Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil ik weten wat Besaid is?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lekker hè? Heb je genoten om vervolgens de nodige users op de hoogte te brengen?
Volgens mij voel je je prima thuis bij Besaid, enjoy.
oja!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil ik weten wat Besaid is?
Ja iidquote:
POWNDquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lekker hè? Heb je genoten om vervolgens de nodige users op de hoogte te brengen?
Volgens mij voel je je prima thuis bij Besaid, enjoy.
Veulenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doen ze zoal op besad.
Ik snap het maar al te goed maar ga er verder niet meer op in. Zieken om te zieken, zeiken om te zeiken.quote:
Bah bah, dus toch een tikfoutjequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doen ze zoal op besad.
Héhéquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Tipsch![]()
Hoe was het festival in Duitsland? Heb je je voeten een beetje droog gehouden op de camping?
Het is mooi dat je zelf al eindigt met een zelfportretjequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen ongedierte of tegen Soury? Dat was namelijk nogal verwarrend gisteren
Das een bere leuk topic op ONZquote:
Nah, daar ging het niet eens over. Wat BQ misschien bedoeld is dat er gisteren uitgebreid wat Fokkers over de tong zijn gegaan. Alleen waren de betreffende personen zo dom om het op een openbare chat te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil ik weten wat Besaid is?
Is dat het beste dat je kan bedenken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mooi dat je zelf al eindigt met een zelfportretje
Huh, heb ik iets gemistquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef HoneyBunny het volgende:
En dan heb ik het niet over een foto die half mannelijk Fok al heeft gezien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws: Het contract van mijn irritante kut-collega wordt niet verlengd
Jij was te oud, opa!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, heb ik iets gemist
Dat snapt toch niemand met een iq lager dan die van jouquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mooi dat je zelf al eindigt met een zelfportretje
Ze heeft diegene bij wie ze volstrekt kansloos was overgeslagen denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, heb ik iets gemist
Ah vandaar dat ik het ook heb gemistquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft diegene bij wie ze volstrekt kansloos was overgeslagen denk ik.
ja dat is zeker dom, ze hadden het hier moeten plaatsen, dan hadden wij ook geweten waarover het gingquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nah, daar ging het niet eens over. Wat BQ misschien bedoeld is dat er gisteren uitgebreid wat Fokkers over de tong zijn gegaan. Alleen waren de betreffende personen zo dom om het op een openbare chat te doen.![]()
Lullig als het gaat om dingen die in vertrouwen zijn verteld.
En in dit geval was het niet NMNS die voor de commotie zorgde. Fok is een vreemde wereld soms.
Jij hebt dus een top-weekend gehadquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Héhé![]()
![]()
![]()
Je bent de eerste die er naar vraagt.Het festival was subliem, echt. Locatie was een klein paradijs. Het festivalterrein in Saalburg lag in een grote vallei en er lag een meer bij.
Het begon al heel spannend toe we bij aankomst dik een half uur in een polizei-kuif op drugs werden gecontroleerd. Daar zijn we op miraculeuze wijze doorgekomen zonder boetes. Wij waren met 3 auto's. Alledrie deze Hollandse wagens zijn eruit gehaald en gecheckt. Een van de jongens heeft handel in moeten leveren. Overigens zijn onze poeders op zaterdagnacht door der polizei afgepakt. Gelukkig waren we er toen al bijna klaar mee.![]()
Vrijdagnacht aangekomen. Tent opgezet en gaan, het terrein op.![]()
Duitse publiek is zoveel uitbundiger en dus zoveel leuker dan het Nederlandse. We hebben het heel erg leuk gehad.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik het ook heb gemist
Proestquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is zeker dom, ze hadden het hier moeten plaatsen, dan hadden wij ook geweten waarover het ging
Bazig!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, was dit het? Kunnen we nu gewoon weer over tot de orde van de dag?
Ik zag Sporti net ergens,Sporti! Leuke dag gehad?
Jammer dat er zulke dingen gebeuren, vooral voor degene die erbij betrokken worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nah, daar ging het niet eens over. Wat BQ misschien bedoeld is dat er gisteren uitgebreid wat Fokkers over de tong zijn gegaan. Alleen waren de betreffende personen zo dom om het op een openbare chat te doen.![]()
En in dit geval was het niet NMNS die voor de commotie zorgde. Fok is een vreemde wereld soms.
Ik moet niet meer aardig doen tegen jou, want daardoor wordt je verknipt begreep ik. Dus opzouten jijquote:
Nee ik geef het hooguit een minuut of 5.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik moet niet meer aardig doen tegen jou, want daardoor wordt je verknipt begreep ik. Dus opzouten jij
dit hou ik natuurlijk nooit lang vol
Ah, welke Fokkers en geef eens een samenvattingquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ikke ook. Soms wat meer, soms wat minder.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat er zulke dingen gebeuren, vooral voor degene die erbij betrokken worden.
En toch vind ik Fok! leuk
Zum kotzen dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Rel keverquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik moet niet meer aardig doen tegen jou, want daardoor wordt je verknipt begreep ik. Dus opzouten jij
dit hou ik natuurlijk nooit lang vol
Ze was kut-kutquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Yeah, eindelijk goed nieuws!!!
Was ze erg kut?
Neuh, heb al genoeg erover gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, welke Fokkers en geef eens een samenvatting
Ik kan nog wel eens angstig worden op dit soort grote drukke evenementen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus een top-weekend gehad(en dat terwijl je niet zo heel erg enthousiast was
)
Had je geen Scheisse in die Schuhe toen de Polizei jullie gingen controleren?
Je hebt het dus leuk gehad? Tofheid!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan nog wel eens angstig worden op dit soort grote drukke evenementen.
De schoenen werde gecontroleerd. Dat was ook precies waar onze poeders verstopt zaten. Diegene die het droeg maakte stennis en heeft voor verwarring veroorzaakt bij de 6 dienstdoende polizeibeambten. Toen ze aan zijn schoenen begonnen, riep hij dat dat al gedaan was. Zo ging dat.![]()
Het was wel een grappig toen de hond de uitgedrukte jointjes in de asbak te pakken had.
Collega's die hard pratenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was kut-kut![]()
Bemoeide zich met dingen die haar niet aangaan, laat je niet uitpraten, praat hard, stookt en stookt en zo kan ik nog wel even door gaan.
Maar donderdag is ze voor het laatst en aangezien ik vrijdag pas weer hoef te werken, zie ik haar nooit meer
Haha, geweldig, in de schoenen verstoptquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan nog wel eens angstig worden op dit soort grote drukke evenementen.
De schoenen werde gecontroleerd. Dat was ook precies waar onze poeders verstopt zaten. Diegene die het droeg maakte stennis en heeft voor verwarring veroorzaakt bij de 6 dienstdoende polizeibeambten. Toen ze aan zijn schoenen begonnen, riep hij dat dat al gedaan was. Zo ging dat.![]()
Het was wel een grappig toen de hond de uitgedrukte jointjes in de asbak te pakken had.
Jullie krijgen het vrijdag wel te horenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Fan word helemaal gek als ze dit topic terug leest.
We zullen eens van haor hoaren heeu!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jullie krijgen het vrijdag wel te horen
Ging het net zo snel als ik het las?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een fruitmand met granaatappelsquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Collega's die hard praten![]()
Heb je wel een leuk afscheidscadeautje voor dr neergezet? Cactus ofzo? Of een tegoedbon voor een stembandoperatie?
Ik luister niet meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het erg leuk gehad en ik wil die kant op verhuizenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt het dus leuk gehad? Tofheid!
weet ze het nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een fruitmand met granaatappels![]()
Wel een beetje jammer dat ik er niet bij ben als ze het te horen krijgt of ben ik nu erg gemeeen?
Ook al?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het erg leuk gehad en ik wil die kant op verhuizen
Je moet mij niet in het ootje nemen, Tipsch.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon in je kont moeten duwen !!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
Dat was ook precies waar onze poeders verstopt zaten.
Aardige mensen daar he Tipsch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ojaquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
Maandagavond!
Nee maar echt. Het is daar zó mooi.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Je moet mij niet in het ootje nemen, Tipsch.
Nope.quote:
Oja die 22 jarige buurvrouw.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het inmiddels een beetje een ongecontroleerde zooi hier, we waren begonnen met LS en zijn buurvrouwen en nu zitten jullie Lobasca te pesten
en dat was nog voor de mooie tv-beeldenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:15 schreef Disana het volgende:
Mensen die overleden katten waarvan gehouden werd misbruiken in een rel (Soury) en mensen die je eerst altijd aardig bejegenden die zich daar rot om lachen (Sporti)...
Het is eigenlijk gewoon nog erger dan toen DGK nog liep en we de rellen dagelijks voorbij zagen trekken.
He? Ik ben met Tipsch aan het praten hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het inmiddels een beetje een ongecontroleerde zooi hier, we waren begonnen met LS en zijn buurvrouwen en nu zitten jullie Lobasca te pesten
Ja, breng jij eens wat orde in deze chaosquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Naaaaaah!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
He? Ik ben met Tipsch aan het praten hoor.
Ligt eraan hoeveel je mee hebt, je kunt het ook altijd onder je voet doen in je sokquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon in je kont moeten duwen !!
Ik heb gedronken dus geen grapjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ [url=http://gs9.rimg.info/64c97f2005a95dcc550b8cab64a5f98c.png]afbeelding ] [/url]
Join the club.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb gedronken dus geen grapjes.
Dat was toch alweer voorbij?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Och wat is kreta?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, en die is niet naar Kreta geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |