Ze was kut-kutquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Yeah, eindelijk goed nieuws!!!
Was ze erg kut?
Neuh, heb al genoeg erover gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, welke Fokkers en geef eens een samenvatting
Ik kan nog wel eens angstig worden op dit soort grote drukke evenementen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus een top-weekend gehad(en dat terwijl je niet zo heel erg enthousiast was
)
Had je geen Scheisse in die Schuhe toen de Polizei jullie gingen controleren?
Je hebt het dus leuk gehad? Tofheid!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan nog wel eens angstig worden op dit soort grote drukke evenementen.
De schoenen werde gecontroleerd. Dat was ook precies waar onze poeders verstopt zaten. Diegene die het droeg maakte stennis en heeft voor verwarring veroorzaakt bij de 6 dienstdoende polizeibeambten. Toen ze aan zijn schoenen begonnen, riep hij dat dat al gedaan was. Zo ging dat.![]()
Het was wel een grappig toen de hond de uitgedrukte jointjes in de asbak te pakken had.
Collega's die hard pratenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was kut-kut![]()
Bemoeide zich met dingen die haar niet aangaan, laat je niet uitpraten, praat hard, stookt en stookt en zo kan ik nog wel even door gaan.
Maar donderdag is ze voor het laatst en aangezien ik vrijdag pas weer hoef te werken, zie ik haar nooit meer
Haha, geweldig, in de schoenen verstoptquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan nog wel eens angstig worden op dit soort grote drukke evenementen.
De schoenen werde gecontroleerd. Dat was ook precies waar onze poeders verstopt zaten. Diegene die het droeg maakte stennis en heeft voor verwarring veroorzaakt bij de 6 dienstdoende polizeibeambten. Toen ze aan zijn schoenen begonnen, riep hij dat dat al gedaan was. Zo ging dat.![]()
Het was wel een grappig toen de hond de uitgedrukte jointjes in de asbak te pakken had.
Jullie krijgen het vrijdag wel te horenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Fan word helemaal gek als ze dit topic terug leest.
We zullen eens van haor hoaren heeu!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jullie krijgen het vrijdag wel te horen
Ging het net zo snel als ik het las?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een fruitmand met granaatappelsquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Collega's die hard praten![]()
Heb je wel een leuk afscheidscadeautje voor dr neergezet? Cactus ofzo? Of een tegoedbon voor een stembandoperatie?
Ik luister niet meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het erg leuk gehad en ik wil die kant op verhuizenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt het dus leuk gehad? Tofheid!
weet ze het nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een fruitmand met granaatappels![]()
Wel een beetje jammer dat ik er niet bij ben als ze het te horen krijgt of ben ik nu erg gemeeen?
Ook al?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het erg leuk gehad en ik wil die kant op verhuizen
Je moet mij niet in het ootje nemen, Tipsch.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het erg leuk gehad en ik wil die kant op verhuizen
Je had het ook gewoon in je kont moeten duwen !!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
Dat was ook precies waar onze poeders verstopt zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |