Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef -marz- het volgende:
[..]
Overdrijf je nou niet een klein beetje?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, we nemen het mee naar achteren. Wij danken u voor uw bezoek. Uw mening is belangrijk voor ons.
Nee, maar ik ben psycholoog en ik gebruik de DSM om mensen stoornissen aan te praten om mijn eigen baantje in stand te houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:12 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nee.
Ben je weleens bij een diëtist geweest? Dit zijn mensen met een HBO-opleiding die de BMI misbruiken om hun cliënten over- cq ondergewicht aan te praten en daarmee hun eigen baantjes in stand houden.
Zonder BMI zou er 75% minder overgewicht zijn in Nederland. Niet omdat mensen dan automatisch zouden afvallen, maar omdat ze in feite gewoon niet te zwaar zijn, ook al zegt de BMI van wel.
Nee, Cabau van Kasbergen (quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef -marz- het volgende:
Yolanthe Kabau van Kasbergen bedoel je toch zeker?
Ik voel me heul niet aangesproken, want ben misschien wel oud maar nog steeds goddelijk én onder de 60!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef SHE het volgende:
Oh en for the record, zelfs het getal op je weegschaal is nagenoeg betekenisloos.
Dus de enige die hier toch iets te anal over doet ben jij.
Ik heb hier nog niemand kunnen betrappen op het verheerlijken van BMI.
Er zijn wel wat mensen, die de cijfers op hun weegschaal als orgastisch ervaren ( ik noem geen namen ), maar die hebben dat recht ook, want ze zijn oud. En als je oud bent, zijn cijfers ineens je grootste vijand.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
maar nog steeds goddelijk
Mr. Flirt kan veel te lekker kokenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu weet ik ZEKER dat jouw Mr Flirt en mijn Mr Greys niet dezelfde persoon zijn.
Die van mij kan niet eens een appel schillen
Die van mij kookt niet, want ik kook veel te goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef omearos het volgende:
Pff, wat gaan jullie hard. 1 dagje niet online en weer anderhalf topic vol. Zo maar eens bijlezen, maar wou al wel vast op greys reageren![]()
[..]
Mr. Flirt kan veel te lekker kokendat is niet handig in de vakantie, zo kom ik alleen maar aan
Nog een paar weken, dan begint het sporten weer.
Ja, maar niet op Yolanthequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:20 schreef -marz- het volgende:
Jeetje je weet er wel alles van Vik, ben je soms verliefd??
yep. Kijk maar in fobo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
@ SHE: Ben jij dat zelf op je avatar? Ik moet altijd aan Yolanthe van Kasbergen denken.
Ik zeg altijd Yolanthe Kabouter omdat het wél in de buurt komt en ik haar echte naam maar niet kan onthouden.quote:
Mensen met een BMI boven de 27 nemen ook teveel lebensraum in. Daarom is besloten deze mensen af te zonderen van hen die wel een menselijk gedeelte aan ruimte innemen op internet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Uit de OP:
"Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt."
Dus onder de 25 ben je hier sowieso welkom, en boven de 27 moet je maar opzouten naar het dikkerdjestopic. Daar tussenin mag je zelf kijken, m.a.w. kijk eens in de spiegel en beslis zelf waar je je het meeste thuisvoelt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Mensen met een BMI boven de 27 nemen ook teveel lebensraum in. Daarom is besloten deze mensen af te zonderen van hen die wel een menselijk gedeelte aan ruimte innemen op internet.
Er is maar zoveel plek te verdelen!
Het is gebleken dat het afscheiden van de dikkerds ervoor zorgde dat Fok! aanzienlijk minder traag was en posten veel gemakkelijker ging.
Hoe smaken toch kunnen verschillen!quote:
Je bent té makkelijk Co!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik voel me heul niet aangesproken, want ben misschien wel oud maar nog steeds goddelijk én onder de 60!!
![]()
![]()
59,8 BMI 21
![]()
![]()
Nou laat ik het zo zeggen, hij is best leuk opgedroogdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe smaken toch kunnen verschillen!
Ik kan me zo gauw geen jonge bekende Nederlander voorstellen die ik onaantrekkelijker vind dan Jan Smit. Het is een soort perfecte dwarsdoorsnede van alle boerensuflullen waarmee ik in mijn dorp op de middelbare school zat. Als ik zijn hoofd zie ruik ik een traktor, ik kan het niet helpen!
Ieder z'n ding.![]()
Gut, ik heb honger! Hónger! Waar blijft mijn tafelgenoot toch? Ik zou welhaast naar een tussendoortje grijpen als ik niet beter wist.
Lekker restaurant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:05 schreef minilot het volgende:
Viking, toen jij ooit eens een vrouw meenam naar Land van Kokanje in Groningen, was dat wat?
Ik moet onverwacht een dag of drie in Groningen doorbrengen, en behalve het Stripmuseum weet ik er geen bliksem. En ik moet toch eten!
Gut! Heb ik ook al verteld dat we daarnaartoe zijn geweest?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:05 schreef minilot het volgende:
Viking, toen jij ooit eens een vrouw meenam naar Land van Kokanje in Groningen, was dat wat?
Ik moet onverwacht een dag of drie in Groningen doorbrengen, en behalve het Stripmuseum weet ik er geen bliksem. En ik moet toch eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |