quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hé![]()
ik spreek keurig ABN
Na 2 TIA's te hebben doorstaan heb ik 2.5 jaar niet kunnen werken en via een uitzendbureau kreeg ik wel een kans.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je wat klote is?
Als er chinezen de fabriek in komen en je moet ze instrueren zodat ze precies zo'n zelfde fabriek in China neerzetten om jou daarna samen met alle anderen te ontslaan.
Dat is klote.
Maar waarom wil je dan via een uitzendbureau werken?
Je bent wel ok, nou ja, los van die paintings spammen danquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hé![]()
ik spreek keurig ABN
Nu begrijp ik het wat beter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Na 2 TIA's te hebben doorstaan heb ik 2.5 jaar niet kunnen werken en via een uitzendbureau kreeg ik wel een kans.
Daar kreeg ik een superbaan op een vlak waar ik totaal geen kennis van had, maar ik pakte het heel snel op.
En toen kwam dus die hernia. Anders waren er zelfs kansen om vast in dienst te komen.
Maar ik hoop nog steeds, dat als ik volledig hersteld ben, dat ik er nog weer binnen kan. Want we werkten wederzijds heel heel leuk samen.
Een stadsmens tussen al die boeren. Dus niet alleen qua werkvermogen, bracht ik er ook een hoop humor in.
Ze waren uiteraard helemaal dol op "boer zoekt vrouw". Dat moest je "verplicht" kijken want anders hoorde je er niet bij.
Toen kwam ik met DGK...
En dat ik voor ene Jaap stukjes schreef. Toen BZV was afgelopen gingen ze er ook naar kijken.
Dat was een soort van evolutie op de werkvloer![]()
En zo kan ik nog zoveel verschillen opnoemen tussen de werksfeer. Die een nieuwe dimentie kreeg in het bedrijf.
En het bedrijf werkt met 65% uitzendkrachten. Mijn chef haatte dan ook de vrijdag, om alle werkbriefjes te tekenen.
Voor mij heb ik er een compleet nieuwe ervaring bij gedaan. In een sector waar ik totaal niets van wist.
Maar ik blijf positief.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent wel ok, nou ja, los van die paintings spammen dan
En dan vind je het gek dat je ze elke kans aanpakken om je te ontslaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze waren uiteraard helemaal dol op "boer zoekt vrouw". Dat moest je "verplicht" kijken want anders hoorde je er niet bij.
Toen kwam ik met DGK...
Dat vind ik in ieder geval wel heel knap na zoveel tegenslagquote:
Klopt en voor elk incident zijn wel 100 oorzaken. Dat is ervaring en weten waar je de oplossing snel vind. Dat snappen de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers niet. Tis prachtigquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent toch een app.beheerder?
ik haal het zo wel weg hoor als je dat erg vind.
Oeh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en voor elk incident zijn wel 100 oorzaken. Dat is ervaring en weten waar je de oplossing snel vind. Dat snappen de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers niet. Tis prachtig
had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou muisquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers
Wat voor soort applicatie is het??quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en voor elk incident zijn wel 100 oorzaken. Dat is ervaring en weten waar je de oplossing snel vind. Dat snappen de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers niet. Tis prachtig
Raar hé? Dat ik e-mail kreeg van de afdeling, om mij te feliciteren met de overwinning van Jaap.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je ze elke kans aanpakken om je te ontslaan
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar hé? Dat ik e-mail kreeg van de afdeling, om mij te feliciteren met de overwinning van Jaap.
Ik zit al jaren in het bedrijf. Ik verdien meer dan goed zeg maar. Dat is de reden dat ze me willen lozen. Bezuinigingen..... Terwijl ik elke bezuiniging tot nu toe zie als een aderlating qua geld. Kost klauwen. 80 % van de IT is ge outsourced.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oeh!
Dat is wel de reden waarom ik geen beheerder wil worden.
Wel leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar hé? Dat ik e-mail kreeg van de afdeling, om mij te feliciteren met de overwinning van Jaap.
Ja ik ken het wel een beetje, bezuinigingen om de hoogst mogelijke winstcijfers te laten zien terwijl men feitelijk het bedrijf uitholt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in het bedrijf. Ik verdien meer dan goed zeg maar. Dat is de reden dat ze me willen lozen. Bezuinigingen..... Terwijl ik elke bezuiniging tot nu toe zie als een aderlating qua geld. Kost klauwen. 80 % van de IT is ge outsourced.
Drama is het..
Vooral de laatste week deed je het niet slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb niets met Jaap zijn overwinning te maken. Ik was enkel een slaaf van hem.
Paniek om die vlag, sukkels van officialsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:50 schreef Manu82 het volgende:
Zit me dood te lachen om die judo'er uit Azerbeidjan. Ook dat hij in de finale nog even op die kerel blijft zitten
nou dat zeg ik vanaf nu nooit meer dus hé,je moet nu zeggen dat je ook van mij houdquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou muis
Daar zat een tactiek achterquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vooral de laatste week deed je het niet slecht.
Diverse. Mijn specialiteit is een redaktie systeem.(newsdesk CCI) Van teksten maken tot richting pers. Ik heb daarvoor in Denemarken divesre opleidingen gehad. Maar het voorportaal is ook mijn verantwoording. Dus de pers bureau's foto's en teksten. De binnenkomst plus het archief. En regelmatig de naverwerking.. Het gaat de wereld over. Persen her en der. Daar krijg je een vers krantje van in Spanjequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat voor soort applicatie is het??
Ja, de berichten dusdanig publiceren dat het hot nieuws leek terwijl het puur een aankondiging voor een latere update was.quote:
En naar de klote helptquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel een beetje, bezuinigingen om de hoogst mogelijke winstcijfers te laten zien terwijl men feitelijk het bedrijf uitholt.
Idioot is het.
KJ was doorgelinkt naar heel veel sites. En die lazen de berichten ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, de berichten dusdanig publiceren dat het hot nieuws leek terwijl het puur een aankondiging voor een latere update was.
Het heeft wel gewerkt, netjes was het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
KJ was doorgelinkt naar heel veel sites. En die lazen de berichten ook
Ik probeer je hier ook wel als het homo-vriendje van Peter neer te zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het heeft wel gewerkt, netjes was het niet.
Maar goed het doel heiligt alle middelen he.
Zo klopt helemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik probeer je hier ook wel als het homo-vriendje van Peter neer te zetten.
Dat is ook alleen maar dollen.
Een visite van de buuf lijkt me wel iets voor jou.
Die meid spoort ook voor geen meter. Als ik bakkie ga doen bij de buuf lig ik steeds weer in een deuk om haar.
Ik zal haar vragen of ze vrijdag ff belt
PPPS gaat niet alleen over DGK. Als je haar verhalen hoort over haar vakantie............quote:
We zitten in het verkeerde topicquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Manu82 het volgende:
Nu snap ik er helemaal geen fuck meer van, LS heeft een buurvrouw, die zwanger van hem wil worden en zijn hondje heeft haar hondje bezwangerd en nu wil hij haar uitlenen aan Dementor
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
PPPS gaat niet alleen over DGK. Als je haar verhalen hoort over haar vakantie............
En vooral de manier hoe ze het verteld.
En die gezichtsuitdrukking erbij, je ligt dan werkelijk in een deuk.
En ze is 22
Er ontstaat hier een kliekje Manu, je moet van goede (likkende) huize komen om er nog bij te passenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Manu82 het volgende:
Nu snap ik er helemaal geen fuck meer van, LS heeft een buurvrouw, die zwanger van hem wil worden en zijn hondje heeft haar hondje bezwangerd en nu wil hij haar uitlenen aan Dementor
Mooi is dat!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dat wil bolletje wel![]()
zeg maar dat ze moet bellen
Heb je een slechte aan mijquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik wou net weg gaan omdat het saai werd maar nu wordt het weer leuk![]()
Jij zou graag in die situatie willen zitten he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Manu82 het volgende:
eens met Manuquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Manu82 het volgende:
* Dementor proest.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zou graag in die situatie willen zitten he?
Hondje die puppies heeft gemaakt
Buurvrouwen waar je leuk mee kan stoeien
En Dementor kan je vergeten, die is hetero
Wat voor radio is dat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
Noekje en Gert worden bedankt op Actionradio
Ach valt mee toch, ik ben ook van de SC gekomen en de meesten hier zijn van de COS geloof ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er ontstaat hier een kliekje Manu, je moet van goede (likkende) huize komen om er nog bij te passen![]()
LekkerSimpel en Dementor een kliekje? En wie moet ik dan likken om erbij te horen? Niet alletwee toch he, dat gaat me te verquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er ontstaat hier een kliekje Manu, je moet van goede (likkende) huize komen om er nog bij te passen![]()
Fok radio, check me link. streamsquote:
wat is actionradio?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
Noekje en Gert worden bedankt op Actionradio
Lief.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat is actionradio?
oké oké zal wel weer een stomme vraag zijn, maar weet ik dus niet, dus ik ga ook niet doen of ik het wel weet da's allemaal zo vermoeiend......
dus leg uit
wie, wat, waar en waarom?
Valt ook wel mee, maar dat komt omdat de COS tegenwoordig op een enorm hoog SC-niveau staatquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach valt mee toch, ik ben ook van de SC gekomen en de meesten hier zijn van de COS geloof ik
Heul niet waar natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar dat komt omdat de COS tegenwoordig op een enorm hoog SC-niveau staat![]()
Het is Fok radio.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar zo weet ik nog niks .....
Nee niet lief gewoon een vraag. Plus dat ik wat wilde luisteren en ineens in moet loggen ofzo. Kap ess met je lieve opmerkingen en geef een normaal antwoord. Als je het niet weet maakt het ook niet uitquote:
Ja, is echt mijn droom, een hondje op het balkon hier, m'n buurvrouw die net zwanger vertrokken is en Dementor schrijf ik elke dag liefdes pm's. Daarnaast heb ik ook een hulp in de huishouding gevraagd aan Sinterklaasquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zou graag in die situatie willen zitten he?
Hondje die puppies heeft gemaakt
Buurvrouwen waar je leuk mee kan stoeien
En Dementor kan je vergeten, die is hetero
Zeik gastenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar zo weet ik nog niks .....
Wat een enorme lijst weerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok radio, check me link. streams
Nee, absoluut niet.....cache geneuzel enzo...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
Haha NMNS, big oops!
Ik dacht heel even dat je los ging.
[FOK!radio] South Park-fans geschokt door dood 'chef'quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA WAT NOU ?
geef nou even gewoon die link
alsjeblieft ?
Zet je wekkertje he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga effe een uurtje slapen, want ik kan het allemaal niet volgen
ik ben moe![]()
![]()
Ik ook Truste meisquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga effe een uurtje slapen, want ik kan het allemaal niet volgen
ik ben moe![]()
![]()
Yup, en LS gaat zorgen voor het hondjequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik dus de 22 jarige buurvrouw van LS bezwangeren?
Vertel?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yup, en LS gaat zorgen voor het hondje
Zou dat trouwens die debiel zijn die naar Kreta ging
Dat vrouwtje die eerst met LS zou emigreren naar Spanje en toen naar Kreta ging. Bij 'Ik Vertrek' waren die geloof ikquote:
Nah ik volg het even niet meer hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje die eerst met LS zou emigreren naar Spanje en toen naar Kreta ging. Bij 'Ik Vertrek' waren die geloof ik
Ben het ook even kwijt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nah ik volg het even niet meer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |