als kanslozequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
1= Ik(met geniale toekomst voor de boeg)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Laatst kreeg mijn loon, en nu ken ik zo'n werkloze dude met uitkering.![]()
Dus ik vroeg aan hem:
1= Ik(met geniale toekomst voor de boeg)
2=Hij(kanslozer dan de meeste kansspelen)
1"Hey! Heb je je geld al weer binnen?"
2"Hoezo??"![]()
1"Nou bij mij is het alweer afgeschreven!![]()
"
2"Ach rot op man ako4#%a234#!@#11212"
1"![]()
![]()
"
Klacht: Teringlijers die geld innen zonder te werken en er dan niet eens om kunnen lachen.
TS is een paupert.quote:
... waarom denk je dat die in de Wajong zitten dan gast....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Eensch![]()
Jij heb echter het ergste niet gezien/gehoord.. Wajongers![]()
Wat een achterlijke figuren ziten daar tussen![]()
![]()
![]()
En toch leef ik nog. Kan ik er toch beter tegen dan jij, collega.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als bijbaan voor een student verdient het prima. Als ik daar 40 uur fulltime zou moeten werken zou ik zelfmoord plegen. Kansloze lui die je aan de telefoon krijgt, niet normaal.
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
En toch leef ik nog. Kan ik er toch beter tegen dan jij, collega.
Waarom vraag je me nou tig keer om hier weer te posten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik vind ict geen geniale toekomst hoor over tijdje wordt dat werk allemaal overgenomen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]JA MENSEN, SOK41 IS EEN PAUPER!!!!![..]
Door wie? Mensen die geen Nederlands spreken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik vind ict geen geniale toekomst hoor over tijdje wordt dat werk allemaal overgenomen
Geen dank.quote:
schoonheids foutjes noem ik datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Door wie? Mensen die geen Nederlands spreken?
[..]
Geen dank.
Ja, da's lekker. Bel je de helpdesk, krijg je zo'n zandbakker aan de lijn: "Ola? Com esta? No wanna wanga? Mesa no like the Naboo. They thienke they so smartie."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
schoonheids foutjes noem ik dat
wat kon je niet helemaal goed lezen dan..?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, da's lekker. Bel je de helpdesk, krijg je zo'n zandbakker aan de lijn: "Ola? Com esta? No wanna wanga? Mesa no like the Naboo. They thienke they so smartie."
We praten langs elkaar door denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
wat kon je niet helemaal goed lezen dan..?
Geen dankquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef Sok41 het volgende:
* Sok41 geeft vogeltjesdans een schouderklopje en pakt tevens een bakje popcorn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |