Ga je de rest ook bijlezen dan? Dan ga je veeeel onzin lezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef LastRequest het volgende:
Nou bijgelezen t/m Nijmegen #156 - waar we multiculti door 't leven gaan.. en wil hier vast op reageren:
Hier raakte ik benieuwd, maar door Mikkie weet ik het niet meerquote:
Have fun!quote:
later lieverd, later!quote:
Mafkeesquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 06:42 schreef Doodkapje het volgende:
Tot morgenNu ff mijn slaap inhalen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
*forum in bed stopt*
*kusjes geeft*
*lampje uitdoet*
hmm wat moet ik me bijquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nijmegen is gewoon
Veel kroegen, maar ook de matriXX is in de buurt.. en het is niet echt een rustige stad, maar ook niet zoiets als A'dam und so.. En er zijn heel veel studenten ja
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:34 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
hmm wat moet ik me bijvoorstellen? En zijn jullie te spreken over de Universiteit?
Aangenaam. Ik moet maandag 2 verslagen van 2000 woorden inleveren als herkansing, en natuurlijk heb ik alles vooruit geschoven. Dus nu zit ik in de stress, ook omdat ik van morgen tot zondag naar Pukkelpop gaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alleen de hertentamens in Augustus zijn kut![]()
![]()
Misschien dan toch nog maar even lerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm dat is inderdaad vrij kut![]()
Ik heb overmorgen een herkansing strafprocesrecht.. en ik weet het allemaal wel, dus ik kan mezelf niet echt motiveren om te leren. (en als ik het allemaal wel wist had ik het de eerste keer wel gehaald denk ik dan ook bij mezelf)
Ja jij bent zo te lezen ook goed op wegquote:
Hehe nee gelukkig ben ik al een eind. Maar t gaat vet langzaam, omdat t alweer tijdje geleden is dat we die lessen hebben gehad waar t verslag over gaat. Dus moet alles ophalen enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja jij bent zo te lezen ook goed op weg![]()
ik dacht al als je nu nog moet beginnen gaat dat nooit lukken
Werken kan dan zo'n storende factor zijn hemaar het is helaas vaak wel nodig
En ach gewoon na pukkelpop gaan uitbrakken dan maarof heb je dan ook geen tijd?
Whahaha ok ja, na de 18e kan ik weer uitslapenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er staat ook na PP
Maar goed dat was mijn pauze ik ga weer even verder ploeteren
Jij ook nog succes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goedemorgen lieverds! Daar ben ik weer!
Serieus, wat doe jij snachts eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goedemorgen lieverds! Daar ben ik weer!
O, je had me gemist!quote:
Voornamelijk wakker liggen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus, wat doe jij snachts eigenlijk?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, je had me gemist!![]()
[..]
Voornamelijk wakker liggen!
quote:
naar college moetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe doe je dat dadelijk als je weer naar college moet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |