Dan ben je blind en heb die ene geile teef in mijn post niet gezienquote:
Repostquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ben je blind en heb die ene geile teef in mijn post niet gezien(die in t leer jeweetz)
O ja..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:41 schreef slindenau het volgende:
Nee, dat was "1136 48 uur omdat bah".
Deel 1 én 2.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga die film ook even downloaden, heb ik vanavond wat te kijken.
Welke is leuker? Deel 1 of 2? Ik heb alleen deel 2 gezien.quote:
Je moet beginnen met deel 1.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke is leuker? Deel 1 of 2? Ik heb alleen deel 2 gezien.
Deel 1 was laatst op tv, heb ik even gekeken.quote:
ja, gaat een beetje moeilijk als een stel vrienden beslist om die film te gaan kijken en je deel 1 nog nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je moet beginnen met deel 1.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wow, downloaden gaat snel.
Ik zit nu op 230 kb/s.
Das toch niet te geleuuuuuuuuuuuven..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
WEL 230 KB/S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goedemorgen klagers..
Wauw ik doe echt al een hele week NIKS gewoon .. op bed liggen gamen fokken en de spelen kijken .. ik heb even niks om over te klagen :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
48 uur maarquote:elfzesendertig, 48 uur omdat bah.
Inderdaad. Kunnen we eindelijk rustig baggeren zonder zijn gerel! en Juicyhil is ook al weg, nog een week ofzo, het word steeds rustiger hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:40 schreef Sackboy het volgende:
Scheelt toch weer wat relletjes zo nu elfzesendertig ff weg is.
2 zelfs, door klonen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
juicyhil is ook gebanned voor een week
Neem jij de taak van het cursief posten over?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:40 schreef Sackboy het volgende:
Scheelt toch weer wat relletjes zo nu elfzesendertig ff weg is.
Het kan nooit zo erg zijn als mensen die in Subscript schrijven met de capslock aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:12 schreef Knekwurst het volgende:
GELUKKIG ZIT DE BUURMAN ME TE STANGEN MET KANKER NEDERLANDSTALIGE MUZIEK.. WAT HEB IK DAAR TOCH EEN GRAFHEKEL AAN
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:12 schreef Knekwurst het volgende:
GELUKKIG ZIT DE BUURMAN ME TE STANGEN MET KANKER NEDERLANDSTALIGE MUZIEK.. WAT HEB IK DAAR TOCH EEN GRAFHEKEL AAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |