Al een idee welke laptop je gaat halen?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks even kijken voor laptop denk ikNu eerst een flink koude Warsteiner voor men neus
Is de laptop waar ik het gister over had en echt geen goede ervaringen mee, slechte accu en sloom en niet fijn om op te werken. Zou eerder voor een Acer of Dell kiezen. Zijn ook niet duur, maar van iets betere kwaliteit. Maar anderen zullen het wel niet met me eens zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
waarom afraden?
de exact zelfde specs? 2 Ghz of 3 maakt natuurlijk al wel wat uit? Heb niet teruggelezen trouwens...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is de laptop waar ik het gister over had en echt geen goede ervaringen mee, slechte accu en sloom en niet fijn om op te werken. Zou eerder voor een Acer of Dell kiezen. Zijn ook niet duur, maar van iets betere kwaliteit. Maar anderen zullen het wel niet met me eens zijn
Nee, maar ik krijg een tyfushekel aan een merk wat het niet goed doetquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
de exact zelfde specs? 2 Ghz of 3 maakt natuurlijk al wel wat uit? Heb niet teruggelezen trouwens...
Iig ik hoef geen oppie toppie laptop he, ik verwacht geen megaprestatise voor die 500 euro
Van vrienden heb ik over Acer nog niet veel slechts gehoordquote:Op maandag 28 juli 2008 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Acer staat niet al te best bekend nee. Asus wel, maar een stuk duurder. Dell zijn de meningen ook over verdeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |