Ik word ook niet moe, zit hier achter m'n pc'tje. Alleen m'n ogen vallen van ellende bijna dichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Schunckelstar het volgende:
terechte klacht
Maar ik zorg er gewoon voor dat ik niet moe word vandaag
Je hebt toch geen uitkering hèh?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt tenminste werk.
* Viking84 verder gaat met sollicitatiebrieven schrijven.
Doe er nog eens een paar, mijn baas is met vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik hoop dat je baas meekijkt:
[ afbeelding ]
Ik zag het gelijk voor mequote:
Nee. Nóg niet, that is. Maar wees gerust: als ik een uitkering krijg moet ik als tegenprestatie productiewerk doenquote:
Hebben de moslims zeker weer bedacht. Die hebben immers geen voorhuidquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:35 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Verhaal doet de ronde dat het slecht is voor je voorhuid. Maar grappig is het wel.
Ik moest er snel voorbij scrollenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Doe er nog eens een paar, mijn baas is met vakantie
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef stbabylon het volgende:
7,5 uur pfff
Ik moet nog 1d, 22h, 56m tot ik naar lowlands ga. Das veel erger!
Iemand vragen een smiley te onderbouwen geeft het antwoord opzich alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met goede argumenten?
Waarom zou iemand met een gezond verstand 3 dagen lang door de modder banjeren, zichzelf helemaal kapot zuipen, luisterend naar vervelende muziek en boodschappen doen in een veel te dure nep supermarkt met bonnen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met goede argumenten?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Iemand vragen een smiley te onderbouwen geeft het antwoord opzich al
Verbetering om het kloppend te maken met de realiteit en/of mijn mening:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met een gezond verstand 3 dagen lang door de modder banjeren, zichzelf helemaal kapot zuipen, luisterend naar vervelende muziek en boodschappen doen in een veel te dure nep supermarkt met bonnen?
Nee dan kun je maar beter een flesje baron bier (no offence Rickokun) drinken veilig achter je pctjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met een gezond verstand 3 dagen lang door de modder banjeren, zichzelf helemaal kapot zuipen, luisterend naar vervelende muziek en boodschappen doen in een veel te dure nep supermarkt met bonnen?
Baron bier? WTF is dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee dan kun je maar beter een flesje baron bier (no offence Rickokun) drinken veilig achter je pctje
Je kan toch Lerares Nederlands worden? Ik lees dat je opleiding Nederlandsche taal hebt gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt tenminste werk.
* Viking84 verder gaat met sollicitatiebrieven schrijven.
De line-up van dit jaar heeft wel een hoog "standaard festival bandjes" gehalte. Maar ondanks de muziek is Lowlands wel tof. Vorig jaar ook geweest, en 90% van de muziek kon me echt gestolen worden. Heb een aantal dingen gezien die'k persé wilde zien en voor de rest een beetje chillen, bier drinken, jointje roken met op de achtergrond een bandje dat aan t spelen is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verbetering om het kloppend te maken met de realiteit en/of mijn mening:
5 dagen
modder is nog te bezien (goed, het wordt kutweer)
ik drink nauwelijks
als je op lowlands geen muziek kunt vinden die je aanstaat ben je HEEL erg beperkt in je muzieksmaak
lowlands gebruikt munten
En als je dat allemaal samen gooit, dan ben ik iemand met gezond verstand (volgens mijn psychiater), die dat enorm leuk vind. Net als 55.000 andere mensen.
Probeer het eens zal ik zeggen.
Of TS moet overwerken omdat die in slaap is gevallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Twarres het volgende:
Moet je nog steeds 7,5 uur werken? Volgens mij klopt de klacht niet meer.
Turkijequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen ga ik lekker weken naar Turkije en jij moet dan werken
Pwned
Verkapt "ik ben 1x weggeweest maar eet nooit iets wat ik niet lust dus blijf ik maar lekker in eigen landquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Turkije. Veel plezier in dat kankerland. Ga er nooit meer naar toe, al krijg ik ervoor betaald.
Grappenmakerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik ben 1x weggeweest maar eet nooit iets wat ik niet lust dus blijf ik maar lekker in eigen land" post.
Alsof 90% van de Nederlanders die naar Turkije op vakantie gaat Turks eet. Heb je die vakantiedorpen met hekken niet gezien. Gewoon Hollandse kost en vooral geen cultuur dingen doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik ben 1x weggeweest maar eet nooit iets wat ik niet lust dus blijf ik maar lekker in eigen land" post.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef CabinFever het volgende:
Nog 3 uur en 10 minuten .... tick tock ...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef CabinFever het volgende:
Nog 2 uur en 40 minuten .... tick tock ...
Trues. Daarom speciaal gelet bij hotelkeuze op serveren van turk etenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof 90% van de Nederlanders die naar Turkije op vakantie gaat Turks eet. Heb je die vakantiedorpen met hekken niet gezien. Gewoon Hollandse kost en vooral geen cultuur dingen doen.
Pak je zwembroek en je OV jaar kaart. Pin een kaart naar Rotterdam CS en ga liggen aan het strand daar in die fokking. Wanneer je door Rotterdam loopt, voel je al in het buitenland. Hebben ze ook een Mac Donaldsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
Pwned
tjah, dat is hun keuze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof 90% van de Nederlanders die naar Turkije op vakantie gaat Turks eet. Heb je die vakantiedorpen met hekken niet gezien. Gewoon Hollandse kost en vooral geen cultuur dingen doen.
Ben in Alanya en Marmaris geweest, en je kan nergens fatsoenlijk over straat zonder lasitg gevallen te worden. Uitgaan was pokkeduur (6 euro voor lauwe Heineken exportquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
tjah, dat is hun keuze.
Ik ga gewoon naar all inclusive hotel met gevarieerd eten, maar geen nederlands eten iig
Trouwens, TS waarom verafschuw je turkije zo ? waar ben je geweest / waarom zou je er nooit meer terug willen ?
OMG !!!!1 Was het zand heet ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef fathank het volgende:
En owja, in de zee bij Alanya lagen alleen maar keien en rotsen in de branding. En het zand was zo warm dat je er niet op kon lopen. En had ik al gezegd dat er ontzettend veel vervelende russen komen?
Dat van het zand was een grapjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMG !!!!1 Was het zand heet ?tjonge jonge, nee nee dat hebje nergens anders dat het zand heet wordt als de zon van 40 graden erop schijnt
tering, koop slippers ofzo.
![]()
Tjah je moet ook een hotel pakken dat goed is aangeschreven, dan krijg je gewoon goed te eten.
En het uitgaan ... ik heb toch all in dus bier etc is ook gratis
In turkije moet je altijd 4-5 sterren pakken, anders krijg je dit soort situaties.
En de russen, ja ik weet dat die er zijn, maar je bent toch niet verplicht om met ze om te gaan ofwel ?
Manager komt naar ons toe met een lulverhaal dat er een bevriend stel naar het hotel komt die gister getrouwd zijn. Aangezien wij om half 2 'snachts vertrokken en die mensen om 21 uur zouden komen hadden ze ons gevraagd of wij een paar uur eerder uit onze hotelkamer wilden. In ruil daarvoor kregen wij een gratis avondmaaltijd + 3 drankjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Scherpkoekje het volgende:
Hoezo probeerde die knoepert je dan op te lichten?
Ga je via Schiphol?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
Pwned
Nee via Beekquote:
all inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMG !!!!1 Was het zand heet ?tjonge jonge, nee nee dat hebje nergens anders dat het zand heet wordt als de zon van 40 graden erop schijnt
tering, koop slippers ofzo.
![]()
Tjah je moet ook een hotel pakken dat goed is aangeschreven, dan krijg je gewoon goed te eten.
En het uitgaan ... ik heb toch all in dus bier etc is ook gratis
In turkije moet je altijd 4-5 sterren pakken, anders krijg je dit soort situaties.
En de russen, ja ik weet dat die er zijn, maar je bent toch niet verplicht om met ze om te gaan ofwel ?
Ja, want in een hotel hebje ook absoluut geen bar / terras buiten hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
all inkun je lekker gratis biertjes drinken op je hotelkamer ja, dat noem ik geen uitgaan.
Als ik dat wilde ging ik wel naar Salou of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:55 schreef fathank het volgende:
All-in. 's Avonds wil je toch wel het uitgaansleven verkennen, en als je het 's avonds goed doet ben je 's middags te brak om bier te zuipen (sowieso geen goed idee in de brandende zon met een kater..)
denken dat Turkije anders is als Salouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik dat wilde ging ik wel naar Salou of iets dergelijks.
Elke avond zuipen en dan tot 1 uur in je nest liggen terwijl je op vakantie bent
No thanx
En om te zuipen totdat je half lam bent elke dag :/ kan je net zogoed hier blijven
Lekker helemaal los gaan op het prive strand van het hotel, met andere grijzen petten uit nederland die zich allemaal onder het motto 'hier is het gratis, in de stad is het duur' naar de kut zuipen en eten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja, want in een hotel hebje ook absoluut geen bar / terras buiten he
Wat is er mis met wat biertjes drinken in het hotel voordat je gaat stappen en dan drink je tijdens het stappen gewoon door ?
Typische Fok!nerd reacties weer hieralsof je alleen drinken op je hotelkamer kan drinken
Volgens mij boeken velen hier echt de verkeerde hotels ofzo ?![]()
Is ook anders, maar als je elke avond wilt stappen kun je beter naar Salou of een andere onder jongeren bekende badplaats gaan ipv Icmiler waar ik heen ga.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
denken dat Turkije anders is als Salou
Een goed hotel is niks mis mee, maar 24/7 in je hotel rondhangen is gewoon kut. Dat is niet mijn idee van vakantie. Op vakantie moeten alle remmen los. En niet iedere avond om 11 uur op je bed liggen omdat het zo lekekr koel is op je geairconditioneerde kamer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is ook anders, maar als je elke avond wilt stappen kun je beter naar Salou of een andere onder jongeren bekende badplaats gaan ipv Icmiler waar ik heen ga.
* Maikuuul krijgt het vermoeden dat W00h00 een beetje jaloers is omdat hij nooit ergens anders heen gaat dan Zeeland ofzo ?![]()
Het feit is echter dat ik morgen lekker aant zonnebakken ben jongen. Dus veel plezier met het verder bashen van badplaatsen / hotels terwijl jullie zo te horen er weinig van af weten hoe een goed hotel uitziet.
Fijne vakantie !!!
Welk hotel/ welke stad zit je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is ook anders, maar als je elke avond wilt stappen kun je beter naar Salou of een andere onder jongeren bekende badplaats gaan ipv Icmiler waar ik heen ga.
* Maikuuul krijgt het vermoeden dat W00h00 een beetje jaloers is omdat hij nooit ergens anders heen gaat dan Zeeland ofzo ?![]()
Het feit is echter dat ik morgen lekker aant zonnebakken ben jongen. Dus veel plezier met het verder bashen van badplaatsen / hotels terwijl jullie zo te horen er weinig van af weten hoe een goed hotel uitziet.
Fijne vakantie !!!
Hoor jij niet op het water te zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef fathank het volgende:
Godver, ik heb er nu pas een half uurtje op zitten op het werk maar m'n ogen vallen nu al bijna dicht. Hoe ga ik dit in godsnaam nog 7,5 uur volhouden.
3 weken vakantie gehad en ben nog vermoeider als voor de vakantie.
Maandag al gezeten, en morgen weer. Lekker met windkracht 6 spelevarenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hoor jij niet op het water te zitten?
L'étole hotel in Icmiler.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Welk hotel/ welke stad zit je?
Dat hotel ken ik niet meer Icmiler is weel een gezellig stadje/dorpje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
L'étole hotel in Icmiler.
En nee ik ga niet 24/7 rondom het hotel hangen
Beetje regen er bij en je kunt zwemmenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag al gezeten, en morgen weer. Lekker met windkracht 6 spelevaren
Er rijden niet voor niets busjes af en aan hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Dat hotel ken ik niet meer Icmiler is weel een gezellig stadje/dorpje.
Maar voor het echte uitgaan zal je toch naar marmaris moeten
kom er net vandaan, ben blij dat ik terug in Nederland benquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Turkije. Veel plezier in dat kankerland. Ga er nooit meer naar toe, al krijg ik ervoor betaald.
Hoiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef Zotheid het volgende:
How sad.
Turkije
All in
Die combinatie
Wat was het ook alweer, royal sadness toch?
Ik vertrek naar het vliegveld over 30 minutenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dinsdag vlieg ik naar Turkijke naar een all-in hotelAlanya ook nog. Goh, wat heb ik het slecht bekeken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dinsdag vlieg ik naar Turkijke naar een all-in hotelAlanya ook nog. Goh, wat heb ik het slecht bekeken
Ik kom net zelf terug van vakantie. Gelukkig geen all in en zeker geen turkije.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vertrek naar het vliegveld over 30 minuten
Bohhh ik vind het echt jammer dat ik geboekt heb hoor, ik wilde liever hier op Fok! zitten andere mensen hun vakantie zitten af te kraken terwijl ze zelf nooit ergens heengaan![]()
Dag Fok! mensjes
Sterkte.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mensen die een vakantie naar Turkije helemaal de shit vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vertrek naar het vliegveld over 30 minuten
Bohhh ik vind het echt jammer dat ik geboekt heb hoor, ik wilde liever hier op Fok! zitten andere mensen hun vakantie zitten af te kraken terwijl ze zelf nooit ergens heengaan![]()
Dag Fok! mensjes
Ik hoef echt never nooit naar Turkije, trekt me echt voor geen meter.....me zus is er geweest sinds dien weet ik genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die een vakantie naar Turkije helemaal de shit vinden. Beter ga je een keer echt op vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |