abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:15:34 #261
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62061283
Ik heb een char gerolled op Karak-Nor
Ik ga geen uur wachten om eindelijk op Karak-Azgal te spelen.

Nu eerst even koffie drinken en dan echt spelen.
Wooohooo!

Wat me wel gelijk opviel waren de onwijs lelijke graphics.
Geen eens AA support.
Ik hoop dat ze dat nog d.m.v. patches gaan opkrikken.
Zelfs WoW ziet er beter uit.
Maximaal
4
regels
heur!
pi_62061354
Nah, ik vind wow er wel wat slechter uit zien. En de AA kan ergens handmatig instellen dat ie het wel pakt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:35:20 #263
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62061895
Misschien met AA en texture filtering dat het er mooi uit ziet, maar zo niet in ieder geval.
Als je weet waar ik AA in kan steller hoor ik dat graag.
Ik kan het zelf nergens vinden, ook niet bij custom settings.

EDIT:

NVM!! Ze zijn te forcen in het NVidia Control panel!
Dit maakt het spel zooo veel mooier.
Weg blokjes, hellow beautiful.

[ Bericht 26% gewijzigd door hakkersszz op 01-10-2008 21:44:41 ]
Maximaal
4
regels
heur!
pi_62062494
Ja, dat was het. Vergeten te posten.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:51:03 #265
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62064472
Waar kan je trouwens je bloodlust punten zien??
Ik kan het echt niet vinden...
Beetje scheel misschien maar het staat er niet zo duidenlijk als combopoints in WoW.
Maximaal
4
regels
heur!
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 08:33:00 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_62068895
Rank 9 en renown 6 nu trouwens (Witch Elf), armour weet ik niet.

Wat ik jammer vind is dat er vaak maar weinig mensen met de PQ mee doen. Ten eerste duurt het veel te lang tot 1 fase klaar is en ten tweede is de laatste fase met 2/3 mensen soms maar NET te doen. Terwijl de PQ toch erg leuk zijn en als je ze met een man of 10-20 doet je ook zo klaar bent. Maar ik zit nog in Tier1 gebied, misschien dat het in Tier2 wat drukker is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62069432
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Karina het volgende:
De quests zijn af en toe toch wat onduidelijk. Twee quests kom ik totaal niet uit, ik moet met iemand spreken, op de map staat aangegeven waar hij zou moeten zijn, maar daar is die persoon dus helemaal niet.

Als iemand toevallig de quests heeft gedaan:
Aid of Brutus en Lost Cause (allebei in Warcamp van de Dark Elves).

Talismantrainer is er volgens mij niet, Hij zou in Mistwood moeten zijn, Ezkar Cleavehart, hele kamp doorzocht, maar die vent is er gewoon niet.
Als je vast zit met quests, open dan eens je bag en klik alle quest-items aan.

Soms kun je dan ineens verder omdat je een item moest gebruiken en dat nogal onduidelijk in de quest staat. (zelf meerdere keren gehad)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 09:17:08 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_62069461
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je vast zit met quests, open dan eens je bag en klik alle quest-items aan.

Soms kun je dan ineens verder omdat je een item moest gebruiken en dat nogal onduidelijk in de quest staat. (zelf meerdere keren gehad)
Was ik al achter gekomen, dus dat doe ik ook inderdaad, op alle items klikken en misschien gebeurt er wat! Soms moet je dan weer wel net bij een bepaalde NPC staan, anders werkt het weer niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62069622
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:33 schreef Karina het volgende:
Rank 9 en renown 6 nu trouwens (Witch Elf), armour weet ik niet.

Wat ik jammer vind is dat er vaak maar weinig mensen met de PQ mee doen. Ten eerste duurt het veel te lang tot 1 fase klaar is en ten tweede is de laatste fase met 2/3 mensen soms maar NET te doen. Terwijl de PQ toch erg leuk zijn en als je ze met een man of 10-20 doet je ook zo klaar bent. Maar ik zit nog in Tier1 gebied, misschien dat het in Tier2 wat drukker is.
Ik ben een high elf swordmaster. Meestal is het te doen die quest met een aantal mensen. Maar soms zijn er inderdaad net wat te weinig mee bezig. Je hebt in chapter 2 van de high elves een PQ waarbij je een greenskin aanval moet stoppen. Eerste stage is dat je 100orcs moet killen, dat is wel makkelijk. Maar stage moet je een aanval stoppen van stuk of 30 tegelijk, die is met 3man niet te halen. Ik zie dat die PQ dus ook heel weinig gedaan wordt.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:04:53 #270
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62070301
Komt omdat de meeste mensen zich in Tier 2 bevinden nu. Ook daar moet je soms goed zoeken naar een PQ aangezien er meestal 1 of 2 PQ's constant gecampt worden en de rest overgeslagen word.
Op elke fokker past een bril.
pi_62071244
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:04 schreef Catch_me het volgende:
Komt omdat de meeste mensen zich in Tier 2 bevinden nu. Ook daar moet je soms goed zoeken naar een PQ aangezien er meestal 1 of 2 PQ's constant gecampt worden en de rest overgeslagen word.
De helft van de PQ's kan je stage I en II makkelijk zelf doen, stage III is altijd onmogelijk.
pi_62072160
Nieuwe patch aangekondigd. Pas op LANGE POST.

highlights
* Players no longer need to scroll down through the EUALA when logging into the game. The window now defaults to the bottom, and players need only check the Agreement box and click accept.

* The war against the gold sellers continues! We have made improvements to the Appeal system to allow players to report spam messages from gold sellers more quickly.

* TAB-targeting should now more consistently select the nearest enemy in the player's field of view.

* Corrected an issue that was preventing players from adding new friends to their friend list even while the number of existing friends was below the list's size limit.

* Fixed the issue that was causing players to sometimes get stuck in a particular animation state.

* Monsters which change velocity while moving in combat should no longer return “Target is Out of Range” sometimes when attacked by players.

* The /ignore command will now work more consistently.

* In response to player feedback, we have made improvements to player pet movement and behaviors.

* The Pet window should no longer disappear when its master is zoning or entering the game.

* We made many UI fixes including a new "autoloot" feature requested by many players.

* Guild cloaks will now display their heraldry properly.

* We have made several improvements to the chat window, and it should now be more intuitive to use and set up. A number of chat window issues were resolved in the process. We are continuing to work on your requests about chat, with more improvements to come in the future.

hot fixes
Combat and Careers

Shaman

* The debuff from "Hurts, Don't It" will no longer stack with itself

Content

* We have identified a couple of serious bugs that trivialize the content in the Lost Vale dungeon. We have disabled the dungeon entrance while we investigate these issues. Thank you for your understanding as we work to improve your in game experience!

* The Public Quest "Wagon Defense" will no longer get stuck because of objectives spawning in trees.

* Fixed a bug in the "Wagon Defense" quest

* The quest “Killing Time” should now allow players to gain credit when killing enemy characters in the Stone Troll Crossing scenario.

* Lorcar Perrithan no longer offers the quest “Phoenix Gate”. Players can now obtain this quest from the Uthorin Warscout.

* The Gunbad instance lockouts will now be 30 minutes instead of 24 hours.

* Fixed an issue that was preventing Erikwuf Wrathbound from offering the "Good Will" quest.

* Some monsters have been identified that were dropping Destruction items for Order players. These monsters will now drop Order items for Order players.

* Fixed an issue with the spawning of burning bushes in the "Rewards for the Faitfhful" quest.

general changes and bug fixes
* Player pets have learned to behave themselves. They should now listen to their masters and stay focused while in combat with monsters, rather than dancing erratically. In addition, they should follow obediently at their masters’ side rather than spinning around.

* Monsters that are rooted in place will no longer appear to chase you if you flee from them, even though they are still rooted.

* Continued improvements have been made to client stability and performance.

* We have fixed an issue that was awarding an overly large experience bonus to players who killed many monsters in rapid succession (IE, several killing blows within a second or two of each other). This will largely only affect small groups that use AE abilities to kill off a very large number of monsters with a single ability activation.

* Fixed an issue that would sometimes cause roots to last longer than they should.

* The delay between sending multiple mails has been reduced from 20 seconds to 5 seconds.


combat and careers
White Lion

* Fixed an issue that was allowing players to use the "Pounce" ability without an enemy target. The ability now requires an enemy target to jump towards.

UI
* A feature has been added to User Settings which allows players to auto loot corpses by default. Players can enable this feature by selecting the “always auto loot” option, under the game play section. Please note that holding shift while looting with the option enabled will cause you to loot normally. When the option is disabled, shift-loot will still auto loot all.

* Guild cloaks will now retain heraldry settings through zoning.

* Corrected an issue that was preventing players from adding new friends to their friend list even while below the list's size limit.

* Improvements to the behavior of TAB-targeting. This should now more accurately target the nearest enemy in the player's field of view.

* The /ignore command will now work more consistently.

* The Pet window should no longer disappear when zoning or entering the game.

* In some cases, the chat window would reset to default position upon logout. This should no longer occur.

* Resizing the chat window should no longer cause the chat window to reposition itself.

* The text entry button is now colored to match the color of the channel the player is currently defaulting to for text entry.

* Hitting enter no longer fades in the entire chat window, instead it just fades the text entry box.

* Changing resolutions should no longer cause the chat tab labels to disappear.

* If more chat tabs are created than the width of the chat window is able to display, then buttons allowing the player to scroll forward and backwards through the chat tabs will appear.

* When resizing the chat window, players will now get a resizing cursor.

* Left-clicking on the chat window now causes it to fade immediately.

* When dragging a chat tab off of the chat window players will now get a “phantom chat tab” until they release the mouse button, instead of creating and dragging the new tab immediately.

* When docking one chat window to another, an arrow indicator is now displayed on the chat tab listing which indicates where in the order of chat tabs the tab will now be placed.

* When creating a new tab, the properties of the new tab are cloned from the original tab chosen. For example, using New Tab on the Combat tab menu creates a Combat(1) tab with all the same filters and font settings of the original Combat tab.

* Players will no longer be able to use the /petname command unless they have a White Lion out.

* New Cycle Enemy Target action added as a handier version of Target Next Enemy. This action is bound to Tab by default; existing characters will not have their keybindings changed, so if you would like to use this action instead of Target Next Enemy with your current character, you will need to change this keybind.

* Fixed an issue that was causing the health bar fade option to work incorrectly.

* We have re-skinned the Guild Registrar interaction window.

* Fixed an issue that was causing the health bar fade option to work incorrectly.

International

* Many parts of the UI have been modified to fit localized text properly:

- Quest Titles in the Quest Dialog window

- Zone Names in the Zone Loading screen

- The Title Bar in the Open Parties and Warband’s window

- Tactic Names in the Guild Tactics store window

- Zone Names in the Guild Roster tab of the Guild window

- Permission Text in the Admin tab of the Guild window

- Alliance Information in the Alliance tab of the Guild window

- Requirement (Blue) Ability Tooltip text

* Fixed an issue with chat text in localized versions of the game.
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 11:51:03 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_62072717
Zitten een paar goede verbeteringen bij: autoloot bijvoorbeeld, ik had dit al opgelost met een addon, maar die is dus nu niet meer nodig. Wat ik nog wel zag gisteren en erg lelijk vond is de grote rode pijl op de minimap als je van de ene zone naar de andere gaat (bijvoorbeeld van Blighted Isle naar Chrace).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62073105
Ja, die is voor quests. Ik vind het niet storend.
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 12:12:40 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_62073204
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:08 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, die is voor quests. Ik vind het niet storend.
Weet ik, dat is dan wel weer handig. Ik vind het niet storend, maar nogal lelijk gedaan, net alsof iemand gewoon een potlood heeft gepaakt en een pijl heeft getekend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62073835
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef hakkersszz het volgende:
Ik heb een char gerolled op Karak-Nor
Ik ga geen uur wachten om eindelijk op Karak-Azgal te spelen.

Nu eerst even koffie drinken en dan echt spelen.
Wooohooo!

Wat me wel gelijk opviel waren de onwijs lelijke graphics.
Geen eens AA support.
Ik hoop dat ze dat nog d.m.v. patches gaan opkrikken.
Zelfs WoW ziet er beter uit.
Karak-nor daar zit ik ook Destruction of Order?
Mocht je ooit Zaphir tegen komen dan ben ik dat
pi_62076390
Misschien tijd voor een lijst met nicknames en waar iedereen op zit qua servers ?
pi_62076544
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Ulreazj het volgende:
Misschien tijd voor een lijst met nicknames en waar iedereen op zit qua servers ?
Ga je gang !

PBateman1978 : Nix, Chaos Zealot @ Karak-Izor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:10:57 #279
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62076588
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Karak-nor daar zit ik ook Destruction of Order?
Mocht je ooit Zaphir tegen komen dan ben ik dat
Destruction

M'n naam daar is Calysson

En heeft iemand nog een antwoord op de bloodlust vraag?
Maximaal
4
regels
heur!
pi_62076782
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef hakkersszz het volgende:
En heeft iemand nog een antwoord op de bloodlust vraag?
Aan de bovenkant van je button-bar komen van die stekels voor elk bloodlust punt.

Beetje onduidelijk wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62077100
PBateman1978 : Destruction Nix Zealot @ Karak-Izor.
hakkersszz: Destruction Calysson ... @
Ulreazj: Order Korlielle Swordmaster @karak - ..
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 14:38:13 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_62077346
Tot nu toe pas 1 char:
Valasca (Witch Elf), Destruction op Karak-Azgal.

[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 02-10-2008 15:25:12 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62077999
- Seamrog, Gobo Sham, Destruction op Karak-Azgal.
- Frusthatred, Chaos Marauder, Destruction, op Karak-Azgal.
pi_62078574
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef hakkersszz het volgende:

[..]

Destruction

M'n naam daar is Calysson

En heeft iemand nog een antwoord op de bloodlust vraag?
Ik ben toevallig Order dus we zullen elkaar mischien nog wel eens tegen komen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:38:38 #285
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62078815
hakkersszz: Destruction Calysson ... @ Karak-Nor

@PBateman1978
Thanks ga zo naar mijn werk, dus kijk wel als ik vannacht thuis kom.

@Questular
I look forward to it MUAHAHAHA
Maximaal
4
regels
heur!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:51:47 #286
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_62079146
Ik heb iedereen even toegevoegd aan de OP.
pi_62079401
Server: Finuval Plains
Nick: Orcorcorc
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:01:47 #288
158732 magge
dát is even geleden!
pi_62079447
Ik zit echt te twijfelen of ik over moet stappen van wow naar war...
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:04:14 #289
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62079514
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef magge het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik over moet stappen van wow naar war...
Niet twijfelen.
DOEN!
Maximaal
4
regels
heur!
pi_62079650
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef magge het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik over moet stappen van wow naar war...
Speel je WoW voor de 5-mans en raids : Niet overstappen.

Speel je WoW voor BGs en Arena : Overstappen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62083688
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb iedereen even toegevoegd aan de OP.
Ok top, als iedereen dat blijft doen, hebben we een mooi overzicht. Misschien zelfs animo voor een FOK! guild.
pi_62086857
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Speel je WoW voor de 5-mans en raids : Niet overstappen.

Speel je WoW voor BGs en Arena : Overstappen.
Precies hoe ik het zie!

Vind je het leuk om gewoon Realm VS Realm te knokken en kastelen te veroveren, of om met 20 man een public quest te doen of gewoon verschillende scenario's (soort bg's) te doen, moet je zeker beginnen aan WAR.

WAR is echt 10x leuker voor mij dan WoW.
  Moderator donderdag 2 oktober 2008 @ 20:25:24 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_62086869
Eindelijk de talismantrainer gevonden, maar ik moest er voor naar het Empire gebied (moest daar toch naar toe voor een quest, dus ik dacht, ik ga daar eens zoeken). Nu even lezen hoe dat nou werkt met die talismannen maken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:31:29 #294
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_62098780
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef McGilles het volgende:

[..]

Precies hoe ik het zie!

Vind je het leuk om gewoon Realm VS Realm te knokken en kastelen te veroveren, of om met 20 man een public quest te doen of gewoon verschillende scenario's (soort bg's) te doen, moet je zeker beginnen aan WAR.

WAR is echt 10x leuker voor mij dan WoW.
Yep.. ik heb ook 2 jaar WoW gespeeld.. (vanaf launch, en voor de launch ook de Korean beta en de open beta).. en hoewel ik het een prachtig spel vond, werd ik de endgame PvE toch beu na ruim 1 jaar raiden. Expansion nog ff gespeeld en dat was gewoon meer van 't zelfde, dus mee gekapt. Het begon gewoon te vervelen en de PvP was niet boeiend genoeg om het PvE-riedeltje voor me te compenseren.

En toen kwam WAR uit.. waarin je je helemaal kunt uitleven met PvP/RvR. Daarnaast vind ik dat WAR ook buiten de RvR gameplay het helemaal niet slecht doet met Public Quests, Tome of Knowledge, Achievements, etc.. etc.. En grafisch is het een stuk mooier dan WoW, op een recente game-PC ziet het er gewoon prachtig uit. En dit keer zonder fanatieke guilds met aanwezigheidsplicht bij raids en verplicht farmen voor je flask, maar gewoon inloggen en meeknokken wanneer 't jou uitkomt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_62100711
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:31 schreef Perrin het volgende:
maar gewoon inloggen en meeknokken wanneer 't jou uitkomt.


En dat al vanaf lvl 1 in principe.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:17:17 #296
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62101668
Echter, jullie hebben het over saaiheid. Maar we zullen zien of jullie over een jaar nog hetzelfde piepen.
Want ik hoor jullie allemaal praten over 2 jaar WoW etc.

En jullie hebben dit spel nog geen maand gespeeld!

Sorry het zit gewoon in mij om aldoor zoe sceptisch te wezen en mening los te wrikken
pi_62101770
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef RickoKun het volgende:
Echter, jullie hebben het over saaiheid. Maar we zullen zien of jullie over een jaar nog hetzelfde piepen.
Want ik hoor jullie allemaal praten over 2 jaar WoW etc.

En jullie hebben dit spel nog geen maand gespeeld!

Sorry het zit gewoon in mij om aldoor zoe sceptisch te wezen en mening los te wrikken
Ik vind WAR tot nu toe echt veel beter dan WoW. We moeten inderdaad eerst nog zien, maar je kan veel verschillende dingen doen itt bij WoW maar oneindig questen/grinden.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:23:54 #298
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62101796
HHHHHHHHHHHmmmmmmm, dan moet ik eerst maar even wachten op een trial
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:25:20 #299
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_62101828
Tuurlijk.. alles gaat vervelen als je 't maar vaak genoeg doet.. Maar vind zelf het principe van een MMO nog steeds erg gaaf, en eentje als WAR met RvR centraal gaat me zeker een tijd boeien.. Of ik het over 2 jaar nog speel, geen idee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_62102343
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef RickoKun het volgende:
Echter, jullie hebben het over saaiheid. Maar we zullen zien of jullie over een jaar nog hetzelfde piepen.
Want ik hoor jullie allemaal praten over 2 jaar WoW etc.

En jullie hebben dit spel nog geen maand gespeeld!
Maar wat maakt dit allemaal uit?
ook al zou je je uiteindelijk over een jaar vervelen, dan heb je toch nog een jaar lang met plezier gespeeld?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:55:32 #301
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62102428
Nou, omdat bij die WoW gamers het over een jaar gebeurd.

En bij mij na een maand.

Dus als dit 3 jaar is, kan ik mij 3 maand vermaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')