekregen dat er spoedig een concurrent komt voor Raúl en Ruud van Nistelrooy.

Beoogde nieuwe ‘punta’ is Huntelaar, waarvoor Real zo’n 25 miljoen euro zou willen bieden. Door het mislukken van de transfer van Cristiano Ronaldo is er aan liquide middelen geen gebrek in Bernabéu. Dit voorjaar sprak Schuster in Sportweek in lovende bewoordingen over de Achterhoeker: “Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk.”

Huntelaars contract in Amsterdam loopt tot medio 2010. Besprekingen om de verbintenis te verlengen, leidden tot niets. (MA)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:58:57 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60821887
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ach die geruchten allemaal.. ik zie wel wat er gebeurd..
Ik vind dat Ajax best eens hard nee mag zeggen hoor, ook al betalen ze 25+ miljoen.
Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.

Nogmaals, doen ze het wel kan de hele staf wmb meteen weer optieven...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60821943
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En heel Groningen bij Ajax.
Zal Berg wel naar Ajax gaan, dan is de cirkel weer rond.

Sportweek meldt het trouwens ook.
[..]

Wie het allemaal meldt, maakt geen fuck uit. Dat de echte bron Marca is, dat is belangrijk. Marca zit over het algemeen vaak goed als het om Real gaat.
pi_60821948
Real oprotten
AFC Ajax
pi_60821956
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef w00h00 het volgende:

[..]

klik naar skysport

Ik weet niet hoe de betrouwbaarheid van sky sports is doorgaans.
Ik weet niet hoe betrouwbaar sky sports is maar het bericht is in eerste instantie afkomstig van Marca. En die meld wel vaker onzin. Maar aan de andere kant zou het me niets verbazen als de story zich herhaald. Vorig jaar Sneijder, nu Huntelaar.
pi_60821968
Die belofte was van Van Geel. Van Basten heeft ergens al eens gezegd dat alles een prijs heeft..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60821981
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.

Nogmaals, doen ze het wel kan de hele staf wmb meteen weer optieven...
Idd, ik zal Marco dan ook niet meer serieus nemen als hij Klaasje laat vertrekken.
Mja hopelijk blijft het bij geruchten...
pi_60822028
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60822056
Van der Sar beslist tijdens winterstop

In een interview met Voetbal International blikt Edwin Van der Sar vooruit op het komende seizoen. De doelman aast met Manchester United in de eerste plaats op een nieuwe titel maar werpt ook een blik op zijn persoonlijke toekomst. "Rond nieuwjaar neem ik de definitieve beslissing of ik nog doorga of niet", klinkt het bij de 37-jarige doelman.

"Ik moet wel nog kunnen brengen wat ik nu nog kan", schetst de recordinternational de voorwaarden om door te gaan. "Als iedereen tevreden is, dan is het leuk. Maar als je te maken krijgt met blessures waardoor je langere tijd aan de kant staat, kijk je er waarschijnlijk heel anders tegen aan. Daarom heb ik voor mezelf uitgemaakt dat ik tijdens de winterstop zal beslissen".

De gewezen doelman van Ajax en Juventus bekent ook dat hij tijdens het EK heel even heeft gedacht om zich toch beschikbaar te houden voor Oranje. "Na de wedstrijden tegen Frankrijk en Italië heb ik inderdaad even met dat idee gespeeld. Maar na de verloren wedstrijd tegen Rusland was ik er wel klaar mee".
pi_60822076
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
Die belofte was van Van Geel. Van Basten heeft ergens al eens gezegd dat alles een prijs heeft..
Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.
pi_60822191
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.
Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"
pi_60822306
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"
Tis vroeg , maar ik bedoel dus dat 25 miljoen euro veels te weinig is als je ziet wat ze over hadden voor bv C ronaldo... dus minimaal 40 miljoen dan kan ik het enigzins begrijpen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:19:12 #264
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60822409
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Tis vroeg , maar ik bedoel dus dat 25 miljoen euro veels te weinig is als je ziet wat ze over hadden voor bv C ronaldo... dus minimaal 40 miljoen dan kan ik het enigzins begrijpen.
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Als je Huntelaar wilt behouden moet het bedrag niet uitmaken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60822512
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Als je Huntelaar wilt behouden moet het bedrag niet uitmaken.
Klopt daar heb je gelijk in, dus houden maar.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:52:44 #266
224767 Aarsappel
Kopstoot op je neus
pi_60823305
Opgekut Real Huntelaar blijft nog mooi ff een jaartje bij Ajax
Het is fijn om een konijn te zijn!
pi_60823437
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
4 8 15 16 23 42
pi_60823470
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

En in het aan overwinningen helpen van zijn club. Ik snap best dat mensen Huntelaar wat meer zien zitten dan ik, maar het is natuurlijk absurd om de met afstand meest waardevolle speler van de CL-winnaar te vergelijken met de man die niet eens van waarde kon zijn in het behalen van de CL.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:03:06 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60823612
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
Dan is Ajax dus na alle mooie woorden, rapporten en beloftes, overal nieuwe "echte" Ajax mensen nog geen flikker veranderd.
Get woke, go broke!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:03:50 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60823626
Als Ajax nu weer dezelfde stomme actie gaat uithalen als vorig jaar met Sneijder komt het echt niet meer goed met ze.....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60823669
Als Ajax hun aanvoerder en topscoorder vlak voor aanvang van het seizoen weg laat gaan mag iedereen van mij gelijk weer optyfen, stelletje kortzichtige halve debielen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:06:26 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60823685
Dat bedoel ik dus, na de minachting voor je betaalde publiek tijdens het AT dit ook nog eens flikken. Heerlijke manier om met je trouwe supporters om te gaan.

Mag echt hopen dat ie gewoon blijft, punt....
Get woke, go broke!
pi_60823761
Zo niet leggen we een paar paardekoppen in bepaalde bedden
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:16:11 #274
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60823934
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
hou mn hart vast...
I've got more game than Monopoly.
pi_60823956
Hun krijgen Huntelaar wij 20 miljoen + van Nistelrooy?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:18:52 #276
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60823996
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Wooldoor het volgende:
Ik wil gewoon onze Hunter houden
pi_60824100
GDV ik heb er nu al de pest in Huntelaar gaat gewoon vertrekken en wij zitten weer met een zak geld
pi_60824130
feit is, voor 25 miljoen kun je hem niet behouden. En in tegenstelling tot sneijder is nu al wel op ingespeeld met een goede spits achter KJH.

Neemt niet weg dat Hunter erg belangrijk is. Hij scoort zo makkelijk en kan uit het niets een doelpunt maken, ik hoop echt dat hij nog een jaar blijft.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:25:51 #279
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60824166
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
GDV ik heb er nu al de pest in Huntelaar gaat gewoon vertrekken en wij zitten weer met een zak geld
Die we vervolgens wegsmijten in de nederlandse competitie aan spelers die veel minder in kwaliteit zijn.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:25:55 #280
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60824171
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
en de kater aan het eind van het seizoen als het weer net niet is en PSV weer met de schaal staat te zwaaien
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:27:09 #281
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60824198
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:24 schreef koentjuh18 het volgende:
feit is, voor 25 miljoen kun je hem niet behouden. En in tegenstelling tot sneijder is nu al wel op ingespeeld met een goede spits achter KJH.

Neemt niet weg dat Hunter erg belangrijk is. Hij scoort zo makkelijk en kan uit het niets een doelpunt maken, ik hoop echt dat hij nog een jaar blijft.
Oh ja? Wie gaat er 20+ doelpunten maken dan??
En het is geen feit dat hij niet te houden is voor 25 mln, kwestie van keuzes maken...
pi_60824210
Dat Schuster zegt dat hij amper contact heeft met Predrag Mijatovic (technisch directeur) is echt veelzeggend.

Eerst was het Ronaldo of niets. Vervolgens was er nog een zogenaamde plan B. Van der Vaart werd aangetrokken en vervolgens zou dat hun laatste aankoop zijn. En nu willen ze Huntelaar weer.

Tyf toch lekker een eind op zou ik zeggen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:27:38 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60824212
Kortom, dit kan en mag Ajax niet doen, ik gok echt (nee GOK, niet hoop) op rellen bij de ArenA dan...
Get woke, go broke!
pi_60824269
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Wooldoor het volgende:
Ik moet er niet aan denken

Als Ajax Huntelaar nu nog laat gaan dan gaat dat heeeel veel kwaad bloed zetten.
pi_60824283
Ik doe mee met rellen

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2008 13:30:27 ]
pi_60824394
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Kortom, dit kan en mag Ajax niet doen, ik gok echt (nee GOK, niet hoop) op rellen bij de ArenA dan...
Van mij mogen ze dan de hele ArenA afbreken en dan zal ik ook serieus overwegen om m'n scc te verkopen. Niet dat er dan nog veel mensen zullen zijn om 'm over te nemen..

Heb het zo gehad met dit beleid de laatste 12 jaar. Maar goed, ik ga er gewoon vanuit dat Ajax ze een keiharde 'nee' verkoopt mocht Real echt met een bod komen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:37:10 #287
51286 w00h00
Digital man!
pi_60824475
Jullie praten al over de Arena verbouwen en de SCC te verkopen.

Beetje vertrouwen in Danny en Marco graag!
pi_60824561
Er moet een concurrent komen voor Raul en Van Nistelrooij? Ik kan me nog ergens herinneren dat Huntelaar alleen naar een club wil waar ie zeker veel aan spelen toe kan komen.
pi_60824690
begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook een ajax fan, maar ik vind dit gezeur over stadion afbreken enz. echt dom. Huntelaar past helemaal niet zo goed bij sulejmani en suarez. Ik heb liever 30 milj. en een goede spits die functioneert met hun dan iemand die er totaal niet bij past. Zo goed is Huntelaar helemaal niet
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:46:12 #290
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60824730
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Stevie_G het volgende:
begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook een ajax fan, maar ik vind dit gezeur over stadion afbreken enz. echt dom. Huntelaar past helemaal niet zo goed bij sulejmani en suarez. Ik heb liever 30 milj. en een goede spits die functioneert met hun dan iemand die er totaal niet bij past. Zo goed is Huntelaar helemaal niet
Volledig oneens, het is de enige echte goalgetter in de selectie en die hebben ze keihard nodig als ze eens een seizoen fatsoenlijk willen presteren.
pi_60824740
quote:
Hij legt er elk seizoen 25+ in het netje, wat lul je nou dat hij niet goed is? Hij is de productiefste spits sinds jaren, en je vindt hem niet zo goed?
Kijk maar uit met wat je dom vind......
pi_60824746
Die reacties hier...

Ook zonder Huntelaar doet Ajax mee voor de titel hoor...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:47:32 #293
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60824766
Kut Real Madrid .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:48:16 #294
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60824780
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Radegast het volgende:
Die reacties hier...

Ook zonder Huntelaar doet Ajax mee voor de titel hoor...
ja, dat zeiden een boel mensen vorig jaar ook toen Sneijder vertrok... Ze doen dan vast mee, maar ze redden het ook vast weer net niet. En daarbij is het ook een principe kwestie wat mij betreft, kleur bekennen
pi_60824836
quote:
Huntelaar niet goed Volgens mij spoor je zelf niet helemaal.
pi_60824845
Dat Real Madrid nog niet in het oranje gaat spelen
pi_60824869
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ja, dat zeiden een boel mensen vorig jaar ook toen Sneijder vertrok... Ze doen dan vast mee, maar ze redden het ook vast weer net niet. En daarbij is het ook een principe kwestie wat mij betreft, kleur bekennen
Toen Sneijder vertrok had Ajax geen opvolger in huis.

Dat hebben ze nu wel als Huntelaar gaat.
pi_60824873
Precies, vorig jaar misste wij die speler die scoort wanneer het niet meer ging en een wedstrijd kon openbreken, Sneijder dus. Dit jaar gaan we een degelijke spits missen die ELKE wedstrijd scoort.

En als Real Huntelaar wilt hebben, dan gaat Huntelaar daarheen, zo simpel is het.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:52:04 #299
166976 DuvelDuvel
pi_60824887
quote:
Zo goed is Huntelaar wel. Hij scoort er 30 in een seizoen.En Suarez heeft er vorig jaar ook 19 gemaakt dus die kunnen echt wel samen spelen. Daarnaast is Huntelaar een Nederland en de leider van Ajax. Hij is het gezicht van de ploeg en de meest favoriete speler van de supporters. Die is niet te koop dit jaar. Klaar. Ajax wil kampioen worden en niet alweer met een valse start beginnen. Wil je kampioen worden dan MOET Huntelaar blijven.
#FreeHat
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:52:35 #300
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60824902
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:47 schreef Houniet het volgende:
Kut Real Madrid .
Real is sowieso een kutclub, ongeacht wie ze kopen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')