Ik word ook niet moe, zit hier achter m'n pc'tje. Alleen m'n ogen vallen van ellende bijna dichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Schunckelstar het volgende:
terechte klacht
Maar ik zorg er gewoon voor dat ik niet moe word vandaag
Je hebt toch geen uitkering hèh?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt tenminste werk.
* Viking84 verder gaat met sollicitatiebrieven schrijven.
Doe er nog eens een paar, mijn baas is met vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik hoop dat je baas meekijkt:
[ afbeelding ]
Ik zag het gelijk voor mequote:
Nee. Nóg niet, that is. Maar wees gerust: als ik een uitkering krijg moet ik als tegenprestatie productiewerk doenquote:
Hebben de moslims zeker weer bedacht. Die hebben immers geen voorhuidquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:35 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Verhaal doet de ronde dat het slecht is voor je voorhuid. Maar grappig is het wel.
Ik moest er snel voorbij scrollenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Doe er nog eens een paar, mijn baas is met vakantie
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef stbabylon het volgende:
7,5 uur pfff
Ik moet nog 1d, 22h, 56m tot ik naar lowlands ga. Das veel erger!
Iemand vragen een smiley te onderbouwen geeft het antwoord opzich alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met goede argumenten?
Waarom zou iemand met een gezond verstand 3 dagen lang door de modder banjeren, zichzelf helemaal kapot zuipen, luisterend naar vervelende muziek en boodschappen doen in een veel te dure nep supermarkt met bonnen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met goede argumenten?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Iemand vragen een smiley te onderbouwen geeft het antwoord opzich al
Verbetering om het kloppend te maken met de realiteit en/of mijn mening:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met een gezond verstand 3 dagen lang door de modder banjeren, zichzelf helemaal kapot zuipen, luisterend naar vervelende muziek en boodschappen doen in een veel te dure nep supermarkt met bonnen?
Nee dan kun je maar beter een flesje baron bier (no offence Rickokun) drinken veilig achter je pctjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met een gezond verstand 3 dagen lang door de modder banjeren, zichzelf helemaal kapot zuipen, luisterend naar vervelende muziek en boodschappen doen in een veel te dure nep supermarkt met bonnen?
Baron bier? WTF is dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee dan kun je maar beter een flesje baron bier (no offence Rickokun) drinken veilig achter je pctje
Je kan toch Lerares Nederlands worden? Ik lees dat je opleiding Nederlandsche taal hebt gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt tenminste werk.
* Viking84 verder gaat met sollicitatiebrieven schrijven.
De line-up van dit jaar heeft wel een hoog "standaard festival bandjes" gehalte. Maar ondanks de muziek is Lowlands wel tof. Vorig jaar ook geweest, en 90% van de muziek kon me echt gestolen worden. Heb een aantal dingen gezien die'k persé wilde zien en voor de rest een beetje chillen, bier drinken, jointje roken met op de achtergrond een bandje dat aan t spelen is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verbetering om het kloppend te maken met de realiteit en/of mijn mening:
5 dagen
modder is nog te bezien (goed, het wordt kutweer)
ik drink nauwelijks
als je op lowlands geen muziek kunt vinden die je aanstaat ben je HEEL erg beperkt in je muzieksmaak
lowlands gebruikt munten
En als je dat allemaal samen gooit, dan ben ik iemand met gezond verstand (volgens mijn psychiater), die dat enorm leuk vind. Net als 55.000 andere mensen.
Probeer het eens zal ik zeggen.
Of TS moet overwerken omdat die in slaap is gevallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Twarres het volgende:
Moet je nog steeds 7,5 uur werken? Volgens mij klopt de klacht niet meer.
Turkijequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen ga ik lekker weken naar Turkije en jij moet dan werken
Pwned
Verkapt "ik ben 1x weggeweest maar eet nooit iets wat ik niet lust dus blijf ik maar lekker in eigen landquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Turkije. Veel plezier in dat kankerland. Ga er nooit meer naar toe, al krijg ik ervoor betaald.
Grappenmakerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik ben 1x weggeweest maar eet nooit iets wat ik niet lust dus blijf ik maar lekker in eigen land" post.
Alsof 90% van de Nederlanders die naar Turkije op vakantie gaat Turks eet. Heb je die vakantiedorpen met hekken niet gezien. Gewoon Hollandse kost en vooral geen cultuur dingen doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik ben 1x weggeweest maar eet nooit iets wat ik niet lust dus blijf ik maar lekker in eigen land" post.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef CabinFever het volgende:
Nog 3 uur en 10 minuten .... tick tock ...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef CabinFever het volgende:
Nog 2 uur en 40 minuten .... tick tock ...
Trues. Daarom speciaal gelet bij hotelkeuze op serveren van turk etenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof 90% van de Nederlanders die naar Turkije op vakantie gaat Turks eet. Heb je die vakantiedorpen met hekken niet gezien. Gewoon Hollandse kost en vooral geen cultuur dingen doen.
Pak je zwembroek en je OV jaar kaart. Pin een kaart naar Rotterdam CS en ga liggen aan het strand daar in die fokking. Wanneer je door Rotterdam loopt, voel je al in het buitenland. Hebben ze ook een Mac Donaldsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen ga ik lekker weken naar Turkije en jij moet dan werken
Pwned
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |