Ik ga misschien, ligt aan het weer en of er mensen mee willenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef Houniet het volgende:
[24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark
Gaat niemand van hier.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef LastRequest het volgende:Ik ben weer 1,5 dag thuis
En vandaag mijn belastinggeld teruggekregen![]()
Precies op tijd voor mijn vakantie van morgen
Piet is weg op vakantie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef LastRequest het volgende:
Wie update me even?
Degene met de leukste samenvatting van de afgelopen twee weken krijgt eennnnnnnnn uhm.. de eer
Tietenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef LastRequest het volgende:
Wie update me even?
Degene met de leukste samenvatting van de afgelopen twee weken krijgt eennnnnnnnn uhm.. de eer
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Piet is weg op vakantie.
Dupje is weg op vakantie. Die is alweer terug hoor
CP is geslaagd voor zijn driewieler of scooter, motor of iets in die richting.
Yashaaa is aan het vervellen.
Nieuwe OP.
En ik verveel me.
Wat Hou zegt en er is ergens in september een Meetquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef LastRequest het volgende:
Wie update me even?
Dank jequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef LastRequest het volgende:
Oja ik zag het op msn CP, gefeliciteerd!![]()
En Houniet ik zag idd ook de OP, mooi! Zag alleen wel een spelfout
Je bedoelt 'jaarlijke vierdaagse'?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef LastRequest het volgende:
Oja ik zag het op msn CP, gefeliciteerd!![]()
En Houniet ik zag idd ook de OP, mooi! Zag alleen wel een spelfout
epic failquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik ben niet aant vervellen! soms gewoon wat schilfertjes maar als je dat weer insmeert ist oke
En Hou, gister toch wel iets verkeerd gelegen onder de zonnebank, ik had af en toe mijn gezicht opzij moeten doen want nu heb ik beetje rode wangetjes en een beetje een rood voorhoofd
Aangepastquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt 'jaarlijke vierdaagse'?
Hoi LRWaar ga je over 1,5 dag weer naartoe dan?
Ik zei het tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Hou, gister toch wel iets verkeerd gelegen onder de zonnebank, ik had af en toe mijn gezicht opzij moeten doen want nu heb ik beetje rode wangetjes en een beetje een rood voorhoofd
Oh die had ik niet gespot neequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt 'jaarlijke vierdaagse'?
Hoi LRWaar ga je over 1,5 dag weer naartoe dan?
En ik ga naar Frankrijk, we gaan morgen beslissen waarheen haha..quote:Meer informatie over Nijmegen vindt je hier .
Heb ik ook al aangepast, echte klassieker héquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh die had ik niet gespot neeDeze:
[..]
En ik ga naar Frankrijk, we gaan morgen beslissen waarheen haha..
Ja ik dacht dat ik hier een hele grote pot van Rituals had staan maar niet dus.. Maar nu zit ik dus te twijfelen of ik ergens even een "goedkope" bodylotion ga halen of die pot.. (die thuis dus nog vol staat)quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Blijven insmeren anders krijg je ook vellen op je koker
.
Owh, zover had ik niet meer gelezen nadat ik 'jaarlijke' zag staanquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh die had ik niet gespot neeDeze:
[..]
En ik ga naar Frankrijk, we gaan morgen beslissen waarheen haha..
Gewoon die pot halen morgen. Hoef je niet meer te slepen maar heb je bij allebei de plaatsen een pot staan. Ideaal. En die paar euro die het scheelt op goedkope bodylotion maakt dan ook niet meer uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik hier een hele grote pot van Rituals had staan maar niet dus.. Maar nu zit ik dus te twijfelen of ik ergens even een "goedkope" bodylotion ga halen of die pot.. (die thuis dus nog vol staat)
Je kan toch ook gewoon bodylotion bij het Kruidvat halen, kost geen reet en het werkt ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik hier een hele grote pot van Rituals had staan maar niet dus.. Maar nu zit ik dus te twijfelen of ik ergens even een "goedkope" bodylotion ga halen of die pot.. (die thuis dus nog vol staat)
Mwah ik gebruik hem in Druten amper.. en daar kan ik die van Mama gebruiken, zo'n pot kost 15 euroquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon die pot halen morgen. Hoef je niet meer te slepen maar heb je bij allebei de plaatsen een pot staan. Ideaal. En die paar euro die het scheelt op goedkope bodylotion maakt dan ook niet meer uit
Juh of cheapass aftersun.. Maar aftersun plakt soms zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon bodylotion bij het Kruidvat halen, kost geen reet en het werkt ook.
Of een flesje Nivea after sun spray.
Begin jij ook al, je moet achteraan in de rij aansluiten hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:53 schreef LastRequest het volgende:
Yasha meid wat heb je weer een problemen
Mwha die van Niveau niet, die hoor je zo in je huid gezogen wordenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh of cheapass aftersun.. Maar aftersun plakt soms zodus beter gewoon bodylotion.. Ik wandel morgen wel even naar de kruidvat
I know, heb er zaterdag nog eentje voor mn zus gekocht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah ik gebruik hem in Druten amper.. en daar kan ik die van Mama gebruiken, zo'n pot kost 15 euro
Ik gebruik veel van die dingen, dan krijg je er vanzelf kijk opquote:
Weet ik niet, heb meerdere goeie vriendinnen waarvan de moeder kanker heeftquote:Op maandag 28 juli 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
en LR: Gecondoleerd nogis het de moeder waarvan ik af wist?
Neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef J-heronimus het volgende:
CUL is boring toch?
quote:
quote:
nerdsquote:
Ik was van plan om nog een filmpje te gaan kijken, maar heb 'm net afgezet en ga toch maar op tijd naar bed. Lig half gaar op de bank, morgen weer vroeg op...dat trek ik niet nog een uurquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Best netjes ja
Ik ga denk ik in bed Las Vegas afkijken.. Morgen weer vroeg op om te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |