Oh ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, hij is best leuk opgedroogden hij komt gewoon zo heerlijk symphatiek over
Ow en jonge "bekende" onaantrekkelijke nederlander
[ afbeelding ]
De heer Rick BrandstederGod wat heb ik een hekel aan die gozer
![]()
Als ik hem voor mijn auto krijg drukt mijn voet wss spontaan het gas inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik dacht bijna van zijn pa af te zijn, krijgen we een jonger exemplaar dat ook nog 40 jaar mee wil![]()
.
En Jan Smit is misschien niet zo knap, maar wel heel sympathiek.
Ha, dat zijn tips! Fijn. Handig! Als ik tevreden ben laat ik het je weten!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gut! Heb ik ook al verteld dat we daarnaartoe zijn geweest?.
Nou, het voorgerecht was geniaal (vlees-, vis- en vegahapjes), maar het hoofdgerecht viel tegen. Ik weet niet meer wat er met haar eten was, maar mijn struisvogelbiefstuk was erg taai. Desondanks is het wel een erg gezellig restaurant en misschien - hopelijk, vermoedelijk? - was die taaie biefstuk maar een incident.
Een andere, goedkopere tip (waar ik nog geen negatieve ervaringen mee heb): D'Ouwe Brandweer aan het Zuiderdiep (vlak tegenover de Pathé-bioscoop).
Zelf vind ik ook De Eerste Kamer erg geslaagd, maar dat is wel aanschuiven en wegwezen (heel studentikoos dus, daar is de prijs dan ook naar) en je kunt er alleen een hoofdgerecht krijgen: gebakken aardappelen, salade en vlees of iets vegetarisch. Ik heb nog nooit zulke lekkere gebakken aardappelen gegeten als daar.
Dat wat je hierboven zei, over dat jouw kind vast een geboren bourgondiertje wordt dat altijd minimaal een hapje proeft, dat dacht ik dus ook. Nadat mijn zorgvuldig zelf bereidde maaltijdjes waar ik op stond te zwoegen bij het aanschouwen ervan al door de kamer vlogen, en dat gedurende 3 weken, ben ik maar overgestapt op potjes (wel uit de natuurwinkelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef minilot het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de moeders hier, hoe staan jullie kindertjes tegenover eten?
Ik heb uit "De Larf" van Midas Dekkers geleerd dat het tamelijk sadistisch is om jonge kinderen spruitjes en een boel andere dingen te leren eten, aangezien de spijsvertering van het gemiddelde kleintje daar nog helemaal niet aan toe is.. Dat wist ik helemaal niet, en het verklaart heel wat eettafel-drama!
Zijn jullie ook een beetje bewust bezig met wat er nou wél en niet geschikt is voor zo'n miniatuurmensje, of is het sowieso eten wat de pot schaft? En hebben beschouwen jullie de omgang met eten tot een conreet onderdeel van de opvoeding? Ik en mijn lief, reusachtig vooruitlopend op de zaken, alvast wel.
Volgens mij scheelt het een hoop gedoe als je kind geen moeilijke eter is, maar vergt het wél wat ouderlijke deskundigheid om dat voor mekaar te krijgen.
Vandaar dat je niks merkte bij die SOAFransoos, je dacht wrs zelfs "Hmmm! "quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind ze eiks zelf ook wel lekker, maar ik hou sws van alles wat krokant is. Echt, ze kunnen me de meest vieze dingen voorzetten: als het een korstje heeft dan eet ik het.
Whahahaaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vandaar dat je niks merkte bij die SOAFransoos, je dacht wrs zelfs "Hmmm! "
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Viespeuk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tegenwicht uit de praktijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat wat je hierboven zei, over dat jouw kind vast een geboren bourgondiertje wordt dat altijd minimaal een hapje proeft, dat dacht ik dus ook. Nadat mijn zorgvuldig zelf bereidde maaltijdjes waar ik op stond te zwoegen bij het aanschouwen ervan al door de kamer vlogen, en dat gedurende 3 weken, ben ik maar overgestapt op potjes (wel uit de natuurwinkel).
Wat jij zegt is heel leuk en waar, maar voor kinderen vanaf een jaar of 5 denk ik. Rond de anderhalf á 2 jaar interesseert het ze geen lor wat voor genen ze hebben, hoe lang je in de keuken hebt gestaan, wat een mooie kleurtjes er op hun bordje liggen of wat voor leuk beestje ervan hebt geboetseerd.
Typohunterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef -marz- het volgende:
Zei je nou synchroom?
Ik zoek ook nog een nieuwe serie voor als Sex and the city en ER op zijn. Weeds ken ik niet. Ik dacht aan Six feet under maar ik weet niet of het leuk is.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Six feet under is top!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef -marz- het volgende:
Zei je nou synchroom?
Ik zoek ook nog een nieuwe serie voor als Sex and the city en ER op zijn. Weeds ken ik niet. Ik dacht aan Six feet under maar ik weet niet of het leuk is.
Nou het was grappig het ging over de korstjes van mijn SOAfransoos enne ... !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt te erg.
M'n meneer vroeg waarom ik zat te grinniken en ik heb maar iets gemompeld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |