Vanwege de dames, of vanwege de sport?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Toch 1 van de weinige sporten waar ik echt naar uitkijk bij de OS.
Je gaat geen dameshockey luisteren op de radio, dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanwege de dames, of vanwege de sport?
Goed puntquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je gaat geen dameshockey luisteren op de radio, dat spreekt voor zich.
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanwege de dames, of vanwege de sport?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef JanJanJan het volgende:
Is er iemand die voor de sfeerbeelden even een paar screenshotjes kan posten?
Amerikanen vinden alle in Europa populaire sporten nichtensporten, dus daar moet je niet te veel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:43 schreef PieterBas het volgende:
Wel grappig, dat in Amerika en Canada field hockey als een nichten/lesbo sport wordt gezien, terwijl bijna alle lekkere meiden aan hockey doen.
Precies. Terwijl ze zichzelf aankleden als marsmannetjes in hun eigen sporten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Amerikanen vinden alle in Europa populaire sporten nichtensporten, dus daar moet je niet te veel waarde aan hechten.
Dat is ook weer zo. Ik kijk ook liever rugby dan American football.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Terwijl ze zichzelf aankleden als marsmannetjes in hun eigen sporten.
Dit is nog poulefase.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
ik heb de laatste tijd hockey niet zo gevolgd, maar welke wedstreid is dit ? halve finale of kwart ?
En kan iemand even een overzicht geven van het aantal wedstrijden dat ze nog moeten winnen voor een gouden plak?
En AUW voor Eva
Niet als ze ziek en geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
Medaille moet toch echt mogelijk zijn.
Idd..Alles waar ze zelf slecht in zijn..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Amerikanen vinden alle in Europa populaire sporten nichtensporten, dus daar moet je niet te veel waarde aan hechten.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
Dat zie ik ook wel gebeuren. Gun het ze ook echt van harte na dat debacle van 2004.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef ShaoliN het volgende:
2e poulewedstrijd van de 3. Daarna halve finale (beste 2 gaan door).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
ik heb de laatste tijd hockey niet zo gevolgd, maar welke wedstreid is dit ? halve finale of kwart ?
En kan iemand even een overzicht geven van het aantal wedstrijden dat ze nog moeten winnen voor een gouden plak?
En AUW voor Eva
Als ze er niet goed genoeg in kunnen worden vinden ze het een nichtensport. Mocht er ooit een voetbalteam opstaan dat finales haalt dan laait het testosteron op bij die mensen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |