Ik heb er staalbikkel hard voor moeten werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:43 schreef Ronhui het volgende:
verkapt ik-heb-geld-van-mijn-ouders-gekregen-topic!
Wat doe je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:53 schreef B.E.D het volgende:
Wheheh, TS moet elke dag zwoegen om zijn pallets op alfabet gesorteerd te krijgen, terwijl die dude geld krijgt terwijl ie met zijn luie ruit op een tuinstoel voor zijn huis bier zit te drinken!
I rest my casequote:
3= ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Laatst kreeg mijn loon, en nu ken ik zo'n werkloze dude met uitkering.![]()
Dus ik vroeg aan hem:
1= Ik(met geniale toekomst voor de boeg)
2=Hij(kanslozer dan de meeste kansspelen)
1"Hey! Heb je je geld al weer binnen?"
2"Hoezo??"![]()
1"Nou bij mij is het alweer afgeschreven!![]()
"
2"Ach rot op man ako4#%a234#!@#11212"
1"![]()
![]()
"
Klacht: Teringlijers die geld innen zonder te werken en er dan niet eens om kunnen lachen.
Kerel , jij zit op het vmbo, kan niet fatsoenlijk typen en bent nog te stom om een computer te kunnen installeren. Wat de fuck weet jij er nou van ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
dit geeft een duidelijk beeld hoe het er voor staat in nederland
meer als jou kennelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Kerel , jij zit op het vmbo, kan niet fatsoenlijk typen en bent nog te stom om een computer te kunnen installeren. Wat de fuck weet jij er nou van ?
ga pallets stapelenquote:
Ik ben Network Engineer. En goed op weg naar puhromosie voor Senior NE.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind dit niet zo'n leuk topic als ik dacht, om het toch een beetje levend te houden zo ik graag willen weten wat TS voor noeste arbeid verricht.
het gaat er niet om als je belangrijk werk doet, het gaat erom dat je er een mooi salaris op na houdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben Network Engineer. En goed op weg naar puhromosie voor Senior NE.
hihihihihih
Kutwerk maar afijn het zet wel zoden aan de dijk.
Geboortedatum: 22-07-1987quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
1= Ik(met geniale toekomst voor de boeg)
.
idddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Geboortedatum: 22-07-1987
Opleiding: ICT
ik ben 16 jaar en zit nog op school ik ga straks doorlerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef Sok41 het volgende:
Al die rumbonen met kutreacties hier zijn gewoon werklozen of hebben een kutbestaan.
Hartverwarmend..![]()
Haha jij hebt te klagen "beroep: Iets met computers".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Network Engineer
Dat is ook maar 1 stapje boven werkloze hoor
Als je nou nog meer van je waardeloze tijd in mijn history snuffelt kom je tot de ontdekking dat ik hiervoor op school zat en daarnaast taxi-chauffeur was!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:23 schreef agter het volgende:
TS heeft dat baantje nog maar net.
Bruiloft.
Kennelijk heeft iemand anders dat grapje vroeger tegen hem gemaakt.
Rekenwonder..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Technoviking het volgende:
14 keer "rumboon"zeggen in een topic getuigt van intelligentie, inderdaad.
Iemand uitlachen "omdat z'n ballen bijna zijn ingedaald" terwijl je zelf lichamelijk net de pubertijd ontgroeid bent;
Op je 22e geestelijk de pubertijd nog niet ontgroeid zijn;
TS: [ afbeelding ]
Whehe heb je ze even tuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Wat ook zo geniaal is:
Van die WW ploerten die dan opbellen met de vraag:
Hij: "Ja goedemiddag, ik wil weten of mijn salaris al is overgemaakt"
Ik: "U bedoelt of uw uitkering al is gestort?"
Hij: "Ja dat zeg ik toch"
Ik: "U ontvangt een ww uitkering omdat u WERKLOOS bent, wanneer u weer eens gaat werken krijgt u salaris"
Hij: "..............."
Ik: ""
Maar TS heeft bijna promotie!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
als de ict nou ook goed betaalde maar nee hoor 15 euro en dan heb je het ook alweer gehad
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo geen humor? Lees de schandpaalmethode voor langplegers.
Uitgangspunt van de schandpaalmethodiek is dat de vernedering in het openbaar dient plaats te vinden, daarom is gekozen voor het aanpassen van pinautomaten. Koppeling van bestanden, kunstmatige intelligentie en een spraakchip zal de pinautomaat transformeren in een schandpaal die zijn weerga niet kent.
Een reconstructie:
-Werkloze staat voor de pinautomaat en stopt zijn pasje in de machine
-Pinautomaat: "Zo pauper, dus jij wilt kijken of je uitkering binnen is?. We zullen eens kijken. Toets eerst je pincode maar eens in, kijken of je toevallig een andere uitkeringstrekker bent die de pech heeft het pasje van een andere pauper te jatten. Een loser ben je in ieder geval.
-Werkloze toetst pincode in.
-Pinautomaat: "Nou ok dit pasje is dus van jou. Nou eens kijken wat je saldo is. (..machine denkt na....) Pfffffffffffff, WRHAHAHAHA. Dit meen je niet?!?!? DIT is dus je saldo???/ Ik wist niet eens dat zulke lage bedragen BESTONDEN!!! PAUPERRRRRRRRR......Nou hoeveel moet je hebben, maat?? Hhihihi"
-Werkloze toetst 20 euro in
-Pinautomaat (met zeer luide stem): "SORRY, U KUNT DIT MIEZERIGE BEDRAG VAN 20 EURO NIET OPNEMEN. U HEEFT TE WEINIG SALDO TERWIJL UW UITKERING NET BINNEN IS. MENSEN, 20 EURO IS EEN TE GROOT BEDRAG VOOR DEZE PAUPER. Maak opnieuw uw keuze"
-Werkloze wil opnieuw bedrag kiezen.
-Pinautomaat: "Nee, nee. nee........laat maar, ik zal wel ff proberen hoeveel ik er uit kan krijgen.....Pfffff .....Aarrrggg... Uuuuuhhmpfffff......Krggggg"
-Na 5 minuten gezucht en gesteund uit de machine valt een munt van 20 eurocent in de dispenser.
-Pinautomaat: "That's right....20 eurocent. 20 CENT MENSEN!!! Meer kan ik er niet uit krijgen. Doe het daar maar even van! Pauper. En nu wegwezen!! Die frisgeknipte man achter u heeft vast meer op zijn rekening staan. LOSER!!!.......zoek een baan. Maar laat eerst je haar knippen...HIPPIE! En ga gelijk eens onder de douche, je STINKT naar Euroshopper-chips en rookworst...."
-Werkloze druipt af, mensen in de rij wijzen hem na en lachen.
-Pinautomaat lacht luidruchtig mee. "EN WAAG HET NIET TERUG TE KOMEN VOORDAT JE EEN BAAN HEBT!!!!! PAUPERRRRRRR. JA MENSEN, SOK41 IS EEN PAUPER!!!!!".
Hij zal wel werkeloos zijn...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
heb je dit helemaal zitte te verzinne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |