Vanwege de dames, of vanwege de sport?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Toch 1 van de weinige sporten waar ik echt naar uitkijk bij de OS.
Je gaat geen dameshockey luisteren op de radio, dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanwege de dames, of vanwege de sport?
Goed puntquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je gaat geen dameshockey luisteren op de radio, dat spreekt voor zich.
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanwege de dames, of vanwege de sport?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef JanJanJan het volgende:
Is er iemand die voor de sfeerbeelden even een paar screenshotjes kan posten?
Amerikanen vinden alle in Europa populaire sporten nichtensporten, dus daar moet je niet te veel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:43 schreef PieterBas het volgende:
Wel grappig, dat in Amerika en Canada field hockey als een nichten/lesbo sport wordt gezien, terwijl bijna alle lekkere meiden aan hockey doen.
Precies. Terwijl ze zichzelf aankleden als marsmannetjes in hun eigen sporten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Amerikanen vinden alle in Europa populaire sporten nichtensporten, dus daar moet je niet te veel waarde aan hechten.
Dat is ook weer zo. Ik kijk ook liever rugby dan American football.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Terwijl ze zichzelf aankleden als marsmannetjes in hun eigen sporten.
Dit is nog poulefase.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
ik heb de laatste tijd hockey niet zo gevolgd, maar welke wedstreid is dit ? halve finale of kwart ?
En kan iemand even een overzicht geven van het aantal wedstrijden dat ze nog moeten winnen voor een gouden plak?
En AUW voor Eva
Niet als ze ziek en geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
Medaille moet toch echt mogelijk zijn.
Idd..Alles waar ze zelf slecht in zijn..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Amerikanen vinden alle in Europa populaire sporten nichtensporten, dus daar moet je niet te veel waarde aan hechten.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
Dat zie ik ook wel gebeuren. Gun het ze ook echt van harte na dat debacle van 2004.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
2e poulewedstrijd van de 3. Daarna halve finale (beste 2 gaan door).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
ik heb de laatste tijd hockey niet zo gevolgd, maar welke wedstreid is dit ? halve finale of kwart ?
En kan iemand even een overzicht geven van het aantal wedstrijden dat ze nog moeten winnen voor een gouden plak?
En AUW voor Eva
Als ze er niet goed genoeg in kunnen worden vinden ze het een nichtensport. Mocht er ooit een voetbalteam opstaan dat finales haalt dan laait het testosteron op bij die mensen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, die dragen ze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef Lann555 het volgende:
Rechtzetten en terug het veld in. Ik neem trouwens aan dat ze een bitje dragen bij hockey?
Halve finale,omdat ze met veel doelpunten verschil wonnen in hun eerste wedstrijd werden ze gelijk geplaatst voor de halve finale. Deze wedstrijd mogen ze verliezen, omdat een panel van kenners ons Oranje gekozen heeft tot het mooiste team van de spelen. En dat willen ze niet missen in de finale.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
En AUW voor Eva
Die ijshockeyers missen ook steevast hun voortanden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef Pritt het volgende:
Gatverdamme, zo'n harde bal op je toeter.
Reden voor mij om nooit te gaan hockeyen.
Het dragen van een helm zou trouwens ook niet onredelijk zijn. Die bal is toch vrij hard en die strafcorners....quote:
In het veld toch? Ik heb 'r al een paar keer in beeld gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef Dos37 het volgende:
Waar is Fatima eigenlijk?
De verdedigers dragen ook wel eens een masker als ze uitlopen bij de strafcorner.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Het dragen van een helm zou trouwens ook niet onredelijk zijn. Die bal is toch vrij hard en die strafcorners....
Verdedigers/inlopers dragen dat ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Het dragen van een helm zou trouwens ook niet onredelijk zijn. Die bal is toch vrij hard en die strafcorners....
Weet je in ieder geval zeker dat de tegenstander niet kan scoren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoorde net dat ze Erika Terpstra als reservekeepster in de selectie hebben opgenomen.
Wat voor positie dan ik heb haar namelijk nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In het veld toch? Ik heb 'r al een paar keer in beeld gezien.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef tukkeronline het volgende:
Poule van 6 zes toch, hierna nog 3 poulewedstrijden
Geen idee, ik heb totaal geen verstand van posities en opstellingen bij hockey.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat voor positie dan ik heb haar namelijk nog niet gezien
Die schijnt toch een aantal kilo's verloren te zijn..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoorde net dat ze Erika Terpstra als reservekeepster in de selectie hebben opgenomen.
Ze blijft dat kleine doeltje toch wel aardig opvullen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die schijnt toch een aantal kilo's verloren te zijn..
Hehe, geeft wel aan hoe vaak ik hockey kijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De verdedigers dragen ook wel eens een masker als ze uitlopen bij de strafcorner.
Ik kijk het ook niet zo vaak hoor, maar er was eens een item over bij Studio Sport ofzo, nadat een speelster ernstige schade opliep tijdens een strafcorner.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:54 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hehe, geeft wel aan hoe vaak ik hockey kijk
Rugnummer 4, meestal ergens voorin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat voor positie dan ik heb haar namelijk nog niet gezien
Via een rebound die ontstond na een SC.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef ruud_fr het volgende:
2-1 nog? zeker weer gescoord uit een SC?
Neukt die met Kramer of is dat weer een anderquote:
Nee, dit is Ellen Hoog. Diegene die neukt met Kramer is Naomi van As, die lange voorin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Neukt die met Kramer of is dat weer een ander
Zij neukt met Kramer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Naomi blijven jullie af ja, stomme Koreanen!
[ afbeelding ]
Ik zie haar liever komen.quote:
Pijnstiller genomen en weer het veld op, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit mijn neus gebroken tijdens het voetballen.
Dat je dat maar weet.
Ik denk Raemon Sluiter ookquote:
Nee, maar ik zei wel :quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pijnstiller genomen en weer het veld op, toch?
Maar dat is nooit meer iets geworden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei wel :
'Kut ik moet vanavond nog uit met een mooie meid.'
Z'n leuter was toch niet gebroken of wel danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar dat is nooit meer iets geworden?
Succes dan maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:18 schreef JanJanJan het volgende:
mannen ik zit op mijn werk, hou eens op met die lekkere wijven.
ik ga zo echt effe naar de WC
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:18 schreef JanJanJan het volgende:
mannen ik zit op mijn werk, hou eens op met die lekkere wijven.
ik ga zo echt effe naar de WC
Maar zijn neus waarschijnlijk wel ingetaped, dat ziet er natuurlijk niet uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Z'n leuter was toch niet gebroken of wel dan
Regels boeien niet bij vrouwenhockey.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Onterecht. Ik ken de regels niet, maar onterecht.
U vraagt wij draaien:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
jammer, ik hoopte dat jullie nog meer foto's gingen posten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
Waar zijn die mega dingen in haar oren nou weer goed voor ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
Om haar gezicht in evenwicht te houden natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar zijn die mega dingen in haar oren nou weer goed voor ?
Om haar aan vast te pakken als je haar van achter neemtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waar zijn die mega dingen in haar oren nou weer goed voor ?
Kan altijd nog op zijn Duits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef StarGazer het volgende:
Godver hier moet je toch gewoon van winnen
21 en een halfquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:33 schreef ruud_fr het volgende:
hoe lang is het nog?
Het lukte Australië ook, en die stonden bij rust nota bene 1-4 achter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef StarGazer het volgende:
Godver hier moet je toch gewoon van winnen
Bedoel je de Koreaanse middenveldster. Ik dacht één meter 73.quote:
Ik dacht dat Hoe Lang altijd een Chinees was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoel je de Koreaanse middenveldster. Ik dacht één meter 73.
quote:
ja dat bedoelde ik, bedankt tongquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoel je de Koreaanse middenveldster. Ik dacht één meter 73.
is ook zo, Wie Lang is z'n broerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hoe Lang altijd een Chinees was?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
jammer, ik hoopte dat jullie nog meer foto's gingen posten
Hein de Kort en 3-2quote:
En als ik haar wil aanmoedigen, hoe moet ik haar dan noemen?quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef tong80 het volgende:
De vader van Geenhuizen schijnt trouwens dakloos te zijn.
Nou, die cameraman zag het ook inderdaad...quote:
tong, dit is van het niveau Seth Gaaikemaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef tong80 het volgende:
De vader van Geenhuizen schijnt trouwens dakloos te zijn.
O kut, ik zie hem nu ook, flauw.quote:
Dat is dan ook de reden dat hockey 20 minuten korter isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:47 schreef daWeasel het volgende:
[..]
O kut, ik zie hem nu ook, flauw.
De heren voetballers kunnen trouwens een voorbeeld nemen aan de inzet van de hockeydames, Volgens mij leggen ze de man een halve marathon af, met al dat geren.
Is het veld niet ook kleiner?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat hockey 20 minuten korter is
en onbeperkt wisselenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is het veld niet ook kleiner?
Ja, paar meter ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is het veld niet ook kleiner?
Ook dat. Maar ook minder veldspelers toch?quote:
Nee gewoon 11 tegen 11quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ook minder veldspelers toch?
Oh, ok, het lijkt mij altijd alsof het er minder zjin.quote:
Ik kan me enigszins voorstellen dat je liever meer hockeydames op het veld ziet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ok, het lijkt mij altijd alsof het er minder zjin.
Niet alleen op het veld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me enigszins voorstellen dat je liever meer hockeydames op het veld ziet.
Ik ben eens op een feestje van een hockeyvereniging geweest, maar ze waren lang niet allemaal zo leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me enigszins voorstellen dat je liever meer hockeydames op het veld ziet.
Nee dus, 3-2 mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Jovatov het volgende:
Laatste strafcorner nog een doelpunt?
Als je maar hun werk doenquote:
Op lager niveau zijn ze vaak ook niet zo afgetraind helaas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben eens op een feestje van een hockeyvereniging geweest, maar ze waren lang niet allemaal zo leuk.
Liever helemaal niet op het veld, hoe langer de wedstrijd duurt hoe minder leuk ze er uit zien.quote:
Ze speelden helemaal niet slecht hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:58 schreef Bruce117 het volgende:
In ieder geval een overwinning en dat was het belangrijkste
Lijkt me niet, in een poule van 6.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Monolith het volgende:
Zijn ze nu al zeker van de volgende ronde eigenlijk?
Nee. Maar ze zijn iig goed bezigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Monolith het volgende:
Zijn ze nu al zeker van de volgende ronde eigenlijk?
Overtuigend spelen, weinig energie verbruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:02 schreef JanJanJan het volgende:
2 keer gespeeld 2 keer gewonnen. Meer kun je niet doen
OK.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Overtuigend spelen, weinig energie verbruiken.
oh ja ik zie het op teletekst. De komende twee wedstrijden tegen China en Australië zullen waarschijnlijk beslissend zijn aangezien alledrie de landen nu op 6 punten staan en de overige op 0.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lijkt me niet, in een poule van 6.
Waar is dat te volgen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef ElmarO het volgende:
De Duitse dames staan met 1-0 achter tegen Nieuw Zeeland.
Bedankt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/1
Jeweetzelluf!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef BonJovi het volgende:
netjes dames Ellen Hoog cutiee
Deden ze toch ook, als je ziet dat ze in de laatste minuten nog 2 strafcorners wisten te krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef JanJanJan het volgende:
Juist een goede mentaliteit van die Duitsers. Zolang er niet gefloten is kan je nog scoren.
Moesten wij een voorbeeld aan nemen...
Als het zo vaak gebeurt is het natuurlijk geen mazzel meer.quote:
Amenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als het zo vaak gebeurt is het natuurlijk geen mazzel meer.
Die wil om te winnen, daar kun je alleen maar respect voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |