de feboquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
De Griek, dat is hier een soort gastspeler die we nooit te zien zullen krijgen.
Soort van koffieman.
Je klinkt als 18. Ik moet altijd om jou lachen. Kun jij niet een vast item krijgen met de meest grappige topics en dan ga jij uitleggen wat er grappig aan is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
82![]()
je vergist je steeds .......... onthou het nou 's een keer.....
72 maagden is het toch als je je zelf opblaastquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
82![]()
je vergist je steeds .......... onthou het nou 's een keer.....
Weet je wat klote is?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat ook kloten is? Dat je bent "ontslagen" bij een uitzendbureau.
Ze hebben voor mij 2 nieuwe mensen aangenomen voor mijn werk, omdat ik thuis met een hernia zit.
Wel k.u.t. want ik dacht zelf over een week of 2 weer zachtjes aan te kunnen beginnen. Maar die baan ben ik dus kwijt.
I begrijp die beslissing wel, maar komt toch wel ff kloten aan. Je bent maar een uitzendkracht. En ze hebben hard personeel nodig.
Wat ik wel weer als een voordeel vind, is dat ze voor mij twee mensen hebben moeten aannemen, dus dat zie ik dan weer als een compliment.
Wmhahahahaha Noekquote:
Ik stem voor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Je klinkt als 18. Ik moet altijd om jou lachen. Kun jij niet een vast item krijgen met de meest grappige topics en dan ga jij uitleggen wat er grappig aan is.![]()
*ding dong*
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Je klinkt als 18. Ik moet altijd om jou lachen. Kun jij niet een vast item krijgen met de meest grappige topics en dan ga jij uitleggen wat er grappig aan is.![]()
*ding dong*
Is dat legaal dan? Zou er eens eens een topic over openen op wgrquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat ook kloten is? Dat je bent "ontslagen" bij een uitzendbureau.
Ze hebben voor mij 2 nieuwe mensen aangenomen voor mijn werk, omdat ik thuis met een hernia zit.
Wel k.u.t. want ik dacht zelf over een week of 2 weer zachtjes aan te kunnen beginnen. Maar die baan ben ik dus kwijt.
I begrijp die beslissing wel, maar komt toch wel ff kloten aan. Je bent maar een uitzendkracht. En ze hebben hard personeel nodig.
Wat ik wel weer als een voordeel vind, is dat ze voor mij twee mensen hebben moeten aannemen, dus dat zie ik dan weer als een compliment.
Nee das de werkelijkheid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je wat klote is?
Als er chinezen de fabriek in komen en je moet ze instrueren zodat ze precies zo'n zelfde fabriek in China neerzetten om jou daarna samen met alle anderen te ontslaan.
Dat is klote.
Maar waarom wil je dan via een uitzendbureau werken?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
72 maagden is het toch als je je zelf opblaast
Doe dan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
deze is zo scherp dat ik iets wil antwoorden maar niet kan
Ik zat het daarom ook te overwegen, maar het lijkt me zo'n bloederige toestandquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
72 maagden is het toch als je je zelf opblaast
Lach maar !!!! ik heb instructies om handboeken te schrijven. Elk incident en oplossing erbij. Tis gods onmogelijk, maar de gedachte erachter is (te) simpel. Wat ik kan kan een schoolverlater ook. Het werkt helaas niet. Maar daar heb ik managers voor. Die denken voor mequote:
Jij bent toch een app.beheerder?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lach maar !!!! ik heb instructies om handboeken te schrijven. Elk incident en oplossing erbij. Tis gods onmogelijk, maar de gedachte erachter is (te) simpel. Wat ik kan kan een schoolverlater ook. Het werkt helaas niet. Maar daar heb ik managers voor. Die denken voor me
moet je mijn lerares duits vertellen van vroeger op schoolquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Ik heb in een deuk gelegen met die lach van haar...
Het fietsenhok.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet je mijn lerares duits vertellen van vroeger op school![]()
nah ging dus niet, moest ie ineens ook lachen, en toen zei die
''ga maar even buitenspelen''![]()
en toen heb ik in het fietsenhok gewacht tot het volgende lesuur begon
Haha moet je toch niet kwaad op mij worden!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja lul het was winter en harstikke koud........![]()
enne ik sprechen dus keine duits
nee héquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daar hoor je heulemaal niks van
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hé![]()
ik spreek keurig ABN
Na 2 TIA's te hebben doorstaan heb ik 2.5 jaar niet kunnen werken en via een uitzendbureau kreeg ik wel een kans.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je wat klote is?
Als er chinezen de fabriek in komen en je moet ze instrueren zodat ze precies zo'n zelfde fabriek in China neerzetten om jou daarna samen met alle anderen te ontslaan.
Dat is klote.
Maar waarom wil je dan via een uitzendbureau werken?
Je bent wel ok, nou ja, los van die paintings spammen danquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hé![]()
ik spreek keurig ABN
Nu begrijp ik het wat beter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Na 2 TIA's te hebben doorstaan heb ik 2.5 jaar niet kunnen werken en via een uitzendbureau kreeg ik wel een kans.
Daar kreeg ik een superbaan op een vlak waar ik totaal geen kennis van had, maar ik pakte het heel snel op.
En toen kwam dus die hernia. Anders waren er zelfs kansen om vast in dienst te komen.
Maar ik hoop nog steeds, dat als ik volledig hersteld ben, dat ik er nog weer binnen kan. Want we werkten wederzijds heel heel leuk samen.
Een stadsmens tussen al die boeren. Dus niet alleen qua werkvermogen, bracht ik er ook een hoop humor in.
Ze waren uiteraard helemaal dol op "boer zoekt vrouw". Dat moest je "verplicht" kijken want anders hoorde je er niet bij.
Toen kwam ik met DGK...
En dat ik voor ene Jaap stukjes schreef. Toen BZV was afgelopen gingen ze er ook naar kijken.
Dat was een soort van evolutie op de werkvloer![]()
En zo kan ik nog zoveel verschillen opnoemen tussen de werksfeer. Die een nieuwe dimentie kreeg in het bedrijf.
En het bedrijf werkt met 65% uitzendkrachten. Mijn chef haatte dan ook de vrijdag, om alle werkbriefjes te tekenen.
Voor mij heb ik er een compleet nieuwe ervaring bij gedaan. In een sector waar ik totaal niets van wist.
Maar ik blijf positief.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent wel ok, nou ja, los van die paintings spammen dan
En dan vind je het gek dat je ze elke kans aanpakken om je te ontslaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze waren uiteraard helemaal dol op "boer zoekt vrouw". Dat moest je "verplicht" kijken want anders hoorde je er niet bij.
Toen kwam ik met DGK...
Dat vind ik in ieder geval wel heel knap na zoveel tegenslagquote:
Klopt en voor elk incident zijn wel 100 oorzaken. Dat is ervaring en weten waar je de oplossing snel vind. Dat snappen de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers niet. Tis prachtigquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent toch een app.beheerder?
ik haal het zo wel weg hoor als je dat erg vind.
Oeh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en voor elk incident zijn wel 100 oorzaken. Dat is ervaring en weten waar je de oplossing snel vind. Dat snappen de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers niet. Tis prachtig
had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou muisquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers
Wat voor soort applicatie is het??quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en voor elk incident zijn wel 100 oorzaken. Dat is ervaring en weten waar je de oplossing snel vind. Dat snappen de heren uit de hoogte vet verdienende klootzakken van managers niet. Tis prachtig
Raar hé? Dat ik e-mail kreeg van de afdeling, om mij te feliciteren met de overwinning van Jaap.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je ze elke kans aanpakken om je te ontslaan
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar hé? Dat ik e-mail kreeg van de afdeling, om mij te feliciteren met de overwinning van Jaap.
Ik zit al jaren in het bedrijf. Ik verdien meer dan goed zeg maar. Dat is de reden dat ze me willen lozen. Bezuinigingen..... Terwijl ik elke bezuiniging tot nu toe zie als een aderlating qua geld. Kost klauwen. 80 % van de IT is ge outsourced.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oeh!
Dat is wel de reden waarom ik geen beheerder wil worden.
Wel leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar hé? Dat ik e-mail kreeg van de afdeling, om mij te feliciteren met de overwinning van Jaap.
Ja ik ken het wel een beetje, bezuinigingen om de hoogst mogelijke winstcijfers te laten zien terwijl men feitelijk het bedrijf uitholt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in het bedrijf. Ik verdien meer dan goed zeg maar. Dat is de reden dat ze me willen lozen. Bezuinigingen..... Terwijl ik elke bezuiniging tot nu toe zie als een aderlating qua geld. Kost klauwen. 80 % van de IT is ge outsourced.
Drama is het..
Vooral de laatste week deed je het niet slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb niets met Jaap zijn overwinning te maken. Ik was enkel een slaaf van hem.
Paniek om die vlag, sukkels van officialsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:50 schreef Manu82 het volgende:
Zit me dood te lachen om die judo'er uit Azerbeidjan. Ook dat hij in de finale nog even op die kerel blijft zitten
nou dat zeg ik vanaf nu nooit meer dus hé,je moet nu zeggen dat je ook van mij houdquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou muis
Daar zat een tactiek achterquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vooral de laatste week deed je het niet slecht.
Diverse. Mijn specialiteit is een redaktie systeem.(newsdesk CCI) Van teksten maken tot richting pers. Ik heb daarvoor in Denemarken divesre opleidingen gehad. Maar het voorportaal is ook mijn verantwoording. Dus de pers bureau's foto's en teksten. De binnenkomst plus het archief. En regelmatig de naverwerking.. Het gaat de wereld over. Persen her en der. Daar krijg je een vers krantje van in Spanjequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat voor soort applicatie is het??
Ja, de berichten dusdanig publiceren dat het hot nieuws leek terwijl het puur een aankondiging voor een latere update was.quote:
En naar de klote helptquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel een beetje, bezuinigingen om de hoogst mogelijke winstcijfers te laten zien terwijl men feitelijk het bedrijf uitholt.
Idioot is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |