Ik heb er staalbikkel hard voor moeten werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:43 schreef Ronhui het volgende:
verkapt ik-heb-geld-van-mijn-ouders-gekregen-topic!
Wat doe je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:53 schreef B.E.D het volgende:
Wheheh, TS moet elke dag zwoegen om zijn pallets op alfabet gesorteerd te krijgen, terwijl die dude geld krijgt terwijl ie met zijn luie ruit op een tuinstoel voor zijn huis bier zit te drinken!
I rest my casequote:
3= ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Laatst kreeg mijn loon, en nu ken ik zo'n werkloze dude met uitkering.![]()
Dus ik vroeg aan hem:
1= Ik(met geniale toekomst voor de boeg)
2=Hij(kanslozer dan de meeste kansspelen)
1"Hey! Heb je je geld al weer binnen?"
2"Hoezo??"![]()
1"Nou bij mij is het alweer afgeschreven!![]()
"
2"Ach rot op man ako4#%a234#!@#11212"
1"![]()
![]()
"
Klacht: Teringlijers die geld innen zonder te werken en er dan niet eens om kunnen lachen.
Kerel , jij zit op het vmbo, kan niet fatsoenlijk typen en bent nog te stom om een computer te kunnen installeren. Wat de fuck weet jij er nou van ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
dit geeft een duidelijk beeld hoe het er voor staat in nederland
meer als jou kennelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Kerel , jij zit op het vmbo, kan niet fatsoenlijk typen en bent nog te stom om een computer te kunnen installeren. Wat de fuck weet jij er nou van ?
ga pallets stapelenquote:
Ik ben Network Engineer. En goed op weg naar puhromosie voor Senior NE.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind dit niet zo'n leuk topic als ik dacht, om het toch een beetje levend te houden zo ik graag willen weten wat TS voor noeste arbeid verricht.
het gaat er niet om als je belangrijk werk doet, het gaat erom dat je er een mooi salaris op na houdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben Network Engineer. En goed op weg naar puhromosie voor Senior NE.
hihihihihih
Kutwerk maar afijn het zet wel zoden aan de dijk.
Geboortedatum: 22-07-1987quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
.
idddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Geboortedatum: 22-07-1987
Opleiding: ICT
ik ben 16 jaar en zit nog op school ik ga straks doorlerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef Sok41 het volgende:
Al die rumbonen met kutreacties hier zijn gewoon werklozen of hebben een kutbestaan.
Hartverwarmend..![]()
Haha jij hebt te klagen "beroep: Iets met computers".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Network Engineer
Dat is ook maar 1 stapje boven werkloze hoor
Als je nou nog meer van je waardeloze tijd in mijn history snuffelt kom je tot de ontdekking dat ik hiervoor op school zat en daarnaast taxi-chauffeur was!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:23 schreef agter het volgende:
TS heeft dat baantje nog maar net.
Bruiloft.
Kennelijk heeft iemand anders dat grapje vroeger tegen hem gemaakt.
Rekenwonder..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Technoviking het volgende:
14 keer "rumboon"zeggen in een topic getuigt van intelligentie, inderdaad.
Iemand uitlachen "omdat z'n ballen bijna zijn ingedaald" terwijl je zelf lichamelijk net de pubertijd ontgroeid bent;
Op je 22e geestelijk de pubertijd nog niet ontgroeid zijn;
TS: [ afbeelding ]
Whehe heb je ze even tuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Wat ook zo geniaal is:
Van die WW ploerten die dan opbellen met de vraag:
Hij: "Ja goedemiddag, ik wil weten of mijn salaris al is overgemaakt"
Ik: "U bedoelt of uw uitkering al is gestort?"
Hij: "Ja dat zeg ik toch"
Ik: "U ontvangt een ww uitkering omdat u WERKLOOS bent, wanneer u weer eens gaat werken krijgt u salaris"
Hij: "..............."
Ik: ""
Maar TS heeft bijna promotie!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
als de ict nou ook goed betaalde maar nee hoor 15 euro en dan heb je het ook alweer gehad
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo geen humor? Lees de schandpaalmethode voor langplegers.
Uitgangspunt van de schandpaalmethodiek is dat de vernedering in het openbaar dient plaats te vinden, daarom is gekozen voor het aanpassen van pinautomaten. Koppeling van bestanden, kunstmatige intelligentie en een spraakchip zal de pinautomaat transformeren in een schandpaal die zijn weerga niet kent.
Een reconstructie:
-Werkloze staat voor de pinautomaat en stopt zijn pasje in de machine
-Pinautomaat: "Zo pauper, dus jij wilt kijken of je uitkering binnen is?. We zullen eens kijken. Toets eerst je pincode maar eens in, kijken of je toevallig een andere uitkeringstrekker bent die de pech heeft het pasje van een andere pauper te jatten. Een loser ben je in ieder geval.
-Werkloze toetst pincode in.
-Pinautomaat: "Nou ok dit pasje is dus van jou. Nou eens kijken wat je saldo is. (..machine denkt na....) Pfffffffffffff, WRHAHAHAHA. Dit meen je niet?!?!? DIT is dus je saldo???/ Ik wist niet eens dat zulke lage bedragen BESTONDEN!!! PAUPERRRRRRRRR......Nou hoeveel moet je hebben, maat?? Hhihihi"
-Werkloze toetst 20 euro in
-Pinautomaat (met zeer luide stem): "SORRY, U KUNT DIT MIEZERIGE BEDRAG VAN 20 EURO NIET OPNEMEN. U HEEFT TE WEINIG SALDO TERWIJL UW UITKERING NET BINNEN IS. MENSEN, 20 EURO IS EEN TE GROOT BEDRAG VOOR DEZE PAUPER. Maak opnieuw uw keuze"
-Werkloze wil opnieuw bedrag kiezen.
-Pinautomaat: "Nee, nee. nee........laat maar, ik zal wel ff proberen hoeveel ik er uit kan krijgen.....Pfffff .....Aarrrggg... Uuuuuhhmpfffff......Krggggg"
-Na 5 minuten gezucht en gesteund uit de machine valt een munt van 20 eurocent in de dispenser.
-Pinautomaat: "That's right....20 eurocent. 20 CENT MENSEN!!! Meer kan ik er niet uit krijgen. Doe het daar maar even van! Pauper. En nu wegwezen!! Die frisgeknipte man achter u heeft vast meer op zijn rekening staan. LOSER!!!.......zoek een baan. Maar laat eerst je haar knippen...HIPPIE! En ga gelijk eens onder de douche, je STINKT naar Euroshopper-chips en rookworst...."
-Werkloze druipt af, mensen in de rij wijzen hem na en lachen.
-Pinautomaat lacht luidruchtig mee. "EN WAAG HET NIET TERUG TE KOMEN VOORDAT JE EEN BAAN HEBT!!!!! PAUPERRRRRRR. JA MENSEN, SOK41 IS EEN PAUPER!!!!!".
Hij zal wel werkeloos zijn...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
heb je dit helemaal zitte te verzinne
waar zal sok41 straks naar promotenquote:
Corrupt dekt de lading beter.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Corrupt dekt de lading beter.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
waar zal sok41 straks naar promoten
head of the ...joke-department
Zeg, weet je baas wel dat jij hier hele dagen rondhangt in zijn tijd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
hihihihihih
Ik denk dat ie nu naar de pinautomaat is, kijken of zijn uitkering al gestort is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
ik heb sok41 al een tijdje niet meer gezien ik ben benieuwd wat sok41 per maand verdient
hoezo zet het geen zoden aan de dijk ik snap best dat het hard werken is op de bouwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
hihihihihih
Hard werken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
hoezo zet het geen zoden aan de dijk ik snap best dat het hard werken is op de bouw
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:57 schreef agter het volgende:
[..]
Hard werken?
Hij hangt de halve dag hier op Fok! rond.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
hihihihihih
Ik weet er alles van, zit zelf in de WW belgroep bij het UWVquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:09 schreef Krullenkut het volgende:
Mensen die willen weten of hun uitkering al is overgemaakt en dan vragen of hun 'loon' of 'salaris' al is over gemaakt![]()
![]()
rondkomen van 1200 euro in de maantquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, zit zelf in de WW belgroep bij het UWV
Met 1200 EUR zou je best rond moeten komen in een maand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
rondkomen van 1200 euro in de maant maand
ik mag hopen dat ik later niet van zo'n fooi hoef rond te komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met 1200 EUR zou je best rond moeten komen in een maand.
Tenzij je een absurde zuiper of shophoer bent, dan is 1200 EUR te weinig.
Ik vang 1480 EUR netto, voor 32 uur in week werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ik later niet van zo'n fooi hoef rond te komen
jij doet er teminste wat voor dat is teminste positiefquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vang 1480 EUR netto, voor 32 uur in week werken.
En ik vind het wel best, kan er prima van rondkomen.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
als je ziet hoe sommige mensen aan hun geld kome............................
uitkering bijstand jatten...quote:
Is dat bruto of netto?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
rondkomen van 1200 euro in de maant
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
uitkering bijstand jatten...
als iemand in de uitkering zit omdat hij niet kan werken ok maar anders.................................................
dat zijn nou buitenlandersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Twee jaar geleden hebben wij (4 collega's) een ongeluk gehad met de bedrijfsauto.
We werden aangereden door een gekke Griek met Duits paspoort.
Enfin, beetje hoofdpijn, meer hadden we niet.
Behalve onze Turkse collega, die had opeens zoveel pijn in zijn nek.
Sindsdien loopt ie al in de ziektewet, werkt nu 3 uurtjes in de week.![]()
Nou ben ik geen dokter om te zien of hij wel echt pijn heeft.
Maar als je in je vrijetijd ook kan voetballen...dan kan je ook gewoon werken.
Ik heb ook totaal geen sympathie voor die gast.
Bij ons is afgelopen jaar het CWI gebouw 2x zo groot geworden....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
dat zijn nou buitenlanders![]()
ook groot probleem in nederland
Dus... jij werkt bij UWV?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Wat ook zo geniaal is:
Van die WW ploerten die dan opbellen met de vraag:
Hij: "Ja goedemiddag, ik wil weten of mijn salaris al is overgemaakt"
Ik: "U bedoelt of uw uitkering al is gestort?"
Hij: "Ja dat zeg ik toch"
Ik: "U ontvangt een ww uitkering omdat u WERKLOOS bent, wanneer u weer eens gaat werken krijgt u salaris"
Hij: "..............."
Ik: ""
Nou je postrechten nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
die klonk zit telkens mijn topice's te verwijderen
Post-opkrik-topicquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:57 schreef sinadO het volgende:
Wat is dit trouwens een absurd megafalend humorloos topic. Ik heb niet één keer zelfs maar moeten gniffelen.
Doe je best!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:57 schreef sinadO het volgende:
Wat is dit trouwens een absurd megafalend humorloos topic. Ik heb niet één keer zelfs maar moeten gniffelen.
In dit topic is je dat allang vergeven...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:13 schreef afcajos het volgende:
*weet even geen zinvolle bijdrage aan dit topic te leveren, sorry jongens.
Hoezo geen humor? Lees de schandpaalmethode voor langplegers.
Uitgangspunt van de schandpaalmethodiek is dat de vernedering in het openbaar dient plaats te vinden, daarom is gekozen voor het aanpassen van pinautomaten. Koppeling van bestanden, kunstmatige intelligentie en een spraakchip zal de pinautomaat transformeren in een schandpaal die zijn weerga niet kent.
Een reconstructie:
-Werkloze staat voor de pinautomaat en stopt zijn pasje in de machine
-Pinautomaat: "Zo pauper, dus jij wilt kijken of je uitkering binnen is?. We zullen eens kijken. Toets eerst je pincode maar eens in, kijken of je toevallig een andere uitkeringstrekker bent die de pech heeft het pasje van een andere pauper te jatten. Een loser ben je in ieder geval.
-Werkloze toetst pincode in.
-Pinautomaat: "Nou ok dit pasje is dus van jou. Nou eens kijken wat je saldo is. (..machine denkt na....) Pfffffffffffff, WRHAHAHAHA. Dit meen je niet?!?!? DIT is dus je saldo???/ Ik wist niet eens dat zulke lage bedragen BESTONDEN!!! PAUPERRRRRRRRR......Nou hoeveel moet je hebben, maat?? Hhihihi"
-Werkloze toetst 20 euro in
-Pinautomaat (met zeer luide stem): "SORRY, U KUNT DIT MIEZERIGE BEDRAG VAN 20 EURO NIET OPNEMEN. U HEEFT TE WEINIG SALDO TERWIJL UW UITKERING NET BINNEN IS. MENSEN, 20 EURO IS EEN TE GROOT BEDRAG VOOR DEZE PAUPER. Maak opnieuw uw keuze"
-Werkloze wil opnieuw bedrag kiezen.
-Pinautomaat: "Nee, nee. nee........laat maar, ik zal wel ff proberen hoeveel ik er uit kan krijgen.....Pfffff .....Aarrrggg... Uuuuuhhmpfffff......Krggggg"
-Na 5 minuten gezucht en gesteund uit de machine valt een munt van 20 eurocent in de dispenser.
-Pinautomaat: "That's right....20 eurocent. 20 CENT MENSEN!!! Meer kan ik er niet uit krijgen. Doe het daar maar even van! Pauper. En nu wegwezen!! Die frisgeknipte man achter u heeft vast meer op zijn rekening staan. LOSER!!!.......zoek een baan. Maar laat eerst je haar knippen...HIPPIE! En ga gelijk eens onder de douche, je STINKT naar Euroshopper-chips en rookworst...."
-Werkloze druipt af, mensen in de rij wijzen hem na en lachen.
-Pinautomaat lacht luidruchtig mee. "EN WAAG HET NIET TERUG TE KOMEN VOORDAT JE EEN BAAN HEBT!!!!! PAUPERRRRRRR. JA MENSEN, SOK41 IS EEN PAUPER!!!!!".
Wie is laatst?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Laatst kreeg mijn loon
Ik denk het niet, kans dat hij door de automaat wordt uitgelachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nu naar de pinautomaat is, kijken of zijn uitkering al gestort is.
Als bijbaan voor een student verdient het prima. Als ik daar 40 uur fulltime zou moeten werken zou ik zelfmoord plegen. Kansloze lui die je aan de telefoon krijgt, niet normaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dus... jij werkt bij UWV?
Wat vind je ervan daar?
Eenschquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kansloze lui die je aan de telefoon krijgt, niet normaal.
Het is niet handig om fouten te maken in een post waarin je commentaar hebt op de spelling van een ander.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:05 schreef phpmystyle het volgende:hij vind het kut werk zijn spelling is ook niet zijn beste kant geeft commentaar op anderen Network Engineer alsof dat goed betaald ![]()
je kan het toch prima lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:05 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Het is niet handig om fouten te maken in een post waarin je commentaar hebt op de spelling van een ander.
mag hopen van niet, dan is het namelijk nog hoger dan het minimumloon.quote:
Godzijdank mag ik die direct doorverbinden naar de belgroep AGquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Eensch![]()
Jij heb echter het ergste niet gezien/gehoord.. Wajongers![]()
Wat een achterlijke figuren ziten daar tussen![]()
![]()
![]()
Hij is opgepakt door een wout, toen hij een medewerker van de Sociale Dienst voor de zoveelste keer met een nagelschaar bedreigde. Zijn uitkering was namelijk niet op tijd gestort. Nu heeft ie gratis onderdak, en eten, voor 2 nachtjes.quote:
als kanslozequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Laatst kreeg mijn loon, en nu ken ik zo'n werkloze dude met uitkering.![]()
Dus ik vroeg aan hem:
2=Hij(kanslozer dan de meeste kansspelen)
1"Hey! Heb je je geld al weer binnen?"
2"Hoezo??"![]()
1"Nou bij mij is het alweer afgeschreven!![]()
"
2"Ach rot op man ako4#%a234#!@#11212"
1"![]()
![]()
"
Klacht: Teringlijers die geld innen zonder te werken en er dan niet eens om kunnen lachen.
TS is een paupert.quote:
... waarom denk je dat die in de Wajong zitten dan gast....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Eensch![]()
Jij heb echter het ergste niet gezien/gehoord.. Wajongers![]()
Wat een achterlijke figuren ziten daar tussen![]()
![]()
![]()
En toch leef ik nog. Kan ik er toch beter tegen dan jij, collega.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als bijbaan voor een student verdient het prima. Als ik daar 40 uur fulltime zou moeten werken zou ik zelfmoord plegen. Kansloze lui die je aan de telefoon krijgt, niet normaal.
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
En toch leef ik nog. Kan ik er toch beter tegen dan jij, collega.
Waarom vraag je me nou tig keer om hier weer te posten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik vind ict geen geniale toekomst hoor over tijdje wordt dat werk allemaal overgenomen
[..]JA MENSEN, SOK41 IS EEN PAUPER!!!!![..]
Door wie? Mensen die geen Nederlands spreken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik vind ict geen geniale toekomst hoor over tijdje wordt dat werk allemaal overgenomen
Geen dank.quote:
schoonheids foutjes noem ik datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Door wie? Mensen die geen Nederlands spreken?
[..]
Geen dank.
Ja, da's lekker. Bel je de helpdesk, krijg je zo'n zandbakker aan de lijn: "Ola? Com esta? No wanna wanga? Mesa no like the Naboo. They thienke they so smartie."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
schoonheids foutjes noem ik dat
wat kon je niet helemaal goed lezen dan..?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, da's lekker. Bel je de helpdesk, krijg je zo'n zandbakker aan de lijn: "Ola? Com esta? No wanna wanga? Mesa no like the Naboo. They thienke they so smartie."
We praten langs elkaar door denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
wat kon je niet helemaal goed lezen dan..?
Geen dankquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef Sok41 het volgende:
* Sok41 geeft vogeltjesdans een schouderklopje en pakt tevens een bakje popcorn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |