Is gewoon een goed topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:18 schreef Emimich het volgende:
Die KLB-SC helpt wel voor sommige mensen!
jammer voor al die postaantallen geilerts , je post toch voor de funquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:06 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij rekent die met een telraam ofzo.
Afvalbak heeft inderdaad meer waarde dan die slowchat in klaagbaak, het is zelf de classificatiebagger onwaardigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat KLB SC is echt een massive fail jonguh, iedereen die daar post doet dat alleen voor zijn postcount, kanslozen
Hoog tijd dat ik daar ook eens ga posten dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat KLB SC is echt een massive fail jonguh, iedereen die daar post doet dat alleen voor zijn postcount, kanslozen
edit: volgende keer bril opzetten LLquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Als de mensen die daar posten normaal zijn, dan is de rest van fok upperclassquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik post bijna alleen daar
Misschien dat de mensen die daar zitten normaal doen (uitzonderingen daargelaten) ?
Ik had verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als de mensen die daar posten normaal zijn, dan is de rest van fok upperclass
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had verkeerd gelezen
Andere sc voor mij
quote:
Zou als ik jou was een bakkie koffie nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan weer ademen
* LL wijst naar PI
Als je zo aardig blijft komt hij vast en zeker speciaal voor jou postenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
Maar waar zijn de cijfers? Of is stomme eend dood?
Laat hem, hij is nieuw. Hij denkt dat het hier op FOK! zo gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je zo aardig blijft komt hij vast en zeker speciaal voor jou posten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je zo aardig blijft komt hij vast en zeker speciaal voor jou posten
Snap eigenlijk niet waarom fok niet zo'n functie aanbied, hoeft maar 1x per dag gecacht te worden en klaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Laat hem, hij is nieuw. Hij denkt dat het hier op FOK! zo gaat.
Waar kan ik de handleiding downloaden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Laat hem, hij is nieuw. Hij denkt dat het hier op FOK! zo gaat.
hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waar kan ik de handleiding downloaden?
Oh, dat dacht ik altijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:14 schreef tong80 het volgende:
Waar zijn de cijfers van donderdag ?
Ik post niet voor de kat zijn kut.
quote:
Literatuurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Iedere post van mij is relevant WA. Dat weet je ook wel
Ik heb het echt te druk op m'n werk de laatste tijdquote:72. 065 Sgele
Jij? Nooitquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Cuegirllie het volgende:
dacht dat ik er vandaag toch echt buiten zou vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |