abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60770401
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef -marz- het volgende:

[..]

Overdrijf je nou niet een klein beetje?
Nee.

Ben je weleens bij een diëtist geweest? Dit zijn mensen met een HBO-opleiding die de BMI misbruiken om hun cliënten over- cq ondergewicht aan te praten en daarmee hun eigen baantjes in stand houden.

Zonder BMI zou er 75% minder overgewicht zijn in Nederland. Niet omdat mensen dan automatisch zouden afvallen, maar omdat ze in feite gewoon niet te zwaar zijn, ook al zegt de BMI van wel.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:14:13 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60770438
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Ok, we nemen het mee naar achteren. Wij danken u voor uw bezoek. Uw mening is belangrijk voor ons.
. Jij bent echt te grappig soms.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:16:32 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60770515
@ SHE: Ben jij dat zelf op je avatar? Ik moet altijd aan Yolanthe van Kasbergen denken .
Niet meer actief op Fok!
pi_60770532
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:12 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Nee.

Ben je weleens bij een diëtist geweest? Dit zijn mensen met een HBO-opleiding die de BMI misbruiken om hun cliënten over- cq ondergewicht aan te praten en daarmee hun eigen baantjes in stand houden.

Zonder BMI zou er 75% minder overgewicht zijn in Nederland. Niet omdat mensen dan automatisch zouden afvallen, maar omdat ze in feite gewoon niet te zwaar zijn, ook al zegt de BMI van wel.
Nee, maar ik ben psycholoog en ik gebruik de DSM om mensen stoornissen aan te praten om mijn eigen baantje in stand te houden.

Oftewel, zo werkt de wereld en zonder BMI zou de dietist je nog steeds een onder- dan wel overgewicht aanpraten als hij daar zin in had. Alle hippe termen worden in de media en commercie misbruikt. Als jij toch weet hoe het werkelijk zit, dan is het toch prima verder? Ik snap niet waar je je druk om maakt. Wij redden het hier wel hoor, ondanks dat we allen een BMI hebben.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60770548
Yolanthe Kabau van Kasbergen bedoel je toch zeker?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:19:26 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60770612
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef -marz- het volgende:
Yolanthe Kabau van Kasbergen bedoel je toch zeker?
Nee, Cabau van Kasbergen ( ), maar het is zo veel werk om die naam voluit te typen en jullie weten toch wel wie ik bedoel .
Niet meer actief op Fok!
pi_60770647
Jeetje je weet er wel alles van Vik, ben je soms verliefd??
pi_60770731
Over een jaar ofzo wss Yolanthe Smit - Cabau van Kasbergen
pi_60770809
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef SHE het volgende:
Oh en for the record, zelfs het getal op je weegschaal is nagenoeg betekenisloos.
Dus de enige die hier toch iets te anal over doet ben jij.
Ik heb hier nog niemand kunnen betrappen op het verheerlijken van BMI.

Er zijn wel wat mensen, die de cijfers op hun weegschaal als orgastisch ervaren ( ik noem geen namen ), maar die hebben dat recht ook, want ze zijn oud. En als je oud bent, zijn cijfers ineens je grootste vijand.

Ik voel me heul niet aangesproken, want ben misschien wel oud maar nog steeds goddelijk én onder de 60!!
59,8 BMI 21
pi_60770909
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
maar nog steeds goddelijk

Ik ga maar eens even mijn body mass herindelen @fitness.
pi_60771006
Je zei BMI
pi_60771153
Pff, wat gaan jullie hard. 1 dagje niet online en weer anderhalf topic vol. Zo maar eens bijlezen, maar wou al wel vast op greys reageren
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, nu weet ik ZEKER dat jouw Mr Flirt en mijn Mr Greys niet dezelfde persoon zijn.
Die van mij kan niet eens een appel schillen
Mr. Flirt kan veel te lekker koken dat is niet handig in de vakantie, zo kom ik alleen maar aan Nog een paar weken, dan begint het sporten weer.
pi_60771436
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef omearos het volgende:
Pff, wat gaan jullie hard. 1 dagje niet online en weer anderhalf topic vol. Zo maar eens bijlezen, maar wou al wel vast op greys reageren
[..]

Mr. Flirt kan veel te lekker koken dat is niet handig in de vakantie, zo kom ik alleen maar aan Nog een paar weken, dan begint het sporten weer.
Die van mij kookt niet, want ik kook veel te goed.

Erover gesproken, mijn lief is nog niet thuis, neemt zijn telefoon niet op, en nu is mijn risotto naar de maan!
Nu ja, dan eten we morgen risottokroketjes!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:49:35 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60771474
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:20 schreef -marz- het volgende:
Jeetje je weet er wel alles van Vik, ben je soms verliefd??
Ja, maar niet op Yolanthe .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:53:51 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60771580
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
@ SHE: Ben jij dat zelf op je avatar? Ik moet altijd aan Yolanthe van Kasbergen denken .
yep. Kijk maar in fobo.
Ik word heel vaak vergeleken met Yolante, maar ik vind mezelf toch echt ietsie knapper.
Ik heb geen tandvlees bloot als ik lach en ik heb vollere lippen.
We hebben wel een beetje hetzelfde haar, teint en vorm ogen.
Zij heeft een vierkanter gezicht.
pi_60771616
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar niet op Yolanthe .
Ik zeg altijd Yolanthe Kabouter omdat het wél in de buurt komt en ik haar echte naam maar niet kan onthouden.
Ik vind haar er hartstikke fraai uitzien, maar dat ze het doet met Jan Smit vind ik wel zó onsmakelijk dat ze toch wat weerstand bij me oproept..
pi_60771644
Jan is cute
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:59:13 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60771741
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Uit de OP:

"Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt."

Dus onder de 25 ben je hier sowieso welkom, en boven de 27 moet je maar opzouten naar het dikkerdjestopic. Daar tussenin mag je zelf kijken, m.a.w. kijk eens in de spiegel en beslis zelf waar je je het meeste thuisvoelt.
Mensen met een BMI boven de 27 nemen ook teveel lebensraum in. Daarom is besloten deze mensen af te zonderen van hen die wel een menselijk gedeelte aan ruimte innemen op internet.
Er is maar zoveel plek te verdelen!
Het is gebleken dat het afscheiden van de dikkerds ervoor zorgde dat Fok! aanzienlijk minder traag was en posten veel gemakkelijker ging.
pi_60771761
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Mensen met een BMI boven de 27 nemen ook teveel lebensraum in. Daarom is besloten deze mensen af te zonderen van hen die wel een menselijk gedeelte aan ruimte innemen op internet.
Er is maar zoveel plek te verdelen!
Het is gebleken dat het afscheiden van de dikkerds ervoor zorgde dat Fok! aanzienlijk minder traag was en posten veel gemakkelijker ging.
SHE je bent echt te grappig
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60771769
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jan is cute
Hoe smaken toch kunnen verschillen!
Ik kan me zo gauw geen jonge bekende Nederlander voorstellen die ik onaantrekkelijker vind dan Jan Smit. Het is een soort perfecte dwarsdoorsnede van alle boerensuflullen waarmee ik in mijn dorp op de middelbare school zat. Als ik zijn hoofd zie ruik ik een traktor, ik kan het niet helpen!
Ieder z'n ding.

Gut, ik heb honger! Hónger! Waar blijft mijn tafelgenoot toch? Ik zou welhaast naar een tussendoortje grijpen als ik niet beter wist.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:00:30 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60771779
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik voel me heul niet aangesproken, want ben misschien wel oud maar nog steeds goddelijk én onder de 60!!
59,8 BMI 21
Je bent té makkelijk Co!!
pi_60771964
Viking, toen jij ooit eens een vrouw meenam naar Land van Kokanje in Groningen, was dat wat?
Ik moet onverwacht een dag of drie in Groningen doorbrengen, en behalve het Stripmuseum weet ik er geen bliksem. En ik moet toch eten!
pi_60772011
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe smaken toch kunnen verschillen!
Ik kan me zo gauw geen jonge bekende Nederlander voorstellen die ik onaantrekkelijker vind dan Jan Smit. Het is een soort perfecte dwarsdoorsnede van alle boerensuflullen waarmee ik in mijn dorp op de middelbare school zat. Als ik zijn hoofd zie ruik ik een traktor, ik kan het niet helpen!
Ieder z'n ding.

Gut, ik heb honger! Hónger! Waar blijft mijn tafelgenoot toch? Ik zou welhaast naar een tussendoortje grijpen als ik niet beter wist.
Nou laat ik het zo zeggen, hij is best leuk opgedroogd en hij komt gewoon zo heerlijk symphatiek over

Ow en jonge "bekende" onaantrekkelijke nederlander

De heer Rick Brandsteder God wat heb ik een hekel aan die gozer
pi_60772079
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:05 schreef minilot het volgende:
Viking, toen jij ooit eens een vrouw meenam naar Land van Kokanje in Groningen, was dat wat?
Ik moet onverwacht een dag of drie in Groningen doorbrengen, en behalve het Stripmuseum weet ik er geen bliksem. En ik moet toch eten!
Lekker restaurant.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:17:27 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60772308
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:05 schreef minilot het volgende:
Gut! Heb ik ook al verteld dat we daarnaartoe zijn geweest? .
Nou, het voorgerecht was geniaal (vlees-, vis- en vegahapjes), maar het hoofdgerecht viel tegen. Ik weet niet meer wat er met haar eten was, maar mijn struisvogelbiefstuk was erg taai. Desondanks is het wel een erg gezellig restaurant en misschien - hopelijk, vermoedelijk? - was die taaie biefstuk maar een incident .

Een andere, goedkopere tip (waar ik nog geen negatieve ervaringen mee heb): D'Ouwe Brandweer aan het Zuiderdiep (tegenover de Pathé-bioscoop).

Zelf vind ik ook De Eerste Kamer erg geslaagd, maar dat is wel aanschuiven en wegwezen (heel studentikoos dus, daar is de prijs dan ook naar) en je kunt er alleen een hoofdgerecht krijgen: gebakken aardappelen, salade en vlees of iets vegetarisch. Ik heb nog nooit zulke lekkere gebakken aardappelen gegeten als daar .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')