Dat post ik liever niet allemaal. In verband met de viscusquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is je KvK nummer ?
viscus?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat post ik liever niet allemaal. In verband met de viscus
WoW leveling jobs.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:23 schreef garfield_rules het volgende:
ligt eraan wat voor werk ze doen
Belasting dienst bedoel ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
TS heeft net vismeisje ontslagen?
Bewijs het maar..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:36 schreef Megumi het volgende:
13 en 14 uur per dag. Tel er twee uur bij op en het is slavernij. TS je bent gewoon een uitbuiter. Logisch dat je werknemers klagen. En als een van hen de arbeidsinspectie waarschuwt ben je vast niet legaal bezig.
Ze hebben al een tatoo met de bedrijfsnaam..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:38 schreef Rikketik het volgende:
Gewoon zo'n ijzeren stang kopen met op het uiteinde 'ik mag niet klagen' erop en ze vervolgens brandmerken.
Er zijn meer panden vanwaar uit we werken. Tevens zijn dit niet de zaken om zo over het internet te gaan bespreken. Als je intresse hebt in een van de diensten kan je een PM sturen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:47 schreef max2slow het volgende:
mijnheer viscus...mag ik je kvk nummer zodat ik aangifte kan doen tegen je bedrijf...
ook graag je adres je telefoonnummer en bankrekening nummer zodat ik weet welk huis
ik in brand moet steken...
Dus jij bent Mohammed !?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Bewijs het maar..
[..]
Ze hebben al een tatoo met de bedrijfsnaam..
Niet lopen janken dan als je geen details wilt geven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Er zijn meer panden vanwaar uit we werken. Tevens zijn dit niet de zaken om zo over het internet te gaan bespreken. Als je intresse hebt in een van de diensten kan je een PM sturen.
Graag weer ontopic
Tja, je kan ze er altijd nog eens goed van langs geven met de zweep... Of een houten plank met spijkers, ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Ze hebben al een tatoo met de bedrijfsnaam..
Respect kun je in zekere maten afdwingen. Het gaat ook niet om het "willen" werken van 13 uur. Er word gewoon 13 uur gewerkt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:10 schreef sweetlady-o het volgende:
jeetje zeg ik zou echt niet 13 uur voor je willen werken. Maar ik vraag me wel af hoe het je is gelukt om 8 van de 10 onder controle te houden.
Wat is je inbreng, aantal werkneemsters.. Wat voor belang krijg ik daarin?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:04 schreef DOKTERcu het volgende:
deepart mag ik partner worden?
Het is dat je het zo lachend vraagt.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Respect kun je in zekere maten afdwingen. Het gaat ook niet om het "willen" werken van 13 uur. Er word gewoon 13 uur gewerkt.
[..]
Wat is je inbreng, aantal werkneemsters.. Wat voor belang krijg ik daarin?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het is dat je het zo lachend vraagt.![]()
srry moest ff
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:20 schreef deepart het volgende:
"Als jij geen wit heb doe ik niks"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |