pic's or it didn't happen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ze zeggen het. Maar het kan een Hoax wezen.
Er praat wel de hele tijd iemand tussen de plaatjes door, zal het dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Komt zeker door George Bush.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
hoever loop jij achter?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef FOKradio het volgende:
Ik zag dat er tegenwoordig zelfs intercity's naar Schagen rijden. Het moet verdorie niet erger worden...
Deja vu, deze grap heb je ook in 2002 al gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Doe je goed, normaal zie je ze alleen tot Alkmaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef FOKradio het volgende:
Ik zag dat er tegenwoordig zelfs intercity's naar Schagen rijden. Het moet verdorie niet erger worden...
Ja, erg goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Respect voor het stukje van Yvonne in de jingle.
"En bij deze verbied ik de uitzending."
Gewoon een klein storinkje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef Lomskool het volgende:
Weg was het geluid.
Ja, en nu blijft ie mekkeren over dat andere nummerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dikke FAIL van Piekartz.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |