Wacht maar tot meer merken het slachtoffer worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef moonmovies het volgende:
De Lay's ribbelchips is nu ook aan de beurt
De enige lekkere Laysquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef moonmovies het volgende:
De Lay's ribbelchips is nu ook aan de beurt
Inderdaad Croky/kettle worden het helemaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Wing het volgende:
Croky Bolognese gaat weer heel het markt stelen
Lidl heeft een eigen variant die volgens mij uit dezelfde fabriek komt. Is alleen wel de helft goedkoper. Black pepper en sea salt isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:40 schreef Schunckelstar het volgende:
je moet dan ook voor kettle chips gaan
Iets duurder,maar de smaak maakt dat meer dan goed
Las deze post net ook,quote:
Dat ligt niet aan de kwaliteit van de chips maar aan jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Las deze post net ook,maar het is wel waar, eet nu ook nog eigenlijk alleen maar gezond.. chips echt eens in het half jaar ofzo..
Dat doen ze niet omdat ze je in de maling willen nemen, maar omdat er anders chipspoeder in je zakje zit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Wumb0 het volgende:
Herken de klacht ja... Ook vind ik (maar dat was al zo) dat er zo weinig in zit. Oké het is wel genoeg, maar de helft van de zak is gevuld met chips, de andere helft met lucht.
WTF? Die verkopen ze hier helemaal niet! Hier verkopen ze alleen die met zeezout, die met zeezout en zwarte peper en die met zeezout en azijn ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef JustRob het volgende:
Pringles zijn niet te vreten net karton. En Lay's is wel oke maar te zacht naar mijn smaak het heeft niet die extra crunch
[ afbeelding ]
Maarja dat kan alleen als je geen armoedzaaier bent. Armoedzaaiers eten alleen Euroshopper chips.
Die hebben ze hier niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef JustRob het volgende:
[ afbeelding ] <- plaatje van Kettle Chips lightly salted
Goeie logica.quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Davyyy het volgende:
elke dag een zak chips halen, en dan dat niet goed geld terug gebeuren doen.
BYE BYE LAYS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |